omdat ik dan op internet al een klein beetje (of een grote beet) met de dame in kwestie heb kunnen babbelen en al een 1e indruk heb gemaakt. Als een dame wil wil ik best een foto naar de dame mailen dus qua uiterlijk kan ik ook niet meer heel erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:32 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
In een bepaalde zin wel ja. Maar in hoeverre denk je dat je via inet dating bij een eerste date dan minder hard op je bek gaat?
Just curious
Wat is er nu makkelijker als thuis vanachter de computer dates te regelen. De meeste hier welke in de kroeg ,op feestjes, of evenementen makkelijk een vrouw oppikken lukt dat op internet ook. Het is meestal een kwestie van de juiste woorden en de juiste look.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Ladylicious het volgende:
Overigens heeft bovenstaande niks met mijn voorgaande opmerking te maken, omdat desbetreffende personen het in het echt sowieso allemaal prima voor elkaar hebben. Ik vraag me dan af wat internet voor toegevoegde waarde heeft.. Nog meer bevestiging van het feit dat je leuk genoeg bent om mee af te spreken?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat is er nu makkelijker als thuis vanachter de computer dates te regelen. De meeste hier welke in de kroeg ,op feestjes, of evenementen makkelijk een vrouw oppikken lukt dat op internet ook. Het is meestal een kwestie van de juiste woorden en de juiste look.
Ok, iets met een spijker en een kop enzeau..quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat is er nu makkelijker als thuis vanachter de computer dates te regelen. De meeste hier welke in de kroeg ,op feestjes, of evenementen makkelijk een vrouw oppikken lukt dat op internet ook. Het is meestal een kwestie van de juiste woorden en de juiste look.
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Ladylicious het volgende:
Jammer dat ongeveer alle mannen die hier zitten zo vol van zichzelf zijn..
ik voel me ook niet aangesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef Ladylicious het volgende:
Jammer dat ongeveer alle mannen die hier zitten zo vol van zichzelf zijn..
Tja, ik was er ook niet...:Pquote:Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga niet meer uit in Arnhem.. was niks aan en geen leuke mannen.
Met een negatieve instelling straal je iets uit wat de meeste vrouwen niet zal aantrekken. Dat heeft weinig met Cupido van doen. Sta je al lang op datingsites?quote:Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik zoek cupido zodat ik hem wat tikken kan geven voor het feit dat hij mij geen liefde gunt!![]()
Ik scoor geen vrouwen IRL, want ik kom ze maar weinig tegen. Overdag op mijn werk geen vrouwen (zelfs geen lelijke), en bij het sporten ook al weinig. Hou je over de kroeg, daar ben ik een keer per week te vinden maar voornamelijk met collega's. Vrienden zijn zich toch aan het settelen inmiddels en van uitgaan komt dan weinig meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Ladylicious het volgende:
Ik hoor de rest alleen maar over hoe leuk ze in het echt zijn en hoeveel dates er wel niet geregeld worden.. Toch is er kennelijk íets wat deze mannen aanzet tot zoeken op internet, Ik vraag me oprecht af wat dan de achterliggende gedachte is wanneer er sowieso al volop vrouwelijke volk gescoord wordt 'irl' .
Niks tegen Arnhemquote:Op zondag 28 november 2010 04:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga niet meer uit in Arnhem.. was niks aan en geen leuke mannen.
En in enschede was het al een stuk beter, maar maar een half uur gebleven. En toen een patatje (voor vriendin) gehaald en chicken wings voor mij. Neem ik zelf de patat mee naar huisStom stom stom!!!
Hebben we na tijden dan weer een succesvolle aanvulling voor Het Lijstje?quote:Op zondag 28 november 2010 04:17 schreef love_sharon het volgende:
Geweldige nacht gehad moet vaker naar Utrecht gaan
Love_sharon heeft toch iets met galameneer?quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hebben we na tijden dan weer een succesvolle aanvulling voor Het Lijstje?
Aanvulling van Het Lijstje?quote:Op zondag 28 november 2010 10:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hebben we na tijden dan weer een succesvolle aanvulling voor Het Lijstje?
Nop ik heb hem alsnog afgewezenquote:Op zondag 28 november 2010 11:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Love_sharon heeft toch iets met galameneer?
Hoe is het met de meid waarmee jij aan het daten was?
Toch wel via een sms?quote:Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef love_sharon het volgende:
Nop ik heb hem alsnog afgewezenEn ben er totaal niet verdrietig over dus goeie keus.
't Is denk ik gewoon luiheid van de man. lui op de bank een date regelen, je hoeft helemaal niet naar de vrouw te lopen, alleen een muisklik en je hebt contactquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Ladylicious het volgende:
Overigens heeft bovenstaande niks met mijn voorgaande opmerking te maken, omdat desbetreffende personen het in het echt sowieso allemaal prima voor elkaar hebben. Ik vraag me dan af wat internet voor toegevoegde waarde heeft.. Nog meer bevestiging van het feit dat je leuk genoeg bent om mee af te spreken?
Het Lijstje van Fok!kers die elkaar gedate hebben, ooit ingezet door Nathalie78. Ondanks dit initiatief is Nathalie78 nu als een haas er vandoor gegaan, toen ze zelf steeds vaker op Het Lijstje begon voor te komenquote:
Ehm ja, nou ja, ze stond er 2x op, waaronder een keer met mij...quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het Lijstje van Fok!kers die elkaar gedate hebben, ooit ingezet door Nathalie78. Ondanks dit initiatief is Nathalie78 nu als een haas er vandoor gegaan, toen ze zelf steeds vaker op Het Lijstje begon voor te komen
't Is denk ik gewoon luiheid van de vrouw. lui op de bank een date regelen, je hoeft helemaal niet naar de man te lopen, alleen een muisklik en je hebt contact.quote:Op zondag 28 november 2010 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
't Is denk ik gewoon luiheid van de man. lui op de bank een date regelen, je hoeft helemaal niet naar de vrouw te lopen, alleen een muisklik en je hebt contact
Is er wel eens iets succesvols gebeurd via Fok?quote:Op zondag 28 november 2010 13:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ehm ja, nou ja, ze stond er 2x op, waaronder een keer met mij...
En het is wel Natalie78 zonder H
Het was dus eigenlijk een verdekte manier om te vragen of je nog een keer met Silenus hebt gedate![]()
Mja, ik was zaterdag wel even teleurgesteld...maar als ik wat relativeer dan snap ik wel waarom ik geen relatiemateriaal voor haar ben: zij is heel analytisch en fantasieloos en ik heb een levendige fantasie en ben veel dromeriger. Dit idee had ik al tijdens onze chatsessies en tijdens de date kwam het ook duidelijk naar voren.quote:Op zondag 28 november 2010 10:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Trouwens jammer Thornado! Iedereen las er een beetje overheen door het verhaal van Brunette, maar vervelend is het wel.
Volgens mij zijn er een heleboel succesverhalen zelfs... of ging het je alleen om deze topicreeks?quote:Op zondag 28 november 2010 15:49 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Is er wel eens iets succesvols gebeurd via Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |