Wel amen zeggen voor je inlogt héquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Miendientje het volgende:
Ik zit ook sinds kort bij een christelijk dating site
Je weet wat 'amen' betekend? Niet zo logisch om aan het begin te zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wel amen zeggen voor je inlogt hé
Mja, zeggen ze ook altijd voor ze gaan eten tochquote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je weet wat 'amen' betekend? Niet zo logisch om aan het begin te zeggen.
nee na het gebed (en misschien is dat toevallig voor het eten) Het is namelijk een afsluiting en niet een begin van iets.quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mja, zeggen ze ook altijd voor ze gaan eten toch
Oké.quote:Op maandag 29 november 2010 23:02 schreef Miendientje het volgende:
[..]
nee na het gebed (en misschien is dat toevallig voor het eten) Het is namelijk een afsluiting en niet een begin van iets.
Avé!quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef Silenus het volgende:
Je kunt beter aan het eind van de date Amen zeggen. En op het begin gewoon 'Wees gegroet, internetdate!'
Ik denk dat het een moslim was. Misschien wel Osama Bin Laden zelf. Of Mohammed B vanuit de bak natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Miendientje het volgende:
Wat wel jammer is dat ik net een korte mailwisseling had gehad met iemand die toen daarna blijkbaar toch iets had overtreden had op de site waardoor zijn profiel verwijderd is.
Hoe weet jij dat? Wat is de link tussen jou en die verwijderde profiel? Creep....quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een moslim was. Misschien wel Osama Bin Laden zelf. Of Mohammed B vanuit de bak natuurlijk.
Stuur haar:quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil ook eens beginnen met internetdaten. Heb een profiel op Lexamore en ik wil een eerste berichtje sturen naar iemand die haar foto aan me heeft getoond. Ik zit alleen al een kwartier te bedenken wat ik erin zal zettenOveral op internet staat dat je bericht 'anders' moet zijn dan die van anderen, omdat een vrouw je bericht anders niet eens zal aanklikken. Moeilijk om iets origineels te bedenken, haar profiel geeft ook niet zoveel informatie weer maar wel een leuke foto. Tips iemand?
Daar heb ik helaas het lef niet voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stuur haar:
"Als je hoofd net zo leeg is als je profiel, laat dan maar!"
Succes gegarandeerd
Jammer...quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas het lef niet voor
Het is zeker een goeie, dat moet ik je nagevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer...
Als ze echt leeghoofdig is, breekt ze het contact ook af, dus een goede test
ik vind jouw verhaaltjes altijd wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef love_sharon het volgende:
Kwam vanmiddag een Paiq contact tegen op het perron. Toen ik aan kwam lopen dacht ik al 'Ah leuke jongen!' maar herkende hem echt niet. Voelde wel steeds blikken van zijn kant komen.
Totdat die opeens naar me toe kwam en zei 'Sharon toch?'
Denk niet dat ik mijn eigen gezicht op dat moment had willen zien![]()
Kwartier samen in de trein gezeten maar toen die begon te praten kwam hij nogal verwijfd over![]()
Dus dat is weer duidelijk.
Achteraf wel grappig hoe je elkaar kan tegenkomen.
Blijkbaar gaf bij hem mijn haar de doorslag
Tja de laatste tijd maak ik nog wel eens wat meequote:Op dinsdag 30 november 2010 01:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind jouw verhaaltjes altijd wel leuk
vooral blijven postenquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Tja de laatste tijd maak ik nog wel eens wat mee
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Oei, dat is naar.
Zullen wij dan maar eens wat gaan drinken? Hier is mijn foto:Zie je er zo ook nog uit op de webcam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenmiddagquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Heb je die date vanavond? en welke film?
Ja tuurlijk. Moet ik wel eerst even die foto uitprinten en ervoor hangenquote:Op dinsdag 30 november 2010 05:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zie je er zo ook nog uit op de webcam?
Heb ik ook wel eens gehad. Totaal geen reactie meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:43 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Moet ik wel eerst even die foto uitprinten en ervoor hangen
Ik had verdorie een leuke reactie van iemand via RP, heel uitgebreid. Dus ik enthousiast antwoord sturen, komt er niets terug. Ondertussen is het een week geleden.
Er stond toch echt niets raars in mijn antwoord, dus ik snap er geen donder van. Gister heb ik er een mailtje achteraan gestuurd met de vraag of ze mijn antwoord wel heeft ontvangen, en of ze dan op zijn minst even wil laten weten dat ze toch maar geen interesse heeft.
Daar laat ik het dan bij, maar ik blijf het raar vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |