Jokken over leeftijd?quote:Op zondag 28 november 2010 23:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Praat ons even bij, Kloonhommel. Ben jij soms een kennis van de date van Brunette die met foto's van andere mensen een date probeert te regelen. En jokt a la Lamon over leeftijden? Creep...
Ik ben een kennis van je moeder. Ze doet je de groeten.quote:Op zondag 28 november 2010 23:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Praat ons even bij, Kloonhommel. Ben jij soms een kennis van de date van Brunette die met foto's van andere mensen een date probeert te regelen. En jokt a la Lamon over leeftijden? Creep...
Dat houdt het toch leuk? Is er weer een reden om het goed te makenquote:Op maandag 29 november 2010 02:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mannen! altijd zo zielig doen.... moeten wij ons weer schuldig voelen... bah.
Dat zou goed kunnen - mijn moeder deelt dezer dagen warme erwtsensoep uit aan dakloze junks die dood dreigen te vriezen. Je zult haar wel dankbaar zijn!quote:Op maandag 29 november 2010 09:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben een kennis van je moeder. Ze doet je de groeten.
Als je t geld ervoor over hebt RP.quote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Homey het volgende:
He mensen even ontopic weer
Wat is jullie ogen de beste site? Er zijn zoveel uit te kiezen.
RP heeft nu wel een aardige aanbieding.:Pquote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je t geld ervoor over hebt RP.
Geen gezeik met ingewikkelde wetenschappelijke matchsystemen of vervaagde foto's en chatsessies.
Het ergste wat je kan gebeuren is een saaie vervelende avond en/of een gekrenkt ego. En de ander is óók nerveus.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
Woensdag een date... ik begin nu al een beetje nerveus te worden en dat gaat alleen nog maar erger worden hoe dichterbijer het komt
Dat hou ik mezelf ook altijd voorquote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Het ergste wat je kan gebeuren is een saaie vervelende avond en/of een gekrenkt ego. En de ander is óók nerveus.
Heb zelf alleen maar ervaring met ematching.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Geen gezeik met ingewikkelde wetenschappelijke matchsystemen of vervaagde foto's en chatsessies.
Paiq ben je veel aan het chatten, dat werkt over het algemeen niet echt.
Ematching 'alleen voor hoger opgeleiden' vind ik pure bullshit
Be2 is pure oplichterij
Lexa krijg je geloof ik alleen matches die wetenschappelijk aansluiten bij jouw profiel
Woensdag een date... ik begin nu al een beetje nerveus te worden en dat gaat alleen nog maar erger worden hoe dichterbijer het komt
Dat is ook onzin, maar in de praktijk zitten toch bijna alleen maar HBO/WO mensen op, dus alleen het predikaat hoog opgeleid zorgt er al voor dat laagopgeleiden niet lid worden.quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Silenus het volgende:
Ja, alleen is het 'alleen voor hoger opgeleiden' zo raar. Wordt nergens getoetst of iets dergelijks, dus iedereen kan zich alsnog inschrijven.
Ik had een tijdje terug een paar mailwisselingen met iemand zonder foto, totdat ik er na 4 mailtjes achterkwam dat het gewoon een kerel was.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
ojee net maakte ik een grote fout, ik stuurde een copypaste berichtje naar iemand maar vergat de naam van het vorige meiske weg te halen. gelukkig had ik het berichtje wel een betje gepersonaliseerd en het boetekleed aangetrokken door haar er nog een mailtje over te sturen, dus hopelijk vergeeft ze me
En toen, doorgestuurd naar Q?quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een paar mailwisselingen met iemand zonder foto, totdat ik er na 4 mailtjes achterkwam dat het gewoon een kerel was.
Altijd GOED kijken!
quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een paar mailwisselingen met iemand zonder foto, totdat ik er na 4 mailtjes achterkwam dat het gewoon een kerel was.
Altijd GOED kijken!
Gewoon nog even 'haar' profiel gelezen en toen zag ik ineens 'MAN' staan. Ik stond er helemaal niet bij stil dat mannen andere mannen gaan complimenteren met hun profiel.quote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]hoe ben je er uiteindelijk achtergekomen dan?
Wat ik van lexa, badoo en friendscout weet is dat lexa veel mensen zitten die claimen vrouw te zijn en ze willen dat je naar 4 cijferige dure telnrs smst wat ik nooit zou doen. Badoo schijnt eenvoudig te zijn om vrouwen op leeftijd te scoren en friendscout, weet ik eigenlijk ff niet meer wat daarover verteld wordt. De rest van de sites ken ik niet. Mijn vrienden praten er wel eens over en dan luister ik mee, vandaar dat ik dit weet. Desalnietemin vind ik dit topic wel interessant om mee te lezen met een lekker kommetje erwtensoep.quote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Paiq ben je veel aan het chatten, dat werkt over het algemeen niet echt.
Ematching 'alleen voor hoger opgeleiden' vind ik pure bullshit
Be2 is pure oplichterij
Lexa krijg je geloof ik alleen matches die wetenschappelijk aansluiten bij jouw profiel
Als ze je dat vergeeft, wil je haar toch niet meer daten?quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
ojee net maakte ik een grote fout, ik stuurde een copypaste berichtje naar iemand maar vergat de naam van het vorige meiske weg te halen. gelukkig had ik het berichtje wel een betje gepersonaliseerd en het boetekleed aangetrokken door haar er nog een mailtje over te sturen, dus hopelijk vergeeft ze me
Ik ken iemand die daar werkt en oa profielen 'controleert' ze geeft ook tips al mensen hun profiel beter wat kunnen aanpassen en sowieso worden alle profielen gecontroleerd als ze online komen, wordt dus wel professioneel aangepakt daar.quote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Homey het volgende:
[..]
Heb zelf alleen maar ervaring met ematching.
Beste goeie site al zeg ik het zelf. Profielen zijn serieus, er zitten geen fakers tussen. Layout is ook eenvoudig, een beetje a la marktplaats.nl
Maakt weinig indruk op het eerste gezicht, maar werkt prima. En je betaalt niet al te veel abo geld, dus weinig te verliezen.
Nadeel is de kleine database van actieve leden, dus de keuze is niet zo heel groot. Ik geloof dat relatieplanet en lexa veel groter zijn.
Jaar of 4quote:Op maandag 29 november 2010 10:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh? Over hoeveel jaar hebben we het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |