Je moet er maar van houdenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Thornado het volgende:
Bah, krijg ik weer een mailtje terug dat ze het niet zo bedoelde, bladiebla...
Vrouwen
En de dame in kwestie voegt mij weer aan Paiq toe en begint over ditjes en datjes...quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Thornado het volgende:
Bah, krijg ik weer een mailtje terug dat ze het niet zo bedoelde, bladiebla...
Vrouwen
Ze heeft credits uitgegeven om dat contact opnieuw weer op te pakken?quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
En de dame in kwestie voegt mij weer aan Paiq toe en begint over ditjes en datjes...
...echt...ik weet even niet meer wat ik hiermee aan moet...
Waarschijnlijk heeft die meneer waar ze eerder een veel leukere date mee had haar toch afgewezen. Waardoor ze nu met de staart tussen de benen weer terug naar jou komt kruipenquote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
En de dame in kwestie voegt mij weer aan Paiq toe en begint over ditjes en datjes...
Haha, typisch iemand die per se de touwtjes in handen wil hebben. En nu jij haar hebt verwijderd trekt haar ego'tje dat slecht.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik denk het....ik heb haar net verwijderd. Dus dan kan ze alleen met mij in contact komen door credits te betalen. Maar...ze kan ook mailen, bellen, sms-en...quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze heeft credits uitgegeven om dat contact opnieuw weer op te pakken?![]()
Da's wel heel raar. Kan je maar beter gewoon op de man vrouw af vragen wat nou de bedoeling is.
Ze voelt zich schuldig en denkt dat ze met haar afstandelijk en zakelijke reactie jou heeft gekwetst.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Gewoon dat tegen haar zeggen. Blijkbaar wil ze het toch nog wel uitleggen ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Thornado het volgende:
Schijnbaar had ik haar wel verwijderd, maar bij haar stond ik nog in de contactenlijst...
...na de afwijzing was ik even teleurgesteld, maar zette het vizier weer op de toekomst.
en nu ben ik gewoon met stomheid geslagen van de lompheid van haar.
Ik beoordeelde haar, en gaf aan dat ik niet verwachte in de toekomst nog contact met haar te hebben en haar wilde verwijderen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef Silenus het volgende:
Oh dan heb je haar gewoon uit je lijstje gehaald maar niet geblokkeerd. Één van de drie opties daar.
Dat doe ik een andere keer wel als ik beter weet wat ik wil zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon dat tegen haar zeggen. Blijkbaar wil ze het toch nog wel uitleggen ofzo.
Je hebt nou toch niets meer te verliezen.
je hebt dr nummer toch? bel dr anders even, dan weet je meteen waar je aan toe bentquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat doe ik een andere keer wel als ik beter weet wat ik wil zeggen.
Ze is nu offline...dus ik spreek haar een andere keer wel weer...of niet.
Nee, als ik haar nu of later in de week ga bellen ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef brunette82 het volgende:
[..]
je hebt dr nummer toch? bel dr anders even, dan weet je meteen waar je aan toe bent
Laat het gewoon rustig bezinken en mocht je er nog iets over kwijt willen stuur haar dan een e-mail.quote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nee, als ik haar nu of later in de week ga bellen ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen.
Deze date heeft nog wel een dramatisch staartjequote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Laat het gewoon rustig bezinken en mocht je er nog iets over kwijt willen stuur haar dan een e-mail.
Is ze verongelukt?, Vermoord?, gelyncht?quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef Thornado het volgende:
[..]
Deze date heeft nog wel een dramatisch staartje
En dit verbaasd je?quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Vrouwen...:')quote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus niks .. vrouwen.. bij deze in ieder geval niet
Praat ons even bij, Kloonhommel. Ben jij soms een kennis van de date van Brunette die met foto's van andere mensen een date probeert te regelen. En jokt a la Lamon over leeftijden? Creep...quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
![]()
Maar heb jij ook van te voren verteld dat je slechthorend bent?
Je vond je zielig. Ze wou je niet zo hard afwijzen, en dan voelt ze zich nu schuldig, nu maakt ze het een beetje goed met je. Maar het wordt niks meer hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 19:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
vrouwen.quote:Op maandag 29 november 2010 01:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je vond je zielig. Ze wou je niet zo hard afwijzen, en dan voelt ze zich nu schuldig, nu maakt ze het een beetje goed met je. Maar het wordt niks meer hoor.
jullie vinden ons zielig, dat is wat anders jongedame.quote:Op maandag 29 november 2010 02:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mannen! altijd zo zielig doen.... moeten wij ons weer schuldig voelen... bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |