Weer open of nooit echt gesloten geweest?quote:

Een beetje van beide.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Weer open of nooit echt gesloten geweest?

Ik heb het topic gekidnapt naar R&Pquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:09 schreef LunaAurea het volgende:
Waarom is dit topic nog niet naar R&P verplaatst?
Je jonger gedragen dan je echte leeftijd
Aangezien het daar beter past dan hier.

Done.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:20 schreef deelnemer het volgende:
Verzoek om het volgende topic te sluiten: Manipulatie

Als je het mij vraagt wijst ser_ciappelletto op het van oudsher totalitaire karakter van religieuze ideologieen. Daar heb ik persoonlijk niet zo veel moeite mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef needahat het volgende:
in de topic 'waarom is jouw geloof beter dan het andere?' worden vergelijkingen getrokken tussen nazi's en gelovigen. Hoewel onderbouwd, is dit volgens mij niet wenselijk.

jazekerquote:Op zondag 1 juli 2012 13:43 schreef deelnemer het volgende:
Heb je een sterke morele overtuiging vanuit eigen ervaringen?
Kan het TT worden aangepast: 'van eigen ervaringen' ---> 'vanuit eigen ervaringen'

.
.

Thnxquote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef speknek het volgende:
Ja, maar dan in W&T onder 'centrale topics'.[ Centraal ] Evolutie discussie & vragentopic.

Ik zelf niet, maar dit is misschien een goede plek om te beginnen:quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
ik vind het een beetje onzin om hiervoor een topic te openen, en ik weet niet zeker of ik hier goed zit, maar even een vraagje:
weet iemand goede boeken over boeddhisme, meer in het bijzonder het achtvoudige pad? liefst in het nederlands, al mag engels ook.
alvast bedankt.

F&L en W&T doen beide mee. Voor beide zijn al lijstjes van nominaties ingediend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:41 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Het zal wel weer het verkeerde topic zijn hiervoor. Maar ik zag in KLB dat er awards uitgereikt gaan worden ( en in KLB juist niet, maar dat terzijde). Doet F&L hier ook aan mee? Het lijkt me het uitgelezen subforum om elkaars retoriek te beprijzen! Ik weet wel een paar kandidaten namelijk...

Fijn om dergelijke waardering te lezen!
 Fijn om dergelijke waardering te lezen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |