abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:24:25 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89347284
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 16:22 schreef Silenus het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om te praten? Als je merkt dat je niet met elkaar kunt kletsen kun je daar maar beter op tijd achterkomen, scheelt je tijd. :P
Er zijn mensen die eerst de kat uit de boom kijken.
Beetje onzeker in hun overkomen en slaan dicht. En dan is een gesprek erg moeizaam.

Tenzij 1 van de 2 de ander snel op zijn / haar gemak kan laten voelen. Dan komt dat gesprek van zelf wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:26:42 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89347362
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:24 schreef ook_gek het volgende:
Tenzij 1 van de 2 de ander snel op zijn / haar gemak kan laten voelen. Dan komt dat gesprek van zelf wel.
Ik vraag me dan af hoe het gaat als het twee stille/verlegen types zijn. Er moet er toch eentje beginnen te praten lijkt me? Of durf je dan allebei pas te praten nadat je elkaar al 2 uur hebt gezien, dat je je dan pas op je gemak voelt. (Dan is een film handig)
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:34:10 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89347658
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af hoe het gaat als het twee stille/verlegen types zijn. Er moet er toch eentje beginnen te praten lijkt me? Of durf je dan allebei pas te praten nadat je elkaar al 2 uur hebt gezien, dat je je dan pas op je gemak voelt. (Dan is een film handig)
Dat merk je van te voren toch al voor je gaat daten?

Ik zeg ook niet dat een bios fout is. Ik zelf personelijk praat makkelijk. En als ik er achter kom dat het niks is kan je het beste er van maken en ga je naar huis met een leuk verhaal :P

Kennelijk kennen verschillende nog mijn blunder topics.

Je moet gewoon naar een date gaan zonder je zorgen ta maken wat er gaat gebeuren, zie je dan wel. Enngaat het mis nou dan gaat het mis en ga je er van genieten :D

Als je van je zelf weet dat je net een dieseltje bent is een bios het meest veilige :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_89347726
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Verlegenheid is het niet echt, meer onzekerheid...
Ik ben dan vooral bezig met dat zoveel mogelijk te verbergen. Daarbij stress ik me een ongeluk over dit soort dingen elke keer weer en als het dan zover is heb ik gauw de neiging om dicht te klappen. Op die momenten zeg ik het liefst helemaal niks meer, maar dan gooi ik natuurlijk alsnog mn eigen ruiten in ;)

Ik weet van haar al dat ze een beetje verlegen is, dus is de stress nog groter want er komt nog meer druk op mij te liggen :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:47:00 #280
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89348174
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ben dan vooral bezig met dat zoveel mogelijk te verbergen. Daarbij stress ik me een ongeluk over dit soort dingen elke keer weer en als het dan zover is heb ik gauw de neiging om dicht te klappen. Op die momenten zeg ik het liefst helemaal niks meer, maar dan gooi ik natuurlijk alsnog mn eigen ruiten in ;)

Ik weet van haar al dat ze een beetje verlegen is, dus is de stress nog groter want er komt nog meer druk op mij te liggen :P
Hmmm eerder wist je te vertellen dat je helemaal geen stress had voor dates, maar juist lekker lang wilde chatten om uhmm.. verliefd te worden :D

(wil even mijn gelijk halen hiero, applaus voor mezelf)
Overal verstand van.
pi_89348195
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als zij meer verlegen is dan ik, dan wordt ik altijd minder verlegen. Dan denk ik: alles wat ik zeg en vraag is toch wel goed, want zij durft toch niks :P

Nu valt mijn verlegenheid wel mee inmiddels, maar 15 jaar geleden was dit wel zo...

BTW: trek je bioscoopbroek aan GlenSpey, dan wordt het helemaal gezellig :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_89348335
Grappig topic dit. :D Word er nog veel via Fok gedate?
pi_89348385
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:51 schreef Aneurism het volgende:
Grappig topic dit. :D Word er nog veel via Fok gedate?
Yup, ik heb er vrijdag 1
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:52:51 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89348396
Kom op mensen, is maar een date :D

Volgens mij zijn mensen die onzeker of verlegen zijn er veel te veel mee bezich. Wat vind ze van mij? Wat moet ik doen, hoe denkt ze ocer dit gesprek. Ziet ze me wel of niet zitten? Relatie matriaal? Enz enz enz

Het is een date meer niet. Prio 1 je zelf zijn is dat gezellig klikt het van beide kanten? Komt er een date 2 zonder verwachtingen.

Kan er nooit was mis gaan :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:53:26 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89348413
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef ook_gek het volgende:
bezich.
M'N OGEN AAAHHHHHHHHHHH
pi_89348441
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Yup, ik heb er vrijdag 1
Oeh, vertel hoe het was. :)
pi_89348622
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef macondo het volgende:

[..]

Hmmm eerder wist je te vertellen dat je helemaal geen stress had voor dates, maar juist lekker lang wilde chatten om uhmm.. verliefd te worden :D

(wil even mijn gelijk halen hiero, applaus voor mezelf)
Heb je fout begrepen dan :P als er iemand in dit topic stress heeft voor een date... :') en op dit moment valt het nog redelijk mee... morgenvroeg kan ik geen seconde meer stilzitten :P
Lekker lang chatten ja, om de kans te verkleinen dat er dingen tegenvallen irl enzo. Dát maakte mij voorheen minder onzeker.

Maar ik ben wel in gaan zien dat een snellere date toch beter is, RL is uiteindelijk toch het enige wat er toe doet... en dan kan je het maar beter snel achter de rug hebben.
pi_89348638
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als zij meer verlegen is dan ik, dan wordt ik altijd minder verlegen. Dan denk ik: alles wat ik zeg en vraag is toch wel goed, want zij durft toch niks :P
Goed punt *O*
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:59:35 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89348680
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

M'N OGEN AAAHHHHHHHHHHH
dyslexie aaaaaaaah

Kan er ook niks aan doen. Gekregen tijdens me geboorte zo zegt men :{
pi_89348703
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij zijn mensen die onzeker of verlegen zijn er veel te veel mee bezich. Wat vind ze van mij? Wat moet ik doen, hoe denkt ze ocer dit gesprek. Ziet ze me wel of niet zitten? Relatie matriaal? Enz enz enz

Yup, sommige mannen denken echt dat ze een monoloog moeten gaan houden over de pyramide van Maslow oid.

Terwijl de meiden die op dit soort types vallen helemaal niet bij verlegen mannen horen..

Kortom idd, wees jezelf, wees nieuwsgierig naar die ander tegenover je (en niet alleen in de zin van: hoe zien haar tieten in bed er nu uit? :') ) en alles komt goed :)
pi_89348767
Hola. Kwam dit topic door te lezen en vroeg me paar dingetjes af:

- Als je internetdate, ga je dan eerst weken chatten/mailen etc voor je afspreekt? Lijkt mij namelijk nogal lastig, mijn ervaring met internetcommunicatie is dat omdat het vooral tekst is en communicatie eigenlijk 90% nonverbaal is dat mailen/chatten nogal snel voor misverstanden kan zorgen en je je snel voor jan lul ongerust of druk of whatever kan maken over een zinnetje. Of dat het al chattend heel leuk en grappig en soort van gezellig is, maar dat als je dan afspreekt de 'klik' er totaal niet is en er geen woord uitkomt. En omdat je alles al van elkaar weet door het chatten zijn de gespreksonderwerpen ook ver te zoeken.

- Is het voor jullie de enige methode of slechts een alternatief? Ik las van iemand dat ie irl enorm onzeker is etc dan snap ik dat je er al snel op aangewezen bent. Of iemand die op bepaalde leeftijd is waar ie niet meer zoveel in contact komt met vrouwen... maar als ik bijvoorbeeld een love_sharon zo even zie in het fotoboek dan zie ik een knappe, jonge studente die met een avondje uitgaan ook zo een date kan regelen als ze wilt.... en hoewel internetdaten niet echt taboe meer is lijkt mij persoonlijk direct irl het contact aangaan toch 'beter' of iig natuurlijker... oa vanwege bovenstaande zaken als de befaamde ''klik'' en dat communicatie vooral nonverbaal is.

Wat zijn dan de voordelen van via internet, vergeleken?
pi_89348981
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef VacaLoca het volgende:

- Als je internetdate, ga je dan eerst weken chatten/mailen etc voor je afspreekt? Lijkt mij namelijk nogal lastig, mijn ervaring met internetcommunicatie is dat omdat het vooral tekst is en communicatie eigenlijk 90% nonverbaal is dat mailen/chatten nogal snel voor misverstanden kan zorgen en je je snel voor jan lul ongerust of druk of whatever kan maken over een zinnetje. Of dat het al chattend heel leuk en grappig en soort van gezellig is, maar dat als je dan afspreekt de 'klik' er totaal niet is en er geen woord uitkomt. En omdat je alles al van elkaar weet door het chatten zijn de gespreksonderwerpen ook ver te zoeken.

- Is het voor jullie de enige methode of slechts een alternatief? Ik las van iemand dat ie irl enorm onzeker is etc dan snap ik dat je er al snel op aangewezen bent. Of iemand die op bepaalde leeftijd is waar ie niet meer zoveel in contact komt met vrouwen... maar als ik bijvoorbeeld een love_sharon zo even zie in het fotoboek dan zie ik een knappe, jonge studente die met een avondje uitgaan ook zo een date kan regelen als ze wilt.... en hoewel internetdaten niet echt taboe meer is lijkt mij persoonlijk direct irl het contact aangaan toch 'beter' of iig natuurlijker... oa vanwege bovenstaande zaken als de befaamde ''klik'' en dat communicatie vooral nonverbaal is.

Eerder ging ik weken chatten/mailen om dan uiteindelijk langzaam naar een date toe te werken. Maar sinds ik een paar weken geleden weer in dit topic ben gaan meeposten ben ik overgestapt naar de 'snelle date'. Twee/drie dagen wat mails naar elkaar sturen en dan het idee om te daten erin te gooien. Of er een duidelijk voordeel is t.o.v wekenlang mailen weet ik nog niet... morgen is mn vuurdoop :P

En ik heb tot nog toe niemand irl gehosselt dus voor mij is het de enige methode. Ik zou het qua uiterlijk waarschijnlijk wel kunnen... maar ik ben er gewoon simpelweg veel te onzeker voor. Ik zou niet weten wat ik moet zeggen als ik een leuke dame zomaar IRL zie. En uitgaan doe ik zelden ;) dus het voordeel voor mij is dat ik via internet veel makkelijker contact krijg. En als ik eenmaal door die eerste keer heen ben dan gaat het gewoon prima ^O^
pi_89349143
quote:

Na een paar weken als het klikt afspreken. Soms wordt het helemaal geen afspreken. Je moet het zelf gewoon weten of je tijd en zin hebt :)

Qua gespreksonderwerpen ben je als het klikt nooit doorheen. Ik bedoel, ben jij na 1 jaar relatie dan al uitgeluld met je partner omdat je van elkaar alles al weet?

quote:
Niet de enige, maar waar de dates meest geregeld worden is bv op hetwerk. Laat mijn werk nu juist de plek zijn waar de vrouwen geen potentieel relatiemateriaal zijn. Blijft over kroeg enzo, maar 7 dagen/week in de kroeg is beetje overdreven.. En ik beoefen weer alleen solosporten..

Dus het meest gaat wel via Internet, maar ach je komt overal wel vrouwen tegen.

quote:
Verder: -lekker lullen met meiden in je eigen omgeving met je eigen shit onder handbereik: toilet, koelkast met bier, huisdieren etc.
-dus geen last van lawaai, vechtpartijen
-je ontmoet meiden die ook zelden uitgaan of op plekken wonen waar jij doorgaans nooit komt.
-omdat je alleen foto's ziet is de 1e date wel tikje spannender vind ik :P

Er zijn ook genoeg nadelen maar die noemde je zelf al :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:12:32 #294
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89349204
quote:

Voor mij is het gewoon een extra optie. In de kroeg kan ik genoeg mannen regelen maar dat is ook heel vaak oppervlakkig. En vind dit een leuke manier om contact met mensen hebben.
Zo zie ik wat meer dan alleen de groep studenten die je overal tegenkomt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:20:34 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89349525
Voor mij is IRL/internet ongeveer 50/50. Ben via beide opties hele leuke vrouwen tegengekomen dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Waarom of/of als het ook en/en kan?
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:24:20 #296
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89349652
Idd. Aan het begin was ik nogal sceptisch over internet-contacten maar als je er met een goeie instelling ingaat is mijn ervaring dat je er leuke dingen aan over houdt.
pi_89349823
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Voor mij is het gewoon een extra optie. In de kroeg kan ik genoeg mannen regelen
:) Was al bang dat ik je daar van moest gaan overtuigen ;)
quote:
maar dat is ook heel vaak oppervlakkig.
Is de insteek van mannen die je via inet ontmoet dan zoveel anders dan die in de kroeg staan? :)
quote:
En vind dit een leuke manier om contact met mensen hebben.
Zo zie ik wat meer dan alleen de groep studenten die je overal tegenkomt.
Oke.. en dat laatste zit wel wat in ja, met stappen hang je toch vaak met dezelfde mensen... dan stap je in hun bijzijn ms ook nog eens minder snel op iemand af dan zonder hun.

Voor mij zie ik me toch niet zo snel daten via bv relatieplanet, omdat toch wellicht wat oude vooroordeel heerst over dat soort sites dat er veel nepperds tussen zitten en toch ook veel mensen waar wat 'mis' mee is... aan de andere kant als je ziet hoeveel mensen er ingeschreven staan... en dat het in principe idd gewoon ongecompliceerd leuk kan zijn... tja er heerst toch nog wat taboe ;)
pi_89349936
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:) Was al bang dat ik je daar van moest gaan overtuigen ;)

[..]

Is de insteek van mannen die je via inet ontmoet dan zoveel anders dan die in de kroeg staan? :)

[..]

Oke.. en dat laatste zit wel wat in ja, met stappen hang je toch vaak met dezelfde mensen... dan stap je in hun bijzijn ms ook nog eens minder snel op iemand af dan zonder hun.

Voor mij zie ik me toch niet zo snel daten via bv relatieplanet, omdat toch wellicht wat oude vooroordeel heerst over dat soort sites dat er veel nepperds tussen zitten en toch ook veel mensen waar wat 'mis' mee is... aan de andere kant als je ziet hoeveel mensen er ingeschreven staan... en dat het in principe idd gewoon ongecompliceerd leuk kan zijn... tja er heerst toch nog wat taboe ;)
Oh was jouw vraag een love_sharon versierpoging?

Niet gek ;)
pi_89350038
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh was jouw vraag een love_sharon versierpoging?

Niet gek ;)
Hehe nee hoor, ik geef gewoon graag complimentjes. Ik ben gewoon een complimentenslet.
pi_89350045
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef VacaLoca het volgende:
Nepperds en mensen waar wat mis mee is pik ik er zo uit hoor. Iets met een getraind oog :P
Over het algemeen valt het ook reuze mee met de nepperds. Per 100 vrouwen is misschien 1 profiel nep ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')