Een 'sensuele get together'quote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef love_sharon het volgende:
Als ik met iemand zoen hoeft het nog steeds geen date te zijn. Nogal lastig om het een specifieke naam te geven.
Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe het heet. Iedereen weet wat er met date bedoeld wordt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
- Een romantisch afspraakje
- Een spannend geneuzel
- Een intiem samenzijn
Zomaar wat suggesties
Ik bedoelde meer de verwachtingen bij een date en de verwachtingen bij een meet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat maakt het in hemelsnaam uit hoe het heet. Iedereen weet wat er met date bedoeld wordt.
Of het nu eindigt met zoenen ,neuken ,friendzone of een blauwtje een date is gewoon een date en daar is helemaal niks 'beladen' aan
hoe bepaal je btw wat de afgewezen partij is?quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Als er niet gezoend is, noemt de afgewezen partij het altijd een "meet".
Dat is toch niet zo moeilijk. Degene die op een subtiele of keiharde manier te horen krijgt 'ik mot je nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe bepaal je btw wat de afgewezen partij is?
Diegene met een roodgloeiende afdruk van een vlakke hand op de rechterwang.quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als je dat niet weet bij een date, ben je het meestal zelf.quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik vind het een hele koude, analytische reactie. Het is net of ze met mensen (mij?) omgaat als met de getallen in haar werk...brrr....schijnbaar kom ik er niet eens zo heel slecht van af...quote:Ik heb er geen probleem mee om contact te houden. Wel zal het contact van mijn kant wel minder frequent zijn omdat ik meer prioriteit geef aan mijn bestaande sociale contacten.
Als ik dit lees, staat er eigenlijk, : "sta er niet gek van te kijken, dat ik het contactquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Thornado het volgende:
Ik had mijn date nog gemaild dat ik het wel leuk zou vinden om af en toe contact te hebben. De chatgesprekken waren wel aardig en ik vind het wel leuk om te weten hoe het gaat met haar in de toekomst...ik wens haar verder geen kwaad toe ofzo. En tja, ergens denk ik natuurlijk dat het misschien in de toekomst toch goed kan komen
Krijg ik deze reactie terug:
[..]
Ik vind het een hele koude, analytische reactie. Het is net of ze met mensen (mij?) omgaat als met de getallen in haar werk...brrr....schijnbaar kom ik er niet eens zo heel slecht van af...
Wat jullie?
dat is lang niet altijd het geval. Je kunt ook gewoon beide merken dat de klik er niet is.quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk. Degene die op een subtiele of keiharde manier te horen krijgt 'ik mot je niet'
das duidelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Diegene met een roodgloeiende afdruk van een vlakke hand op de rechterwang.
ah, okquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je dat niet weet bij een date, ben je het meestal zelf.
Zo'n reactie heb ik ook wel een paar keer gehad, en soms ook zelf zoiets gezegd tegen iemand.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Thornado het volgende:
Ik had mijn date nog gemaild dat ik het wel leuk zou vinden om af en toe contact te hebben. De chatgesprekken waren wel aardig en ik vind het wel leuk om te weten hoe het gaat met haar in de toekomst...ik wens haar verder geen kwaad toe ofzo. En tja, ergens denk ik natuurlijk dat het misschien in de toekomst toch goed kan komen
[..]
Ik vind het een hele koude, analytische reactie. Het is net of ze met mensen (mij?) omgaat als met de getallen in haar werk...brrr....schijnbaar kom ik er niet eens zo heel slecht van af...
Wat jullie?
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zo'n reactie heb ik ook wel een paar keer gehad, en soms ook zelf zoiets gezegd tegen iemand.
De meeste mensen staan op een datingsite om met mensen te daten, niet zozeer om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik zou het er mooi bij laten. "Ik heb er geen problemen mee"? Ze heeft er weinig behoefte aan denk ik inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat jullie?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef brunette82 het volgende:
het was gezelligzo gezellig dat ik weer thuis ben
![]()
klein verslagje:
16.00 afgesproken Utrecht Centraal. Hij had een foto van mij gezien en ik van hem,
dus dan wist ik in ieder geval al een beetje, hoe hij eruit zag.
Sta ik daar op de afgesproken tijdstip, zie ik niemand, herken niemand die eruit ziet
als hem. Ineens tot mijn verbazing hoor ik iemand: brunette82 zeggen, ikke![]()
"maar jou ken ik niet"...ik ben het, je date![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snapte er niks van, totaal anders dan op de fotohad hij een foto van zijn beste
vriend gebruikt, omdat hij wat onzeker was over zichzelf..Hij zag er niet verkeerd uit
ofzo, maar waarom daarover liegen? Ik was al meteenHeb gezegd hier niet van te houden,
en toen begon ie te vertellen dat ie iets ouder was dan ie zeimáár natuurlijk gaf dat allemaal
niksToen heb ik gezegd dat er vast anderen zijn die wel van dit soort geintjes houden,
maar ik dus niet. Gedag gezegd en snel naar mijn trein gegaan....
Ja dan is er ook geen afgewezen partij natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is lang niet altijd het geval. Je kunt ook gewoon beide merken dat de klik er niet is.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Thornado het volgende:
Bah, krijg ik weer een mailtje terug dat ze het niet zo bedoelde, bladiebla...
Vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |