het gaat idd meer om het gezellige gesprek die je tijdens de film aanknoopt met haarquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Morgenmiddag
Een of andere fluttenkuttenfilm, maar t gaat ook niet om de film zelf uiteraard
Ze zag jouw reaktie, dacht "Leuk!", bekeek je profiel met foto en dacht: "quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:43 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Moet ik wel eerst even die foto uitprinten en ervoor hangen
Ik had verdorie een leuke reactie van iemand via RP, heel uitgebreid. Dus ik enthousiast antwoord sturen, komt er niets terug. Ondertussen is het een week geleden.
Er stond toch echt niets raars in mijn antwoord, dus ik snap er geen donder van. Gister heb ik er een mailtje achteraan gestuurd met de vraag of ze mijn antwoord wel heeft ontvangen, en of ze dan op zijn minst even wil laten weten dat ze toch maar geen interesse heeft.
Daar laat ik het dan bij, maar ik blijf het raar vinden.
Hij had al een reactie gekregen he, dus ik ga ervan uit dat ze ook zijn foto heeft gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze zag jouw reaktie, dacht "Leuk!", bekeek je profiel met foto en dacht: "".
Nu wordt ze gepaald door een bodybuild neger uit Amsterdam Zuid. Jammer jongen, was een leuke poging in ieder geval...
Ok, ok. Maar blijkbaar was die neger toch leuker...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij had al een reactie gekregen he, dus ik ga ervan uit dat ze ook zijn foto heeft gezien.
Ja precies, en dan van leuke film he? Ja erg spannend jah.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef Silenus het volgende:
Ik vind een bios als eerste date ook suf hoor. "Hallo leuk om je te zien!" "Ja jij ook leuk!" "Nou dit is de film."
*2 uur lang stilte*
"Ok was heel gezellig, doen we snel nog es! Ja okay, goed, dag!"
Oh god die verhalen blijven me achtervolgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef dawg het volgende:
ook_gek, jij had vroeger altijd de meest geniale verhalen in het versierblunders topic.
Ga je nu ook lid worden van een datingsite?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god die verhalen blijven me achtervolgen
Maar ben sinds kort weer vrijgezel, dus er gaat vast wel weer iets geks gebeuren
Volgens mij is die meer een Fok!-versierderquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga je nu ook lid worden van een datingsite?
Anders pomp de versierblunderreeks maar weer op
Haha nee hoor heb nog nooit een date met een fokker gehad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Volgens mij is die meer een Fok!-versierder
Zo ja 1 troost: Ik heb een hele mooie prullenbakquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha nee hoor heb nog nooit een date met een fokker gehad.
Maar jah wie weet he.... Hangt er van af of de digitale chinees ook in de prullenbak terecht gekomen is
Ik heb ook hele mooie orginele digitale chinees briefjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:18 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zo ja 1 troost: Ik heb een hele mooie prullenbak
Uhm het is geen directe aanval op jou!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef GlenSpey het volgende:ja hoor, ga allemaal weer zitten zeiken over het eerste-date-naar-de-bios-is-suf verhaal. Ik heb hier tig keer voorbij zien komen dat mensen naar de bios waren geweest op hun eerste date. En nu ik er een heb komt er gelijk weer commentaar op
Zowel ikzelf als mijn date vinden de 'eerste keer' lastig. En om de druk wat te verminderen hebben we voor de bios gekozen. Ik ben nou eenmaal niet zo dat ik direct 3-4 uur 'tijdens een drankje' vol weet te lullen.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat is een PM sturen via een mobiel kut zeg!
Je kan niet eens zien wat je typt
Ben er zelf geen fan van maar als je de eerste keer altijd wat verlegener bent is het wel iets waardoor je hopelijk een beetje aan elkaar went.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef GlenSpey het volgende:
ja hoor, ga allemaal weer zitten zeiken over het eerste-date-naar-de-bios-is-suf verhaal. Ik heb hier tig keer voorbij zien komen dat mensen naar de bios waren geweest op hun eerste date. En nu ik er een heb komt er gelijk weer commentaar op
zo erg jahquote:
bitter garnituur bestellenquote:Ben er zelf geen fan van maar als je de eerste keer altijd wat verlegener bent is het wel iets waardoor je hopelijk een beetje aan elkaar went.
Straks moet ze de volgende keer tape op je mond plakken om je op te laten houden met pratenOf een andere leuke manier om iemand te laten stoppen met praten
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo erg jah
[..]
bitter garnituur bestellen
Nou dat denk ik niet, maar is wel orgineelquote:
Voel je niet altijd zo aangevallen, niemand heeft hier een hekel aan jou. Wat maakt het jou nou uit dat ik een biosdate suf vind? Waarschijnlijk zijn we hele andere types dus dat maakt niet uit, het gaat maar om één ding en dat is dat het een gezellige date wordt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:27 schreef GlenSpey het volgende:
ja hoor, ga allemaal weer zitten zeiken over het eerste-date-naar-de-bios-is-suf verhaal. Ik heb hier tig keer voorbij zien komen dat mensen naar de bios waren geweest op hun eerste date. En nu ik er een heb komt er gelijk weer commentaar op
Zowel ikzelf als mijn date vinden de 'eerste keer' lastig. En om de druk wat te verminderen hebben we voor de bios gekozen. Ik ben nou eenmaal niet zo dat ik direct 3-4 uur 'tijdens een drankje' vol weet te lullen.
Uiteraard boeit die film ook geen zak maar het biedt gewoon een mooie afleiding voor die momenten dat we even niks weten te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |