SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Zoals wij tot gisteravond bedoel je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef love_sharon het volgende:
Het lijkt me nogal zonde van je tijd om wel steeds contact met iemand te hebben en dan nooit af te spreken. Wat is dan het nut.
quote:Afzender: sunni
Datum: 26/11/2010 23:45
Titel: kan t niet laten...
Inhoud:
Buiten dat je een rotvent bent moet ik na al die maanden op knuz toegeven dat je nog steeds het allerleukste profiel hebt.
Sssstttquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zoals wij tot gisteravond bedoel je?![]()
Kreeg net weer een alleraardigst berichtje:
[..]
Nou jaaaaa....en dan doe je de TT niet even eer aan en maak je er een 3rdrock achtig verslag van?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef love_sharon het volgende:
Toen straks trouwens iets grappigs gebeurd.
Ging eten halen bij de chinees waar we met het huis vaker komen.
Zegt de gast achter de kassa, waar ik altijd eventjes mee praat, wanneer ik wegging: 'er zit iets extra's bij' met een knipoog![]()
Ik denk zal wel een stom extra sambal zakje ofzo zijn. Maar tijdens het uitpakken haalt een huisgenoot er een papiertje met een msn adres eruit![]()
Dit ga ik nog lang te horen krijgen en ik vind het erg apart
Nou, het is meer een soort hobby eigenlijk. Vind het gewoon leuk om te doen, om in de kroeg te hangen met een drankje. Ik hoef echt niet iedereen het bed in te lullen, daar gaat het me helemaal niet om. Is ze niet de ware, prima. Is ze het toevallig wel, hartstikke leuk. Ik zie het wel. Genoeg aanbod in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Othello het volgende:
Vraagje aan silenus ..
Wat houd daten voor jou nou in ??
Gaat het voor jou om het echt zoeken naar een maatje , of meer kijken naar hoeveel vrouwen ik makkelijk in bed kan krijgen.
Maar toch begrijp ik nog steeds niet , als je al met zoveel vrouwen hebt gedate , nog niets gevonden hebt. Of is het misschien een soort onderdrukking dat je toch misschien iets voor hetzelfde geslacht voelt ?? Aangezien deze mannen het goed met vrouwen kunnen opschieten en weten wat vrouwen willen..
babipagang@hotmail.com? hmmmquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef love_sharon het volgende:
Toen straks trouwens iets grappigs gebeurd.
Ging eten halen bij de chinees waar we met het huis vaker komen.
Zegt de gast achter de kassa, waar ik altijd eventjes mee praat, wanneer ik wegging: 'er zit iets extra's bij' met een knipoog![]()
Ik denk zal wel een stom extra sambal zakje ofzo zijn. Maar tijdens het uitpakken haalt een huisgenoot er een papiertje met een msn adres eruit![]()
Dit ga ik nog lang te horen krijgen en ik vind het erg apart
Nee het ligt in de prullenbakquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
babipagang@hotmail.com? hmmmHeb je hem toegevoegd?
ahhhh wat zielig!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee het ligt in de prullenbak
Hmm ik hou wel van chinees....... maar ik val er niet zo op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
solliciteer je hier naar een overname van het email adres?
De film, er komt altijd commentaar op dat dat niks zou zijn voor een eerste date maar juist tijdens een eerste date is de film een goed beginquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:02 schreef Thornado het volgende:
Gisteravond dan eindelijk de date gehad met de 'saaie' dame van Paiq. In het echt is ze echt heel leuk, wel een beetje apart en moeilijk te peilen in wat ze precies wil, maar ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar, en dat zegt al iets.:)
Er is verder niet gebeurd, maar als een eerste date (wat drinken + film en daarna nog wat drinken) om 20:45 begint en om 01:30 eindigt, dan denk ik dat zij het ook wel leuk vond.:)
Wat mij betreft wil ik vaker met haar op stap...nu nog even afwachten of zij dat ook wil.
Ze was een Paiq match, en na 5 minuten chatten op de eerste avond vond ik haar echt doodsaai. Ik zat mij echt te ergeren, ook dat ik daar mijn zuurverdiende Paiq-credits aan had besteedt. Ik was eigenlijk van plan haar te verwijderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag... waarom heb je een 'saaie' dame ontmoet? Of wist je vantevoren al dat ze leuker in het echt zou zijn?
Waarom is er niet gezoend dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:02 schreef Thornado het volgende:
Gisteravond dan eindelijk de date gehad met de 'saaie' dame van Paiq. In het echt is ze echt heel leuk, wel een beetje apart en moeilijk te peilen in wat ze precies wil, maar ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar, en dat zegt al iets.:)
Er is verder niet gebeurd, maar als een eerste date (wat drinken + film en daarna nog wat drinken) om 20:45 begint en om 01:30 eindigt, dan denk ik dat zij het ook wel leuk vond.:)
Wat mij betreft wil ik vaker met haar op stap...nu nog even afwachten of zij dat ook wil.
Wat leuk!!! Nou vraag het dr gewoon! Of polsen via sms/msn, mail wat zij ervan vondquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:02 schreef Thornado het volgende:
Ik zou er nog een dagje mee wachten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Nou vraag het dr gewoon! Of polsen via sms/msn, mail wat zij ervan vond
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef brunette82 het volgende:
[..]
volgens veel Fok mannen wel, en het liefste ook sex
Hoe zit het eigenlijk met je date van vandaag nu je er een nachtje over hebt kunnen slapen ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Nou vraag het dr gewoon! Of polsen via sms/msn, mail wat zij ervan vond
Als je interesse hebt hoef je daar echt geen dagje mee te wachten hoor. Als het niet wederzijds is dan is het dat een dag later ook niet, dus dan kan je het beter meteen wetenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik zou er nog een dagje mee wachten.
zenuwachtigquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met je date van vandaag nu je er een nachtje over hebt kunnen slapen ?
Weet je al welk filmpje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef brunette82 het volgende:
[..]
zenuwachtig![]()
maar wat heb ik te verliezen toch?![]()
Als het goed is, zou de date om ongeveer 4 uur in Utrecht zijn, wat eten en een filmpje
pakken, ben benieuwd
Dan PM ik ook maar geen msn adres naar jequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nee het ligt in de prullenbak
Utrecht blijft een prima date stad!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef brunette82 het volgende:
[..]
zenuwachtig![]()
maar wat heb ik te verliezen toch?![]()
Als het goed is, zou de date om ongeveer 4 uur in Utrecht zijn, wat eten en een filmpje
pakken, ben benieuwd
Maar dat is juist zo leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef Godshand het volgende:
Vrijdags een date, het zal geen 3Rockiaans verslag worden
Bijdehandjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan PM ik ook maar geen msn adres naar je
Alleen als wij daten komt ie natuurlijkquote:
Nummers geregeld?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef douche-eendje het volgende:
Gisteravond een verjaardagsfeestje gehad waar aardig wat vrijgezelle mannen waren. Was erg leuk.
Geen nummers, wel een oud&nieuw-feestquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nummers geregeld?
Ik heb vanavond een huisfeest. Verreweg de beste manier om een leuk iemand tegen te komen.
Oeh Oud&Nieuw feestjes zijn perfect om verleid te worden/iemand te verleiden voor een kus om 12 uurquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen nummers, wel een oud&nieuw-feest
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef Godshand het volgende:
Vrijdags een date, het zal geen 3Rockiaans verslag worden
Ik had haar al ge-SMS-edquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Aww...dat is jammer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef brunette82 het volgende:
het was gezelligzo gezellig dat ik weer thuis ben
![]()
Dat is ook wel het meest kansloze wat je kan doen, een foto van een ander erbij pakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef brunette82 het volgende:
![]()
klein verslagje:
16.00 afgesproken Utrecht Centraal. Hij had een foto van mij gezien en ik van hem,
dus dan wist ik in ieder geval al een beetje, hoe hij eruit zag.
Sta ik daar op de afgesproken tijdstip, zie ik niemand, herken niemand die eruit ziet
als hem. Ineens tot mijn verbazing hoor ik iemand: brunette82 zeggen, ikke![]()
"maar jou ken ik niet"...ik ben het, je date![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snapte er niks van, totaal anders dan op de fotohad hij een foto van zijn beste
vriend gebruikt, omdat hij wat onzeker was over zichzelf..Hij zag er niet verkeerd uit
ofzo, maar waarom daarover liegen? Ik was al meteenHeb gezegd hier niet van te houden,
en toen begon ie te vertellen dat ie iets ouder was dan ie zeimáár natuurlijk gaf dat allemaal
niksToen heb ik gezegd dat er vast anderen zijn die wel van dit soort geintjes houden,
maar ik dus niet. Gedag gezegd en snel naar mijn trein gegaan....
Oh nee hequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef brunette82 het volgende:
![]()
klein verslagje:
Niks zielig aan hoor, ik ben ook onzeker. Maar ik weet als ik me anders voor ga doen dat ik helemaal kansloos benquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ergens vind ik het nog een beetje zielig voor die jongen ook, blijkbaar zoooo onzeker.
Klopt! Gewoon jezelf blijven, en idd niet anders voor doen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niks zielig aan hoor, ik ben ook onzeker. Maar ik weet als ik me anders voor ga doen dat ik helemaal kansloos ben
Hij werd boos, en begon zichzelf te verdedigen, wat ik ook wel snap.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is ook wel het meest kansloze wat je kan doen, een foto van een ander erbij pakkenen dan ook nog liegen over je leeftijd... iemand met een beetje hersens weet dat er geen enkele vrouw is die zoiets pikt.
Goed dat je bent weggegaan
Hoe reageerde ie trouwens toen je zei dat je weer ging?
Kloptquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Silenus het volgende:
Juist door die sukkels wordt het voor normale kerels moeilijker gemaakt, want die moeten eerst weken opboksen tegen de denkwijze dat elke kerel op een datingsite zo'n idioot is.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Hij werd boos, en begon zichzelf te verdedigen, wat ik ook wel snap.
Maar doordat hij alleen maar bozer werd, liet
ik hem eigenlijk niet uitpraten en heb gedag gezegd en zo weg gegaan![]()
Zal wel fout geweest zijn van mijn kant, maar werd gewoon een beetje bang van hem
Idd!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Silenus het volgende:
Wat een kansloze gast, wat denkt 'ie nou zelf.Onzekerheid onschmekerheid, keihard slopen die nerds.
Juist door die sukkels wordt het voor normale kerels moeilijker gemaakt, want die moeten eerst weken opboksen tegen de denkwijze dat elke kerel op een datingsite zo'n idioot is.
Ik vind het heel vervelend voor je, maar ik vind dat je het heel netjes gedaan hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Zal wel fout geweest zijn van mijn kant, maar werd gewoon een beetje bang van hem
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Silenus het volgende:
Dus wat hebben we geleerd? Bij twijfel: NOOIT AFSPREKEN!
Of de welbekende webcam-check.
Ehh nee weggaan is prima. Hallo wil je met zo'n mafkees nog "gezellig" gaan lopen doen. Dat lukt toch ook niet meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Je hebt er iig goed aan gedaan om te gaan..... en als ie slim is, leert hij hiervanquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dat was ik ook, echt flabbergashed, en boos, en ach, het was voor mij maar 10 minuten met de trein...quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:49 schreef Silenus het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik zou reageren. Ik denk dat ik echt helemaal perplex zou staan, echt met zo'n blik van 'wat flik jij me godverdomme nou?'. En als je dan nog 5 minuten op de fiets hebt gezeten ben je zo weer terug, maar als je ook nog eens in de trein hebt gezeten daarvoor.
Ik heb weleens iemand gemaild... van ik zou die van foto van Orli maar gauw uit je profiel halen.....quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dat was ik ook, echt flabbergashed, en boos, en ach, het was voor mij maar 10 minuten met de trein...
En een webcam heb ik niet. En als iemand een foto heeft, ga ik er vanuit dat het de persoon zelf is, en niet iemand anders
Jij hebt wel flink succes met dates zeg. De vorige kwam uiteindelijk niet opdagen toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef brunette82 het volgende:
![]()
kloptquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:34 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jij hebt wel flink succes met dates zeg. De vorige kwam uiteindelijk niet opdagen toch?
Oei, dat is naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Oei, dat is naar.
Zullen wij dan maar eens wat gaan drinken? Hier is mijn foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
[..]
Oei, dat is naar.
Zullen wij dan maar eens wat gaan drinken? Hier is mijn foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Goed bezig! Was je al lang met haar bezig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
En we hebben een date geregeldde eerste sinds 3 weken RP'en...
Nu alleen nog ff een datum prikken
Welke dame is het geworden?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
En we hebben een date geregeldde eerste sinds 3 weken RP'en...
Nu alleen nog ff een datum prikken
We zijn donderdag pas begonnen met mailen dus dat valt reuze meequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed bezig! Was je al lang met haar bezig?
Nummer 4, is ook de enige die was overgebleven van de 6 die tot nog toe interesse hadden getoondquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:02 schreef picardmike het volgende:
Sow ik wil deze van rp!!!
NL59259023
Iemand suggesties hoe ik het aan kan pakken?
Dan heeft ie erg lang voor de spiegel gestaan om dat haar te krijgen, prachtig en die stoere/neutrale blik dan, schitterend!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Serieus?lijkt wel een omgebouwde kerel
What-the-fuck, blij dat je snel vertrokken bent. En het is wel tijd om je idioten-detector wat scherper af te stellen. Een webcam check is daar helemaal niet voor nodig trouwens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Dat wel, maar aan de andere kant lijken de meeste profielteksten ontzettend op elkaar (gezellig, lief, spontaan, soms een tikkeltje eigenwijs, hou van reizen, uitgaan... etc).quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:15 schreef After_Dark het volgende:
Het is vrij lam als je helemaal of bijna niets bij je profieltekst invult. Ik ben er zelfs eentje tegengekomen waar alleen 'Tja' stond. Dan mag die foto nog zo leuk zijn, ik heb geen zin om daar iets heen te sturen.
Ik had in een bui dat ik standaardteksten schrijven zat was een heel verhaal geschreven over welk type weer/seizoen ik het leukst en het minst vind en waarom het bij me pastquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wel, maar aan de andere kant lijken de meeste profielteksten ontzettend op elkaar (gezellig, lief, spontaan, soms een tikkeltje eigenwijs, hou van reizen, uitgaan... etc).
Misschien tijd om wat minder kieskeurig te wordenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef Ruudt het volgende:
Weer een match op Paiq die ontzettend boring is en ik irl nog geen blik waardig zou gunnen.
Nee joh, irl heb ik nix te klagen dus dan mag ik online heel kritisch zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Misschien tijd om wat minder kieskeurig te worden
wat doe je dan op een datingsite?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee joh, irl heb ik nix te klagen dus dan mag ik online heel kritisch zijn.
Is toch leuk om wat op rond te neuzen en wie weet zit er wat leuks.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat doe je dan op een datingsite?
Waar baseer je dat dan op?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Ladylicious het volgende:
Jammer dat ongeveer alle mannen die hier zitten zo vol van zichzelf zijn..
hier is de uitzonderingquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Ladylicious het volgende:
Jij wel jaquote:
En hier idem.quote:
ik denk dat ze gewoon op zoek zijn naar een leuke meid en dat ze het niet zoveel uitmaakt waar ze die tegenkomen. In de kroeg, in de supermarkt, op een internetforum of op een datingsite.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Jij wel ja![]()
Ik hoor de rest alleen maar over hoe leuk ze in het echt zijn en hoeveel dates er wel niet geregeld worden.. Toch is er kennelijk íets wat deze mannen aanzet tot zoeken op internet, Ik vraag me oprecht af wat dan de achterliggende gedachte is wanneer er sowieso al volop vrouwelijke volk gescoord wordt 'irl' .
Precies, voor sommigen is een datingsite DE uitvinding omdat ze irl moeite hebben om iemand aan te spreken. Voor anderen is het gewoon een leuk "extratje", snap niet dat mensen daar een probleem van maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon op zoek zijn naar een leuke meid en dat ze het niet zoveel uitmaakt waar ze die tegenkomen. In de kroeg, in de supermarkt, op een internetforum of op een datingsite.
"probleem" voor mij is dat ik niet van uitgaan houd en dus zelden in de kroeg of disco kom en het lef niet heb meisjes in de supermarkt (of waar danook) aan te spreken. Ik ben al een beetje trots op mezelf als ik uberhaupt een babbeltje met de kassiere maakt zoals me vandaag lukte. Niet me de bedoeling er een date uit te halen, maar gewoon, even sociaal doen ofzo.
Op internet ben ik gewoon wat gevatter, praat ik wat makkelijker en ben ik minder bang op m'n bek te gaan. Ik weet best dat ik irl niet veel anders ben dan in 't echt, maar ik heb blijkbaar die virtuele voorzet nodig om mezelf irl leuk genoeg te vinden.
(does this make sense?)
In een bepaalde zin wel ja. Maar in hoeverre denk je dat je via inet dating bij een eerste date dan minder hard op je bek gaat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon op zoek zijn naar een leuke meid en dat ze het niet zoveel uitmaakt waar ze die tegenkomen. In de kroeg, in de supermarkt, op een internetforum of op een datingsite.
"probleem" voor mij is dat ik niet van uitgaan houd en dus zelden in de kroeg of disco kom en het lef niet heb meisjes in de supermarkt (of waar danook) aan te spreken. Ik ben al een beetje trots op mezelf als ik uberhaupt een babbeltje met de kassiere maakt zoals me vandaag lukte. Niet me de bedoeling er een date uit te halen, maar gewoon, even sociaal doen ofzo.
Op internet ben ik gewoon wat gevatter, praat ik wat makkelijker en ben ik minder bang op m'n bek te gaan. Ik weet best dat ik irl niet veel anders ben dan in 't echt, maar ik heb blijkbaar die virtuele voorzet nodig om mezelf irl leuk genoeg te vinden.
(does this make sense?)
omdat ik dan op internet al een klein beetje (of een grote beet) met de dame in kwestie heb kunnen babbelen en al een 1e indruk heb gemaakt. Als een dame wil wil ik best een foto naar de dame mailen dus qua uiterlijk kan ik ook niet meer heel erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:32 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
In een bepaalde zin wel ja. Maar in hoeverre denk je dat je via inet dating bij een eerste date dan minder hard op je bek gaat?
Just curious
Wat is er nu makkelijker als thuis vanachter de computer dates te regelen. De meeste hier welke in de kroeg ,op feestjes, of evenementen makkelijk een vrouw oppikken lukt dat op internet ook. Het is meestal een kwestie van de juiste woorden en de juiste look.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Ladylicious het volgende:
Overigens heeft bovenstaande niks met mijn voorgaande opmerking te maken, omdat desbetreffende personen het in het echt sowieso allemaal prima voor elkaar hebben. Ik vraag me dan af wat internet voor toegevoegde waarde heeft.. Nog meer bevestiging van het feit dat je leuk genoeg bent om mee af te spreken?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat is er nu makkelijker als thuis vanachter de computer dates te regelen. De meeste hier welke in de kroeg ,op feestjes, of evenementen makkelijk een vrouw oppikken lukt dat op internet ook. Het is meestal een kwestie van de juiste woorden en de juiste look.
Ok, iets met een spijker en een kop enzeau..quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat is er nu makkelijker als thuis vanachter de computer dates te regelen. De meeste hier welke in de kroeg ,op feestjes, of evenementen makkelijk een vrouw oppikken lukt dat op internet ook. Het is meestal een kwestie van de juiste woorden en de juiste look.
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Ladylicious het volgende:
ik voel me ook niet aangesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Ladylicious het volgende:
Tja, ik was er ook niet...:Pquote:Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga niet meer uit in Arnhem.. was niks aan en geen leuke mannen.
Met een negatieve instelling straal je iets uit wat de meeste vrouwen niet zal aantrekken. Dat heeft weinig met Cupido van doen. Sta je al lang op datingsites?quote:Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik zoek cupido zodat ik hem wat tikken kan geven voor het feit dat hij mij geen liefde gunt!![]()
Ik scoor geen vrouwen IRL, want ik kom ze maar weinig tegen. Overdag op mijn werk geen vrouwen (zelfs geen lelijke), en bij het sporten ook al weinig. Hou je over de kroeg, daar ben ik een keer per week te vinden maar voornamelijk met collega's. Vrienden zijn zich toch aan het settelen inmiddels en van uitgaan komt dan weinig meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Ladylicious het volgende:
Ik hoor de rest alleen maar over hoe leuk ze in het echt zijn en hoeveel dates er wel niet geregeld worden.. Toch is er kennelijk íets wat deze mannen aanzet tot zoeken op internet, Ik vraag me oprecht af wat dan de achterliggende gedachte is wanneer er sowieso al volop vrouwelijke volk gescoord wordt 'irl' .
Niks tegen Arnhemquote:Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga niet meer uit in Arnhem.. was niks aan en geen leuke mannen.
En in enschede was het al een stuk beter, maar maar een half uur gebleven. En toen een patatje (voor vriendin) gehaald en chicken wings voor mij. Neem ik zelf de patat mee naar huisStom stom stom!!!
Hebben we na tijden dan weer een succesvolle aanvulling voor Het Lijstje?quote:Op zondag 28 november 2010 04:17 schreef love_sharon het volgende:
Geweldige nacht gehad moet vaker naar Utrecht gaan
Love_sharon heeft toch iets met galameneer?quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hebben we na tijden dan weer een succesvolle aanvulling voor Het Lijstje?
Aanvulling van Het Lijstje?quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hebben we na tijden dan weer een succesvolle aanvulling voor Het Lijstje?
Nop ik heb hem alsnog afgewezenquote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Love_sharon heeft toch iets met galameneer?
Hoe is het met de meid waarmee jij aan het daten was?
Toch wel via een sms?quote:Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef love_sharon het volgende:
Nop ik heb hem alsnog afgewezenEn ben er totaal niet verdrietig over dus goeie keus.
't Is denk ik gewoon luiheid van de man. lui op de bank een date regelen, je hoeft helemaal niet naar de vrouw te lopen, alleen een muisklik en je hebt contactquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Ladylicious het volgende:
Overigens heeft bovenstaande niks met mijn voorgaande opmerking te maken, omdat desbetreffende personen het in het echt sowieso allemaal prima voor elkaar hebben. Ik vraag me dan af wat internet voor toegevoegde waarde heeft.. Nog meer bevestiging van het feit dat je leuk genoeg bent om mee af te spreken?
Het Lijstje van Fok!kers die elkaar gedate hebben, ooit ingezet door Nathalie78. Ondanks dit initiatief is Nathalie78 nu als een haas er vandoor gegaan, toen ze zelf steeds vaker op Het Lijstje begon voor te komenquote:
Ehm ja, nou ja, ze stond er 2x op, waaronder een keer met mij...quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het Lijstje van Fok!kers die elkaar gedate hebben, ooit ingezet door Nathalie78. Ondanks dit initiatief is Nathalie78 nu als een haas er vandoor gegaan, toen ze zelf steeds vaker op Het Lijstje begon voor te komen
't Is denk ik gewoon luiheid van de vrouw. lui op de bank een date regelen, je hoeft helemaal niet naar de man te lopen, alleen een muisklik en je hebt contact.quote:Op zondag 28 november 2010 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
't Is denk ik gewoon luiheid van de man. lui op de bank een date regelen, je hoeft helemaal niet naar de vrouw te lopen, alleen een muisklik en je hebt contact
Is er wel eens iets succesvols gebeurd via Fok?quote:Op zondag 28 november 2010 13:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ehm ja, nou ja, ze stond er 2x op, waaronder een keer met mij...
En het is wel Natalie78 zonder H
Het was dus eigenlijk een verdekte manier om te vragen of je nog een keer met Silenus hebt gedate![]()
Mja, ik was zaterdag wel even teleurgesteld...maar als ik wat relativeer dan snap ik wel waarom ik geen relatiemateriaal voor haar ben: zij is heel analytisch en fantasieloos en ik heb een levendige fantasie en ben veel dromeriger. Dit idee had ik al tijdens onze chatsessies en tijdens de date kwam het ook duidelijk naar voren.quote:Op zondag 28 november 2010 10:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Trouwens jammer Thornado! Iedereen las er een beetje overheen door het verhaal van Brunette, maar vervelend is het wel.
Volgens mij zijn er een heleboel succesverhalen zelfs... of ging het je alleen om deze topicreeks?quote:Op zondag 28 november 2010 15:49 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Is er wel eens iets succesvols gebeurd via Fok?
Bedoelde idd in dit topicquote:Op zondag 28 november 2010 16:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een heleboel succesverhalen zelfs... of ging het je alleen om deze topicreeks?
Er wordt op heel Fok gehosselt bij het leven... volgens mij zijn er ook veel die in dit topic meeposten die elkaar ook PM's gaan zitten sturen enzo..
Voor zover ik weet waren Natalie en ik met 4 dates nog het meest succesvol. De rest was allemaal bij 1 of 2 gebleven.quote:
dat is niet erg. je bent niet de enigequote:Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb er hier 0 gehad. Maar ik ben dan ook een topic of 30 afwezig geweest
Tja, mijn baard is mij heiligquote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef brunette82 het volgende:
[..]
dat is niet erg. je bent niet de enige
Heb je het lijstje nog?quote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Voor zover ik weet waren Natalie en ik met 4 dates nog het meest succesvol. De rest was allemaal bij 1 of 2 gebleven.
quote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ach, zo'n baard schuurt en prikkelt toch lekker?
Neem jij je verpleegster-stoeipakje dan mee?quote:Op zondag 28 november 2010 16:59 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Beter dan "geen commentaar" toch
wil je wat drinken
quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef Thornado het volgende:
[..]
Neem jij je verpleegster-stoeipakje dan mee?
wat verwacht je dan?quote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet buiten mee te lopen
Naar wat klikken o.a. dit verhaal als resulaat:quote:Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Niet bij de hand. Als je gaat zoeken, het was ergens rond deel 50 ofzo geloof ik.
quote:Spanningen en intriges in het Datingsite-ervaringen-topic!
Was het niet eerst Nathalie78, de vrouw wier naam altijd verkeerd wordt gespeld, die een liefdevolle date had met Civilian? Na anderhalve week kwam er nog een date, maar de vaste kijkers van deze soap werden in het ongewisse gelaten op de vraag of er gezoend was. Sterker nog, they were seeing other people.
Totdat ons het bericht bereikte dat Natalie78 een date op de planning had staan met Neelix! En Civilian ging daten met een Filipijnse. Ik vermoed zelf een driehoeksrelatie waar Brooke meer vanaf weet, maarja, we moeten ons afvragen: Waarom werd het niks tussen Natalie en Civilian? Waarom richtte Civilian hierna zijn pijlen op de Filipijnse? Wat is er gebeurd tijdens die strandwandeling? En wie is in hemelsnaam Brooke?
Even later, nieuwe ontwikkelingen. Brunette82 en 3rdrock wisten ons een tijd vol trots te melden dat er gedate ging worden. 3rdrock krabbelde zichtbaar op, telkenmale wist hij ons spannende ingrediënten mede te delen voor een nieuw melodrama. Zo ging hij soms eten, slapen, sporten, etcetera. Toen Brunette82 middels een olijke kwinkslag meldde dat er gebadmintond worden dachten we: 1 + 1 = 3rdrock, dat is hun date! Maar nu blijkt niets minder waar, Brunette82 heeft een andere date geregeld en 3rdrock is weer beschikbaar.
Ongelofelijk, waar gaat dit eindigen!? Blijf voor nieuwe ontwikkelingen de komende maanden in dit topic kijken. Vindt 3rdrock zijn droomvrouw? Slaat de vonk over tussen Natalie78 en Neelix? Smst Spirit82 nog steeds met mannen van RP die ze nooit ziet? Wordt picardmike gestalkt door maniakale vrouwen? Gaat destroyerpiet ooit nog goede grappen maken? Verliest Karina definitief haar vertrouwen in het internetdaten?
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
Jammer dat het nu niet meer zo spannend isquote:Silenus en Spirit82
Civilian en Natalie78
Neelix en Natalie78
Cue_ en Godshand
Als er niet gezoend is, noemt de afgewezen partij het altijd een "meet".quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef love_sharon het volgende:
Aanvulling voor het lijstje:
3rdRock en Douche-Eendje
3rdRock en -Engel-
Dat waren toch alle echte dates? Geen meets.
Ik noem alles meet, vindt date niet zon tof woordquote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Als er niet gezoend is, noemt de afgewezen partij het altijd een "meet".
Als ik met iemand zoen hoeft het nog steeds geen date te zijn. Nogal lastig om het een specifieke naam te geven.quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je echt voor iets serieus gaat vind ik meet geen passend woord omdat je het zo breed kan uitleggen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik noem alles meet, vindt date niet zon tof woord
Een 'sensuele get together'quote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef love_sharon het volgende:
Als ik met iemand zoen hoeft het nog steeds geen date te zijn. Nogal lastig om het een specifieke naam te geven.
Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe het heet. Iedereen weet wat er met date bedoeld wordt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
- Een romantisch afspraakje
- Een spannend geneuzel
- Een intiem samenzijn
Zomaar wat suggesties
Ik bedoelde meer de verwachtingen bij een date en de verwachtingen bij een meet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe het heet. Iedereen weet wat er met date bedoeld wordt.
Of het nu eindigt met zoenen ,neuken ,friendzone of een blauwtje een date is gewoon een date en daar is helemaal niks 'beladen' aan
hoe bepaal je btw wat de afgewezen partij is?quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk. Degene die op een subtiele of keiharde manier te horen krijgt 'ik mot je nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe bepaal je btw wat de afgewezen partij is?
Diegene met een roodgloeiende afdruk van een vlakke hand op de rechterwang.quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als je dat niet weet bij een date, ben je het meestal zelf.quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik vind het een hele koude, analytische reactie. Het is net of ze met mensen (mij?) omgaat als met de getallen in haar werk...brrr....schijnbaar kom ik er niet eens zo heel slecht van af...quote:Ik heb er geen probleem mee om contact te houden. Wel zal het contact van mijn kant wel minder frequent zijn omdat ik meer prioriteit geef aan mijn bestaande sociale contacten.
Als ik dit lees, staat er eigenlijk, : "sta er niet gek van te kijken, dat ik het contactquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Thornado het volgende:
Ik had mijn date nog gemaild dat ik het wel leuk zou vinden om af en toe contact te hebben. De chatgesprekken waren wel aardig en ik vind het wel leuk om te weten hoe het gaat met haar in de toekomst...ik wens haar verder geen kwaad toe ofzo. En tja, ergens denk ik natuurlijk dat het misschien in de toekomst toch goed kan komen
Krijg ik deze reactie terug:
[..]
Ik vind het een hele koude, analytische reactie. Het is net of ze met mensen (mij?) omgaat als met de getallen in haar werk...brrr....schijnbaar kom ik er niet eens zo heel slecht van af...
Wat jullie?
dat is lang niet altijd het geval. Je kunt ook gewoon beide merken dat de klik er niet is.quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk. Degene die op een subtiele of keiharde manier te horen krijgt 'ik mot je niet'
das duidelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Diegene met een roodgloeiende afdruk van een vlakke hand op de rechterwang.
ah, okquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je dat niet weet bij een date, ben je het meestal zelf.
Zo'n reactie heb ik ook wel een paar keer gehad, en soms ook zelf zoiets gezegd tegen iemand.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Thornado het volgende:
Ik had mijn date nog gemaild dat ik het wel leuk zou vinden om af en toe contact te hebben. De chatgesprekken waren wel aardig en ik vind het wel leuk om te weten hoe het gaat met haar in de toekomst...ik wens haar verder geen kwaad toe ofzo. En tja, ergens denk ik natuurlijk dat het misschien in de toekomst toch goed kan komen
[..]
Ik vind het een hele koude, analytische reactie. Het is net of ze met mensen (mij?) omgaat als met de getallen in haar werk...brrr....schijnbaar kom ik er niet eens zo heel slecht van af...
Wat jullie?
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zo'n reactie heb ik ook wel een paar keer gehad, en soms ook zelf zoiets gezegd tegen iemand.
De meeste mensen staan op een datingsite om met mensen te daten, niet zozeer om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik zou het er mooi bij laten. "Ik heb er geen problemen mee"? Ze heeft er weinig behoefte aan denk ik inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat jullie?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef brunette82 het volgende:
![]()
klein verslagje:
16.00 afgesproken Utrecht Centraal. Hij had een foto van mij gezien en ik van hem,
dus dan wist ik in ieder geval al een beetje, hoe hij eruit zag.
Sta ik daar op de afgesproken tijdstip, zie ik niemand, herken niemand die eruit ziet
als hem. Ineens tot mijn verbazing hoor ik iemand: brunette82 zeggen, ikke![]()
"maar jou ken ik niet"...ik ben het, je date![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snapte er niks van, totaal anders dan op de fotohad hij een foto van zijn beste
vriend gebruikt, omdat hij wat onzeker was over zichzelf..Hij zag er niet verkeerd uit
ofzo, maar waarom daarover liegen? Ik was al meteenHeb gezegd hier niet van te houden,
en toen begon ie te vertellen dat ie iets ouder was dan ie zeimáár natuurlijk gaf dat allemaal
niksToen heb ik gezegd dat er vast anderen zijn die wel van dit soort geintjes houden,
maar ik dus niet. Gedag gezegd en snel naar mijn trein gegaan....
Ja dan is er ook geen afgewezen partij natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is lang niet altijd het geval. Je kunt ook gewoon beide merken dat de klik er niet is.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Thornado het volgende:
Bah, krijg ik weer een mailtje terug dat ze het niet zo bedoelde, bladiebla...
Vrouwen
Je moet er maar van houdenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Thornado het volgende:
Vrouwen
En de dame in kwestie voegt mij weer aan Paiq toe en begint over ditjes en datjes...quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Thornado het volgende:
Vrouwen
Ze heeft credits uitgegeven om dat contact opnieuw weer op te pakken?quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
En de dame in kwestie voegt mij weer aan Paiq toe en begint over ditjes en datjes...
...echt...ik weet even niet meer wat ik hiermee aan moet...
Waarschijnlijk heeft die meneer waar ze eerder een veel leukere date mee had haar toch afgewezen. Waardoor ze nu met de staart tussen de benen weer terug naar jou komt kruipenquote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
En de dame in kwestie voegt mij weer aan Paiq toe en begint over ditjes en datjes...
Haha, typisch iemand die per se de touwtjes in handen wil hebben. En nu jij haar hebt verwijderd trekt haar ego'tje dat slecht.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik denk het....ik heb haar net verwijderd. Dus dan kan ze alleen met mij in contact komen door credits te betalen. Maar...ze kan ook mailen, bellen, sms-en...quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze heeft credits uitgegeven om dat contact opnieuw weer op te pakken?![]()
Da's wel heel raar. Kan je maar beter gewoon op de man vrouw af vragen wat nou de bedoeling is.
Ze voelt zich schuldig en denkt dat ze met haar afstandelijk en zakelijke reactie jou heeft gekwetst.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Gewoon dat tegen haar zeggen. Blijkbaar wil ze het toch nog wel uitleggen ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Thornado het volgende:
Schijnbaar had ik haar wel verwijderd, maar bij haar stond ik nog in de contactenlijst...
...na de afwijzing was ik even teleurgesteld, maar zette het vizier weer op de toekomst.
en nu ben ik gewoon met stomheid geslagen van de lompheid van haar.
Ik beoordeelde haar, en gaf aan dat ik niet verwachte in de toekomst nog contact met haar te hebben en haar wilde verwijderen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef Silenus het volgende:
Oh dan heb je haar gewoon uit je lijstje gehaald maar niet geblokkeerd. Één van de drie opties daar.
Dat doe ik een andere keer wel als ik beter weet wat ik wil zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon dat tegen haar zeggen. Blijkbaar wil ze het toch nog wel uitleggen ofzo.
Je hebt nou toch niets meer te verliezen.
je hebt dr nummer toch? bel dr anders even, dan weet je meteen waar je aan toe bentquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat doe ik een andere keer wel als ik beter weet wat ik wil zeggen.
Ze is nu offline...dus ik spreek haar een andere keer wel weer...of niet.
Nee, als ik haar nu of later in de week ga bellen ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef brunette82 het volgende:
[..]
je hebt dr nummer toch? bel dr anders even, dan weet je meteen waar je aan toe bent
Laat het gewoon rustig bezinken en mocht je er nog iets over kwijt willen stuur haar dan een e-mail.quote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nee, als ik haar nu of later in de week ga bellen ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen.
Deze date heeft nog wel een dramatisch staartjequote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Laat het gewoon rustig bezinken en mocht je er nog iets over kwijt willen stuur haar dan een e-mail.
Is ze verongelukt?, Vermoord?, gelyncht?quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Thornado het volgende:
[..]
Deze date heeft nog wel een dramatisch staartje
En dit verbaasd je?quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Vrouwen...:')quote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus niks .. vrouwen.. bij deze in ieder geval niet
Praat ons even bij, Kloonhommel. Ben jij soms een kennis van de date van Brunette die met foto's van andere mensen een date probeert te regelen. En jokt a la Lamon over leeftijden? Creep...quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
![]()
Maar heb jij ook van te voren verteld dat je slechthorend bent?
Je vond je zielig. Ze wou je niet zo hard afwijzen, en dan voelt ze zich nu schuldig, nu maakt ze het een beetje goed met je. Maar het wordt niks meer hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
vrouwen.quote:Op maandag 29 november 2010 01:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je vond je zielig. Ze wou je niet zo hard afwijzen, en dan voelt ze zich nu schuldig, nu maakt ze het een beetje goed met je. Maar het wordt niks meer hoor.
jullie vinden ons zielig, dat is wat anders jongedame.quote:Op maandag 29 november 2010 02:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mannen! altijd zo zielig doen.... moeten wij ons weer schuldig voelen... bah.
Jokken over leeftijd?quote:Op zondag 28 november 2010 23:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Praat ons even bij, Kloonhommel. Ben jij soms een kennis van de date van Brunette die met foto's van andere mensen een date probeert te regelen. En jokt a la Lamon over leeftijden? Creep...
Ik ben een kennis van je moeder. Ze doet je de groeten.quote:Op zondag 28 november 2010 23:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Praat ons even bij, Kloonhommel. Ben jij soms een kennis van de date van Brunette die met foto's van andere mensen een date probeert te regelen. En jokt a la Lamon over leeftijden? Creep...
Dat houdt het toch leuk? Is er weer een reden om het goed te makenquote:Op maandag 29 november 2010 02:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mannen! altijd zo zielig doen.... moeten wij ons weer schuldig voelen... bah.
Dat zou goed kunnen - mijn moeder deelt dezer dagen warme erwtsensoep uit aan dakloze junks die dood dreigen te vriezen. Je zult haar wel dankbaar zijn!quote:Op maandag 29 november 2010 09:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben een kennis van je moeder. Ze doet je de groeten.
Als je t geld ervoor over hebt RP.quote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Homey het volgende:
He mensen even ontopic weer
Wat is jullie ogen de beste site? Er zijn zoveel uit te kiezen.
RP heeft nu wel een aardige aanbieding.:Pquote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je t geld ervoor over hebt RP.
Geen gezeik met ingewikkelde wetenschappelijke matchsystemen of vervaagde foto's en chatsessies.
Het ergste wat je kan gebeuren is een saaie vervelende avond en/of een gekrenkt ego. En de ander is óók nerveus.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
Woensdag een date... ik begin nu al een beetje nerveus te worden en dat gaat alleen nog maar erger worden hoe dichterbijer het komt
Dat hou ik mezelf ook altijd voorquote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Het ergste wat je kan gebeuren is een saaie vervelende avond en/of een gekrenkt ego. En de ander is óók nerveus.
Heb zelf alleen maar ervaring met ematching.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Geen gezeik met ingewikkelde wetenschappelijke matchsystemen of vervaagde foto's en chatsessies.
Paiq ben je veel aan het chatten, dat werkt over het algemeen niet echt.
Ematching 'alleen voor hoger opgeleiden' vind ik pure bullshit
Be2 is pure oplichterij
Lexa krijg je geloof ik alleen matches die wetenschappelijk aansluiten bij jouw profiel
Woensdag een date... ik begin nu al een beetje nerveus te worden en dat gaat alleen nog maar erger worden hoe dichterbijer het komt
Dat is ook onzin, maar in de praktijk zitten toch bijna alleen maar HBO/WO mensen op, dus alleen het predikaat hoog opgeleid zorgt er al voor dat laagopgeleiden niet lid worden.quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Silenus het volgende:
Ja, alleen is het 'alleen voor hoger opgeleiden' zo raar. Wordt nergens getoetst of iets dergelijks, dus iedereen kan zich alsnog inschrijven.
Ik had een tijdje terug een paar mailwisselingen met iemand zonder foto, totdat ik er na 4 mailtjes achterkwam dat het gewoon een kerel was.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
ojee net maakte ik een grote fout, ik stuurde een copypaste berichtje naar iemand maar vergat de naam van het vorige meiske weg te halen. gelukkig had ik het berichtje wel een betje gepersonaliseerd en het boetekleed aangetrokken door haar er nog een mailtje over te sturen, dus hopelijk vergeeft ze me
En toen, doorgestuurd naar Q?quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een paar mailwisselingen met iemand zonder foto, totdat ik er na 4 mailtjes achterkwam dat het gewoon een kerel was.
Altijd GOED kijken!
quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een paar mailwisselingen met iemand zonder foto, totdat ik er na 4 mailtjes achterkwam dat het gewoon een kerel was.
Altijd GOED kijken!
Gewoon nog even 'haar' profiel gelezen en toen zag ik ineens 'MAN' staan. Ik stond er helemaal niet bij stil dat mannen andere mannen gaan complimenteren met hun profiel.quote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]hoe ben je er uiteindelijk achtergekomen dan?
Wat ik van lexa, badoo en friendscout weet is dat lexa veel mensen zitten die claimen vrouw te zijn en ze willen dat je naar 4 cijferige dure telnrs smst wat ik nooit zou doen. Badoo schijnt eenvoudig te zijn om vrouwen op leeftijd te scoren en friendscout, weet ik eigenlijk ff niet meer wat daarover verteld wordt. De rest van de sites ken ik niet. Mijn vrienden praten er wel eens over en dan luister ik mee, vandaar dat ik dit weet. Desalnietemin vind ik dit topic wel interessant om mee te lezen met een lekker kommetje erwtensoep.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Paiq ben je veel aan het chatten, dat werkt over het algemeen niet echt.
Ematching 'alleen voor hoger opgeleiden' vind ik pure bullshit
Be2 is pure oplichterij
Lexa krijg je geloof ik alleen matches die wetenschappelijk aansluiten bij jouw profiel
Als ze je dat vergeeft, wil je haar toch niet meer daten?quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
ojee net maakte ik een grote fout, ik stuurde een copypaste berichtje naar iemand maar vergat de naam van het vorige meiske weg te halen. gelukkig had ik het berichtje wel een betje gepersonaliseerd en het boetekleed aangetrokken door haar er nog een mailtje over te sturen, dus hopelijk vergeeft ze me
Ik ken iemand die daar werkt en oa profielen 'controleert' ze geeft ook tips al mensen hun profiel beter wat kunnen aanpassen en sowieso worden alle profielen gecontroleerd als ze online komen, wordt dus wel professioneel aangepakt daar.quote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Homey het volgende:
[..]
Heb zelf alleen maar ervaring met ematching.
Beste goeie site al zeg ik het zelf. Profielen zijn serieus, er zitten geen fakers tussen. Layout is ook eenvoudig, een beetje a la marktplaats.nl
Maakt weinig indruk op het eerste gezicht, maar werkt prima. En je betaalt niet al te veel abo geld, dus weinig te verliezen.
Nadeel is de kleine database van actieve leden, dus de keuze is niet zo heel groot. Ik geloof dat relatieplanet en lexa veel groter zijn.
Jaar of 4quote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh? Over hoeveel jaar hebben we het hier?
Wel amen zeggen voor je inlogt héquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Miendientje het volgende:
Ik zit ook sinds kort bij een christelijk dating site
Je weet wat 'amen' betekend? Niet zo logisch om aan het begin te zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wel amen zeggen voor je inlogt hé
Mja, zeggen ze ook altijd voor ze gaan eten tochquote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je weet wat 'amen' betekend? Niet zo logisch om aan het begin te zeggen.
nee na het gebed (en misschien is dat toevallig voor het eten) Het is namelijk een afsluiting en niet een begin van iets.quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mja, zeggen ze ook altijd voor ze gaan eten toch
Oké.quote:Op maandag 29 november 2010 23:02 schreef Miendientje het volgende:
[..]
nee na het gebed (en misschien is dat toevallig voor het eten) Het is namelijk een afsluiting en niet een begin van iets.
Avé!quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef Silenus het volgende:
Je kunt beter aan het eind van de date Amen zeggen. En op het begin gewoon 'Wees gegroet, internetdate!'
Ik denk dat het een moslim was. Misschien wel Osama Bin Laden zelf. Of Mohammed B vanuit de bak natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Miendientje het volgende:
Wat wel jammer is dat ik net een korte mailwisseling had gehad met iemand die toen daarna blijkbaar toch iets had overtreden had op de site waardoor zijn profiel verwijderd is.
Hoe weet jij dat? Wat is de link tussen jou en die verwijderde profiel? Creep....quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een moslim was. Misschien wel Osama Bin Laden zelf. Of Mohammed B vanuit de bak natuurlijk.
Stuur haar:quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil ook eens beginnen met internetdaten. Heb een profiel op Lexamore en ik wil een eerste berichtje sturen naar iemand die haar foto aan me heeft getoond. Ik zit alleen al een kwartier te bedenken wat ik erin zal zettenOveral op internet staat dat je bericht 'anders' moet zijn dan die van anderen, omdat een vrouw je bericht anders niet eens zal aanklikken. Moeilijk om iets origineels te bedenken, haar profiel geeft ook niet zoveel informatie weer maar wel een leuke foto. Tips iemand?
Daar heb ik helaas het lef niet voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stuur haar:
"Als je hoofd net zo leeg is als je profiel, laat dan maar!"
Succes gegarandeerd
Jammer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas het lef niet voor
Het is zeker een goeie, dat moet ik je nagevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer...
Als ze echt leeghoofdig is, breekt ze het contact ook af, dus een goede test
ik vind jouw verhaaltjes altijd wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef love_sharon het volgende:
Kwam vanmiddag een Paiq contact tegen op het perron. Toen ik aan kwam lopen dacht ik al 'Ah leuke jongen!' maar herkende hem echt niet. Voelde wel steeds blikken van zijn kant komen.
Totdat die opeens naar me toe kwam en zei 'Sharon toch?'
Denk niet dat ik mijn eigen gezicht op dat moment had willen zien![]()
Kwartier samen in de trein gezeten maar toen die begon te praten kwam hij nogal verwijfd over![]()
Dus dat is weer duidelijk.
Achteraf wel grappig hoe je elkaar kan tegenkomen.
Blijkbaar gaf bij hem mijn haar de doorslag
Tja de laatste tijd maak ik nog wel eens wat meequote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind jouw verhaaltjes altijd wel leuk
vooral blijven postenquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Tja de laatste tijd maak ik nog wel eens wat mee
[..]
Oei, dat is naar.
Zullen wij dan maar eens wat gaan drinken? Hier is mijn foto:Zie je er zo ook nog uit op de webcam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenmiddagquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Heb je die date vanavond? en welke film?
Ja tuurlijk. Moet ik wel eerst even die foto uitprinten en ervoor hangenquote:Op dinsdag 30 november 2010 05:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zie je er zo ook nog uit op de webcam?
Heb ik ook wel eens gehad. Totaal geen reactie meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:43 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Moet ik wel eerst even die foto uitprinten en ervoor hangen
Ik had verdorie een leuke reactie van iemand via RP, heel uitgebreid. Dus ik enthousiast antwoord sturen, komt er niets terug. Ondertussen is het een week geleden.
Er stond toch echt niets raars in mijn antwoord, dus ik snap er geen donder van. Gister heb ik er een mailtje achteraan gestuurd met de vraag of ze mijn antwoord wel heeft ontvangen, en of ze dan op zijn minst even wil laten weten dat ze toch maar geen interesse heeft.
Daar laat ik het dan bij, maar ik blijf het raar vinden.
het gaat idd meer om het gezellige gesprek die je tijdens de film aanknoopt met haarquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Morgenmiddag
Een of andere fluttenkuttenfilm, maar t gaat ook niet om de film zelf uiteraard
Ze zag jouw reaktie, dacht "Leuk!", bekeek je profiel met foto en dacht: "quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:43 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Moet ik wel eerst even die foto uitprinten en ervoor hangen
Ik had verdorie een leuke reactie van iemand via RP, heel uitgebreid. Dus ik enthousiast antwoord sturen, komt er niets terug. Ondertussen is het een week geleden.
Er stond toch echt niets raars in mijn antwoord, dus ik snap er geen donder van. Gister heb ik er een mailtje achteraan gestuurd met de vraag of ze mijn antwoord wel heeft ontvangen, en of ze dan op zijn minst even wil laten weten dat ze toch maar geen interesse heeft.
Daar laat ik het dan bij, maar ik blijf het raar vinden.
Hij had al een reactie gekregen he, dus ik ga ervan uit dat ze ook zijn foto heeft gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze zag jouw reaktie, dacht "Leuk!", bekeek je profiel met foto en dacht: "".
Nu wordt ze gepaald door een bodybuild neger uit Amsterdam Zuid. Jammer jongen, was een leuke poging in ieder geval...
Ok, ok. Maar blijkbaar was die neger toch leuker...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij had al een reactie gekregen he, dus ik ga ervan uit dat ze ook zijn foto heeft gezien.
Ja precies, en dan van leuke film he? Ja erg spannend jah.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef Silenus het volgende:
Ik vind een bios als eerste date ook suf hoor. "Hallo leuk om je te zien!" "Ja jij ook leuk!" "Nou dit is de film."
*2 uur lang stilte*
"Ok was heel gezellig, doen we snel nog es! Ja okay, goed, dag!"
Oh god die verhalen blijven me achtervolgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef dawg het volgende:
ook_gek, jij had vroeger altijd de meest geniale verhalen in het versierblunders topic.
Ga je nu ook lid worden van een datingsite?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god die verhalen blijven me achtervolgen
Maar ben sinds kort weer vrijgezel, dus er gaat vast wel weer iets geks gebeuren
Volgens mij is die meer een Fok!-versierderquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga je nu ook lid worden van een datingsite?
Anders pomp de versierblunderreeks maar weer op
Haha nee hoor heb nog nooit een date met een fokker gehad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Volgens mij is die meer een Fok!-versierder
Zo ja 1 troost: Ik heb een hele mooie prullenbakquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha nee hoor heb nog nooit een date met een fokker gehad.
Maar jah wie weet he.... Hangt er van af of de digitale chinees ook in de prullenbak terecht gekomen is
Ik heb ook hele mooie orginele digitale chinees briefjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zo ja 1 troost: Ik heb een hele mooie prullenbak
Uhm het is geen directe aanval op jou!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef GlenSpey het volgende:ja hoor, ga allemaal weer zitten zeiken over het eerste-date-naar-de-bios-is-suf verhaal. Ik heb hier tig keer voorbij zien komen dat mensen naar de bios waren geweest op hun eerste date. En nu ik er een heb komt er gelijk weer commentaar op
Zowel ikzelf als mijn date vinden de 'eerste keer' lastig. En om de druk wat te verminderen hebben we voor de bios gekozen. Ik ben nou eenmaal niet zo dat ik direct 3-4 uur 'tijdens een drankje' vol weet te lullen.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat is een PM sturen via een mobiel kut zeg!
Je kan niet eens zien wat je typt
Ben er zelf geen fan van maar als je de eerste keer altijd wat verlegener bent is het wel iets waardoor je hopelijk een beetje aan elkaar went.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef GlenSpey het volgende:
ja hoor, ga allemaal weer zitten zeiken over het eerste-date-naar-de-bios-is-suf verhaal. Ik heb hier tig keer voorbij zien komen dat mensen naar de bios waren geweest op hun eerste date. En nu ik er een heb komt er gelijk weer commentaar op
zo erg jahquote:
bitter garnituur bestellenquote:Ben er zelf geen fan van maar als je de eerste keer altijd wat verlegener bent is het wel iets waardoor je hopelijk een beetje aan elkaar went.
Straks moet ze de volgende keer tape op je mond plakken om je op te laten houden met pratenOf een andere leuke manier om iemand te laten stoppen met praten
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo erg jah
[..]
bitter garnituur bestellen
Nou dat denk ik niet, maar is wel orgineelquote:
Voel je niet altijd zo aangevallen, niemand heeft hier een hekel aan jou. Wat maakt het jou nou uit dat ik een biosdate suf vind? Waarschijnlijk zijn we hele andere types dus dat maakt niet uit, het gaat maar om één ding en dat is dat het een gezellige date wordt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef GlenSpey het volgende:
ja hoor, ga allemaal weer zitten zeiken over het eerste-date-naar-de-bios-is-suf verhaal. Ik heb hier tig keer voorbij zien komen dat mensen naar de bios waren geweest op hun eerste date. En nu ik er een heb komt er gelijk weer commentaar op
Zowel ikzelf als mijn date vinden de 'eerste keer' lastig. En om de druk wat te verminderen hebben we voor de bios gekozen. Ik ben nou eenmaal niet zo dat ik direct 3-4 uur 'tijdens een drankje' vol weet te lullen.
Uiteraard boeit die film ook geen zak maar het biedt gewoon een mooie afleiding voor die momenten dat we even niks weten te vertellen.
Er zijn mensen die eerst de kat uit de boom kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:22 schreef Silenus het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om te praten? Als je merkt dat je niet met elkaar kunt kletsen kun je daar maar beter op tijd achterkomen, scheelt je tijd.
Ik vraag me dan af hoe het gaat als het twee stille/verlegen types zijn. Er moet er toch eentje beginnen te praten lijkt me? Of durf je dan allebei pas te praten nadat je elkaar al 2 uur hebt gezien, dat je je dan pas op je gemak voelt. (Dan is een film handig)quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:24 schreef ook_gek het volgende:
Tenzij 1 van de 2 de ander snel op zijn / haar gemak kan laten voelen. Dan komt dat gesprek van zelf wel.
Dat merk je van te voren toch al voor je gaat daten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe het gaat als het twee stille/verlegen types zijn. Er moet er toch eentje beginnen te praten lijkt me? Of durf je dan allebei pas te praten nadat je elkaar al 2 uur hebt gezien, dat je je dan pas op je gemak voelt. (Dan is een film handig)
Verlegenheid is het niet echt, meer onzekerheid...quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe het gaat als het twee stille/verlegen types zijn. Er moet er toch eentje beginnen te praten lijkt me? Of durf je dan allebei pas te praten nadat je elkaar al 2 uur hebt gezien, dat je je dan pas op je gemak voelt. (Dan is een film handig)
Hmmm eerder wist je te vertellen dat je helemaal geen stress had voor dates, maar juist lekker lang wilde chatten om uhmm.. verliefd te wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Verlegenheid is het niet echt, meer onzekerheid...
Ik ben dan vooral bezig met dat zoveel mogelijk te verbergen. Daarbij stress ik me een ongeluk over dit soort dingen elke keer weer en als het dan zover is heb ik gauw de neiging om dicht te klappen. Op die momenten zeg ik het liefst helemaal niks meer, maar dan gooi ik natuurlijk alsnog mn eigen ruiten in![]()
Ik weet van haar al dat ze een beetje verlegen is, dus is de stress nog groter want er komt nog meer druk op mij te liggen
Als zij meer verlegen is dan ik, dan wordt ik altijd minder verlegen. Dan denk ik: alles wat ik zeg en vraag is toch wel goed, want zij durft toch niksquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Verlegenheid is het niet echt, meer onzekerheid...
Ik ben dan vooral bezig met dat zoveel mogelijk te verbergen. Daarbij stress ik me een ongeluk over dit soort dingen elke keer weer en als het dan zover is heb ik gauw de neiging om dicht te klappen. Op die momenten zeg ik het liefst helemaal niks meer, maar dan gooi ik natuurlijk alsnog mn eigen ruiten in![]()
Ik weet van haar al dat ze een beetje verlegen is, dus is de stress nog groter want er komt nog meer druk op mij te liggen
Yup, ik heb er vrijdag 1quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:51 schreef Aneurism het volgende:
Grappig topic dit.Word er nog veel via Fok gedate?
Heb je fout begrepen danquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Hmmm eerder wist je te vertellen dat je helemaal geen stress had voor dates, maar juist lekker lang wilde chatten om uhmm.. verliefd te worden![]()
(wil even mijn gelijk halen hiero, applaus voor mezelf)
Goed puntquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als zij meer verlegen is dan ik, dan wordt ik altijd minder verlegen. Dan denk ik: alles wat ik zeg en vraag is toch wel goed, want zij durft toch niks
dyslexie aaaaaaaahquote:
Yup, sommige mannen denken echt dat ze een monoloog moeten gaan houden over de pyramide van Maslow oid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij zijn mensen die onzeker of verlegen zijn er veel te veel mee bezich. Wat vind ze van mij? Wat moet ik doen, hoe denkt ze ocer dit gesprek. Ziet ze me wel of niet zitten? Relatie matriaal? Enz enz enz
Eerder ging ik weken chatten/mailen om dan uiteindelijk langzaam naar een date toe te werken. Maar sinds ik een paar weken geleden weer in dit topic ben gaan meeposten ben ik overgestapt naar de 'snelle date'. Twee/drie dagen wat mails naar elkaar sturen en dan het idee om te daten erin te gooien. Of er een duidelijk voordeel is t.o.v wekenlang mailen weet ik nog niet... morgen is mn vuurdoopquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef VacaLoca het volgende:
Hola. Kwam dit topic door te lezen en vroeg me paar dingetjes af:
- Als je internetdate, ga je dan eerst weken chatten/mailen etc voor je afspreekt? Lijkt mij namelijk nogal lastig, mijn ervaring met internetcommunicatie is dat omdat het vooral tekst is en communicatie eigenlijk 90% nonverbaal is dat mailen/chatten nogal snel voor misverstanden kan zorgen en je je snel voor jan lul ongerust of druk of whatever kan maken over een zinnetje. Of dat het al chattend heel leuk en grappig en soort van gezellig is, maar dat als je dan afspreekt de 'klik' er totaal niet is en er geen woord uitkomt. En omdat je alles al van elkaar weet door het chatten zijn de gespreksonderwerpen ook ver te zoeken.
- Is het voor jullie de enige methode of slechts een alternatief? Ik las van iemand dat ie irl enorm onzeker is etc dan snap ik dat je er al snel op aangewezen bent. Of iemand die op bepaalde leeftijd is waar ie niet meer zoveel in contact komt met vrouwen... maar als ik bijvoorbeeld een love_sharon zo even zie in het fotoboek dan zie ik een knappe, jonge studente die met een avondje uitgaan ook zo een date kan regelen als ze wilt.... en hoewel internetdaten niet echt taboe meer is lijkt mij persoonlijk direct irl het contact aangaan toch 'beter' of iig natuurlijker... oa vanwege bovenstaande zaken als de befaamde ''klik'' en dat communicatie vooral nonverbaal is.
Wat zijn dan de voordelen van via internet, vergeleken?
Na een paar weken als het klikt afspreken. Soms wordt het helemaal geen afspreken. Je moet het zelf gewoon weten of je tijd en zin hebtquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef VacaLoca het volgende:
- Als je internetdate, ga je dan eerst weken chatten/mailen etc voor je afspreekt? Lijkt mij namelijk nogal lastig, mijn ervaring met internetcommunicatie is dat omdat het vooral tekst is en communicatie eigenlijk 90% nonverbaal is dat mailen/chatten nogal snel voor misverstanden kan zorgen en je je snel voor jan lul ongerust of druk of whatever kan maken over een zinnetje. Of dat het al chattend heel leuk en grappig en soort van gezellig is, maar dat als je dan afspreekt de 'klik' er totaal niet is en er geen woord uitkomt. En omdat je alles al van elkaar weet door het chatten zijn de gespreksonderwerpen ook ver te zoeken.
Niet de enige, maar waar de dates meest geregeld worden is bv op hetwerk. Laat mijn werk nu juist de plek zijn waar de vrouwen geen potentieel relatiemateriaal zijn. Blijft over kroeg enzo, maar 7 dagen/week in de kroeg is beetje overdreven.. En ik beoefen weer alleen solosporten..quote:- Is het voor jullie de enige methode of slechts een alternatief? Ik las van iemand dat ie irl enorm onzeker is etc dan snap ik dat je er al snel op aangewezen bent. Of iemand die op bepaalde leeftijd is waar ie niet meer zoveel in contact komt met vrouwen... maar als ik bijvoorbeeld een love_sharon zo even zie in het fotoboek dan zie ik een knappe, jonge studente die met een avondje uitgaan ook zo een date kan regelen als ze wilt.... en hoewel internetdaten niet echt taboe meer is lijkt mij persoonlijk direct irl het contact aangaan toch 'beter' of iig natuurlijker... oa vanwege bovenstaande zaken als de befaamde ''klik'' en dat communicatie vooral nonverbaal is.
Verder: -lekker lullen met meiden in je eigen omgeving met je eigen shit onder handbereik: toilet, koelkast met bier, huisdieren etc.quote:Wat zijn dan de voordelen van via internet, vergeleken?
Voor mij is het gewoon een extra optie. In de kroeg kan ik genoeg mannen regelen maar dat is ook heel vaak oppervlakkig. En vind dit een leuke manier om contact met mensen hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef VacaLoca het volgende:
Hola. Kwam dit topic door te lezen en vroeg me paar dingetjes af:
- Is het voor jullie de enige methode of slechts een alternatief? Ik las van iemand dat ie irl enorm onzeker is etc dan snap ik dat je er al snel op aangewezen bent. Of iemand die op bepaalde leeftijd is waar ie niet meer zoveel in contact komt met vrouwen... maar als ik bijvoorbeeld een love_sharon zo even zie in het fotoboek dan zie ik een knappe, jonge studente die met een avondje uitgaan ook zo een date kan regelen als ze wilt.... en hoewel internetdaten niet echt taboe meer is lijkt mij persoonlijk direct irl het contact aangaan toch 'beter' of iig natuurlijker... oa vanwege bovenstaande zaken als de befaamde ''klik'' en dat communicatie vooral nonverbaal is.
Wat zijn dan de voordelen van via internet, vergeleken?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon een extra optie. In de kroeg kan ik genoeg mannen regelen
Is de insteek van mannen die je via inet ontmoet dan zoveel anders dan die in de kroeg staan?quote:maar dat is ook heel vaak oppervlakkig.
Oke.. en dat laatste zit wel wat in ja, met stappen hang je toch vaak met dezelfde mensen... dan stap je in hun bijzijn ms ook nog eens minder snel op iemand af dan zonder hun.quote:En vind dit een leuke manier om contact met mensen hebben.
Zo zie ik wat meer dan alleen de groep studenten die je overal tegenkomt.
Oh was jouw vraag een love_sharon versierpoging?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]Was al bang dat ik je daar van moest gaan overtuigen
[..]
Is de insteek van mannen die je via inet ontmoet dan zoveel anders dan die in de kroeg staan?![]()
[..]
Oke.. en dat laatste zit wel wat in ja, met stappen hang je toch vaak met dezelfde mensen... dan stap je in hun bijzijn ms ook nog eens minder snel op iemand af dan zonder hun.
Voor mij zie ik me toch niet zo snel daten via bv relatieplanet, omdat toch wellicht wat oude vooroordeel heerst over dat soort sites dat er veel nepperds tussen zitten en toch ook veel mensen waar wat 'mis' mee is... aan de andere kant als je ziet hoeveel mensen er ingeschreven staan... en dat het in principe idd gewoon ongecompliceerd leuk kan zijn... tja er heerst toch nog wat taboe
Hehe nee hoor, ik geef gewoon graag complimentjes. Ik ben gewoon een complimentenslet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh was jouw vraag een love_sharon versierpoging?
Niet gek
Nepperds en mensen waar wat mis mee is pik ik er zo uit hoor. Iets met een getraind oogquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef VacaLoca het volgende:
Voor mij zie ik me toch niet zo snel daten via bv relatieplanet, omdat toch wellicht wat oude vooroordeel heerst over dat soort sites dat er veel nepperds tussen zitten en toch ook veel mensen waar wat 'mis' mee is... aan de andere kant als je ziet hoeveel mensen er ingeschreven staan... en dat het in principe idd gewoon ongecompliceerd leuk kan zijn... tja er heerst toch nog wat taboe
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh was jouw vraag een love_sharon versierpoging?
Niet gek
Nah denk het niet echt nee. Maar heb dan ook weer niet zoveel ervaring met internet-daten. Meestal spreek ik namelijk niet afquote:Is de insteek van mannen die je via inet ontmoet dan zoveel anders dan die in de kroeg staan?![]()
Vandaar dat ik altijd alleen aan Paiq deed dat is toch een stapje minder serieus dan de meeste profielensites. Er is dan nog wel een beetje een taboe maar je hoeft het toch ook niet van de daken te schreeuwenquote:Oke.. en dat laatste zit wel wat in ja, met stappen hang je toch vaak met dezelfde mensen... dan stap je in hun bijzijn ms ook nog eens minder snel op iemand af dan zonder hun.
[quote]Voor mij zie ik me toch niet zo snel daten via bv relatieplanet, omdat toch wellicht wat oude vooroordeel heerst over dat soort sites dat er veel nepperds tussen zitten en toch ook veel mensen waar wat 'mis' mee is... aan de andere kant als je ziet hoeveel mensen er ingeschreven staan... en dat het in principe idd gewoon ongecompliceerd leuk kan zijn... tja er heerst toch nog wat taboe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |