SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste:
Lesbeau #296 Emma Watson? :D
[ Bericht 1% gewijzigd door Bakfiets. op 24-11-2010 21:21:47 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
tt
Ik ook. Maar hee, ik ben 14, dus ik ga wel met mijn barbies spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
tt
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zonder vrouw en bier op de bank, Q. Ah well...
Je weet toch zichzellef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Toffe TT![]()
En lekker plaatje van die twee op de veranda in spijkerbroekVond 'm inderdaad erg lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
veel plezier met je barbiesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hee, ik ben 14, dus ik ga wel met mijn barbies spelen.
die heb ik al gemaakt... heb nu lamme benen... En moest vanavond ook nog elke keer traplopen omdat mn pas niet meer werkt op de achteringang... grmbl.. Vooringang ligt 7 hoog...... GRMBL!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef Brittie het volgende:
GolfjesIk hou van strand.
Misschien maar eens een strandwandeling gaan maken binnenkort!
Zeg snotneus, zo'n toon sla je niet aan tegen een volwassene, he?quote:
Ik drink geen bier.... En vrouwelijk persoon was hier gisteravond.. Niet op balkon trouwens... grijnz.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef lezzer het volgende:
Nog 4,5 week en dan zit ik ook op z'n balkon
Wel mét bier en mét vrouw waarschijnlijk...
Sorry meneer.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg snotneus, zo'n toon sla je niet aan tegen een volwassene, he?
Vertel?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Nizno het volgende:
En vrouwelijk persoon was hier gisteravond.. Niet op balkon trouwens... grijnz.
Wat wil jij verteld hebben?quote:
Ik lach je toe, leuke grapquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
IK ZAL JE MET JE $&%#@!@@##%$&%!
Ja, voor het zelfde geld heb je zitten kaarten met het kamermeisje....quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat wil jij verteld hebben?
Dat het lekker was?
een bakfiets?quote:
dat is ook mogelijk.... Maar nee,quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, voor het zelfde geld heb je zitten kaarten met het kamermeisje....
Praktisch dat ze niet bij je om de hoek woont dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef Nizno het volgende:
een leuke engelse dame... maar niet leuk genoeg voor blijvend
grinn.. Ja inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Praktisch dat ze niet bij je om de hoek woont dus
Ik betwijfel het...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik was al weggezapt weer.
Gaat het nog goed komen?
Beiden speelde in de eerste helft een deel goed, 2e helft zwaar in het voordeel voor Inter, dus jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
True. De uitslag is wel terecht vind ik.
Hoiquote:
Warme melk? Of moet ik even langs komen om je knock-out te slaan?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Qebbel het volgende:
Ik slaap nog steeds niet.De wekker gaat alweer over 2u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik ben net klaar met dinerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaan we nou allemaal al naar bed? Zijn jullie een stelletje oude wijven ofzo?![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Doe je dan wel je leuke stewardessenpakje aan?
Ja toen ik 14 was kon de dag ook niet lang genoeg duren, maar daar ben ik inmiddels wel overheen gegroeid.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaan we nou allemaal al naar bed? Zijn jullie een stelletje oude wijven ofzo?![]()
Nee joh! Zodat niemand ziet hoeveel jonge meisjes lezzer afvoert naar haar kelder, duhquote:Op donderdag 25 november 2010 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Hoe hoog is maatschappelijk aanvaardbaar? En wordt het dan aarde of gewoon muur/schutting? En is dat zodat jullie daarna nakend kunnen zonnen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee joh! Zodat niemand ziet hoeveel jonge meisjes lezzer afvoert naar haar kelder, duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, en ze wonen achter mij ook. En daarbij hebben ze een heel ander idee van een tuin. Namelijk, dat die opgeruimd moet zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Er lopen dus vooral bejaarden door het plantsoen?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je een jong meisje bent zie je zelf ook niets, dus voor de herkenbaarheid van het hele gedoe is dat niet makkelijk, kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee joh! Zodat niemand ziet hoeveel jonge meisjes lezzer afvoert naar haar kelder, duh
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik lachte hier nog zo hard om dat ik niet oplette tijdens het oppakken van mijn schaar en met mijn hoofd tegen de bureaupunt aankwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Claudia de Breij
Zoon wil mijn CD horen in de auto. 'Mama Cauja! Ja! Mama Cauja!'. Succestweet, ware het net dat hij als ik meezing zegt: 'Niet doen mama.'
Ijsje!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Brittie het volgende:
Gezellig is't hier toch altijd
Ik heb honger!
Die heb je niet even gewezen op privacy, huisvredebreuk en meer van dat moois?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:54 schreef lezzer het volgende:
toen wij onze electrische poort lieten installeren (ja, decadent), kwam die bejaarde vragen hoe dat nou moest.
Want "dat was toch niet handig als hij z'n heg moest doen".
Dus ik: "hoezo"
Ja, dat was toch niet handig want dan kon hij niet meer achterom lopen.
Dus ik zo van "WTFLoop jij hier zo maar achterom
"
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik lachte hier nog zo hard om dat ik niet oplette tijdens het oppakken van mijn schaar en met mijn hoofd tegen de bureaupunt aankwam.
Je moet de baby "Baby Bakfiets" noemen. Dan is alles weer goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef Vanyel het volgende:
Sorry![]()
Geen blijvende schade hoop ik? Anders wil ik er wel een kusje op geven hoor, helpt altijd
Ja das bij onze ijswinkel in Utrecht ook hoor. Of eigenlijk bij twee zelfs (Roberto en Il Mulino).quote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat eet je ook niet 's ochtends. Dat eet je na een dikke hamburger van de pub er naast.
Ze staan trouwens wel van 's ochtends tot 's avonds in de rij daar.
[ afbeelding ]
Dat is softijs.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef Vanyel het volgende:
Jammer van die enorme lading slagroom erop.
Fiets, ik zou het natuurlijk direct doen, maar helaas zijn er regels voor het geven van namen en ik ben ervan overtuigd dat zo'n ambtenaar nee zegt als mijn liefje daar over een paar maanden staat:
"Goedemorgen, ik wil graag mijn dochter aangeven. Bakfiets gaat ze heten"
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil een Lesbeau babyshower meet.
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer en ik zijn vóór de babyshower meet en de meerderheid telt, dus wanneer spreken we af bij je thuis, Vanyel?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?
Hier spreekt de lesbo die vorige keer per se niet op de meet wilde verschijnen wegens anonimiteitsissues?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?
Hou jij niet van ons dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Een X-aantal wildvreemde potten in mijn huis lijkt me echt angstaanjagend.
Jij begonquote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier spreekt de lesbo die vorige keer per se niet op de meet wilde verschijnen wegens anonimiteitsissues?
Toen of nu?quote:
Doet niks af aan jullie engheidquote:
quote:
Nee, tuurlijk niet, ik was het met je eens hoor, helemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Jij liep toch niet mee om het meelopen he?
Zo nee, blijft mijn opmerking gewoon staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Ik vind jou anders meestal ontzettend grappig.
Ijsje.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Brittie het volgende:
Als we Bakfiets niet aardig vinden geven we haar gewoon een ijsje, is ze meteen stil
Je bent ook pas 14. Groei je nog wel een keer overheenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
In het echtenste leven ben ik niet altijd zo leuk, namelijk. Dan ga ik overdreven druk doen om indruk te maken.
Toen ik 14 was ging ik altijd bijna huilen als iemand wat tegen me zei. Hormonen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14. Groei je nog wel een keer overheen
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Zeggeh, ik hoor juist bang te zijn van jullie, niet andersom. Ik ben bijna de jongste.
Ik ben alleen bang dat jullie me niet aardig zullen vinden in real life.![]()
Enenenen het was maar een grapske hoor, bijnamama Vanyel.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hield de deur in de trein open voor een oude dame en toen zei ze "Dank u. Hartelijk dank! U bent een echte heer."
Lief, maar toch niet helemaal.
Het was LEEEEEEEEEEUKquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Brittie het volgende:
Nou Qebbel doet haar naam wel eer aan hoor, die's nie zo stil (zelfs niet om 4 uur 's ochtends). En ik ben ook niet stil. En wonderer en skunk ook niet
.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef lezzer het volgende:
Dat meen je toch hoop ik niet serieus he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, dat meen ik niet serieus.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat meen je toch hoop ik niet serieus he?
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil nooit.
Ik dacht al, arme Lezzer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikea meet.
Nee, er is hoop hoor. Beddedood hoeft niet altijdquote:
Jij wil gewoon een meet, dondert niet waar?quote:Ikea meet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef lezzer het volgende:
Jij wil gewoon een meet, dondert niet waar?![]()
Huttuttut wacht eens even...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Bakfiets gaat nu weg. Tot vanavond, na La Cage!
Hihi, dan zou ze midden op de woonboulevard wonenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef lezzer het volgende:
Vanyel woont niet toevallig bij Ikea in de straat?
Jij weet waar Vanyel woont?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:49 schreef Brittie het volgende:
Hihi, dan zou ze midden op de woonboulevard wonen.
Daar woont ze niet. En ik ook niet!
True, ik ben stiller overdag, dus misschien is een nacht-baby-shower-meet wel een goed idee.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Brittie het volgende:
Nou Qebbel doet haar naam wel eer aan hoor, die's nie zo stil (zelfs niet om 4 uur 's ochtends). En ik ben ook niet stil. En wonderer en skunk ook niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Jawel, maar dat college blijkt tutoring te zijn, wat ik me niet realiseerde voordat ik in de hal hier stond. En nu blijkt de docent ook nog eens ziek, dus dat hele tutoring gaat niet door.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Vanyel het volgende:
Skunk, heeft die groep van jou geen college met jou dan?
Yikes! Komt ineens dichtbij, danquote:Op donderdag 25 november 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Dat nieuwe familiedrama zijn de buren van mijn ex' ouders!!![]()
![]()
Dus je staat straks in de Telegraaf?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Dat nieuwe familiedrama zijn de buren van mijn ex' ouders!!![]()
![]()
Toch wel een beetje ja!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Yikes! Komt ineens dichtbij, dan
Die proberen me al jaren te strikkenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus je staat straks in de Telegraaf?
Dan ben je niet de enige.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef lezzer het volgende:
Al heb ik wel een gruwelijke hekel aan het woord familiedrama
Ik vind het zo'n degradatie van het woord drama. Of eigenlijk, helemaal verkeerd gebruik. Het is gewoon moord.quote:
Spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef skunkasaur het volgende:
Zoiets als dit is geen familiedrama, maar een ordinaire moordpartij die toevallig binnen een gezin is gebeurd.
Een vrouw, twee kinderen van 3 en 4, in Tienhoven, gisteren.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ff te hard aan t werk om nieuws te gaan lezen, maar wie heeft nu weer wie vermoord?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hield de deur in de trein open voor een oude dame en toen zei ze "Dank u. Hartelijk dank! U bent een echte heer."
Lief, maar toch niet helemaal.
Haha school en sinds black ops uit isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef lezzer het volgende:
Hoi Addi, where have you been lately?
-dat rijmt-
Tmi. TMI!!! D:quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Vandaag is Thanksgiving. En Brad is heel lekker wakkergeworden
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.quote:
graag!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.
wat begrijp je niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef Qebbel het volgende:
Ben ik de enige die echt geen reet van deze conversatie begrijpt?![]()
Oh wacht, na nog 3x lezen snap ik 'mquote:
ja hoor, doet hij het zelf niet dan maken de dames er wel beelden bij... Jakkes!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Als wonderer echt zijn best heeft gedaan, zou er weinig meer uitgekomen moeten zijn (ja uit zijn mond ja) dan mblmnlm.
Brad die ligt te kume zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Als wonderer echt zijn best heeft gedaan, zou er weinig meer uitgekomen moeten zijn (ja uit zijn mond ja) dan mblmnlm.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Zoveel info was dat toch niet?
Die kalkoenen doen bij mij nog geen lichtjes branden hoor. Tenminste, ik kan wel bedenken wat ermee bedoeld wordt, maar ik zie het niet echt ofzo.
Of misschien zijn wij gewoon errug lesbischquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar Wonderer kennende wil ik ook geen uitleg
Wat zei hij? Thanks?
quote:
AAAAAAARGH D:quote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
en ik zie dat jij je UI aangepast hebt.....quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gestart zijn
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gesyart zijn
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gesyart zijn
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maaktequote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
Tijd om de bedankdag te gaan vieren
Ouchquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maakte
Zie je! Ik wist t wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maakte
Nee, doe vooral vertellen!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
Dus....
Had ik al eens verteld over die vriendin die zich verslikte tijdens het, euh, oraal plezieren?
Ik was daar trouwens niet bij betrokken hoor.
Gratenpakhuisquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef Qebbel het volgende:
Jongens toch![]()
Topic snakt naar redding!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Brittie het volgende:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, sorry, dat mag niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Nizno het volgende:
Mag ik even een totaal niet lesbo iets posten?
LB. heb het lekker toch al gedaanquote:
het is pas half 10... valt mee hoor dat laatquote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef Brittie het volgende:
Wat ben jij dan streng op de late avond
half 11 is ook niet laat toch?quote:
Dan weet ze dus wel waaromquote:Op donderdag 25 november 2010 23:29 schreef wonderer het volgende:
Heb tegen mijn schoonmoeder gezed dat ik het niet leuk vind dat ze me girl noemt, dacht dat dat wel een 'waarom' zou opleveren...
Als je het echt kwijt wilt, zou ik er een keer naar toe rijden en het er uit gooien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:57 schreef wonderer het volgende:
@avey: nou... maybe. Maar tering, wat een gedoe
quote:
Omdat ik het eigenlijk helemaal niet wil, en dan dramt ze net zo lang tot dat het wel gebeurt en dan zeg ik "dan ben je ook maar thuis om die mannen koffie te geven etc".quote:
ik houd wel van sneeuw... Maar dan niet van die glibberige... Gewoon lekker pakkende dikke sneeuw.. heerlijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Nou je het zegt, ook dat.
Maar goed ook. Sneeuw is leuk voor wintersport, maar hier moet ik er niks van hebben.
Dank uquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef lezzer het volgende:
Zo ben ik best dol op de herfst. Ik denk ook altijd maar dat dat komt omdat ik in de herfst geboren ben.
Eigenlijk vind ik alle seizoenen wel wat hebben.
Goede reis alvast Nizno!
Ik vind het wel wat hebben, buiten regen en wind, binnen het kacheltje aan en in trainingsbroek op de bank hangenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef Nizno het volgende:
De herfst is mooi met de kleurtjes enzo... maar niet vanwege het weer.....
Waar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:35 schreef skunkasaur het volgende:
Hier ligt wel sneeuw.
Een dik pak heerlijke fluffy yummie luchtige sneeuw
Zo'n 10-12 centimeter zelfs![]()
Precies wat wij dus van plan waren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:36 schreef Vanyel het volgende:
1 tip: vermoei jezelf niet met leren skiën. Ga snowboarden.
Veel stoerder en je schijnt er een stuk makkelijker mee een berg af te komen.
je raadt al dat dat is hoe ik het heb aangepakt..
Laat die lekker meeklungelen op een snowboard!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:
Mrs kan wel skieën namelijk (zij is dus één van die 3).
Ghi. Een echte dykequote:Vriendin K en ik heb ons al opgegeven voor het snowboardklasje van de zoon van vriendin S die ons in Landgraaf de eerste beginselen bij gaat brengen.Met mijn skateboardhistorie moet dat lukken.
Nou ja, het hele idee was dat weer eens lekker op niveau kon skieënquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laat die lekker meeklungelen op een snowboard!
Ja, toen ik het typte dacht ik het ook alquote:Ghi. Een echte dyke
quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:57 schreef wonderer het volgende:
@avey: nou... maybe. Maar tering, wat een gedoe
@bakvis: ja he?echt geniaal. zag je dat een van de follettes een echte vrouw was?
Er gaat niets boven Groningen!quote:
Intussen breekt hier een mistig zonnetje doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen!
Ohhh LEKKER! Ik wil ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:59 schreef lezzer het volgende:
*noodles eet (alweer), want geen brood*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Mja. Een vriend van me heeft ooit zes weken in het ziekenhuis gelegen waarvan 1,5 op de intensive care. Hij heeft de ziektenkostenverzekering van de hele groep terugverdiendquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef lezzer het volgende:
Als je een keer 2 weken in het ziekenhuis hebt gelegen en een flinke operatie heb je volgens mij je levenslange premie er uit.
* lezzer heeft bij VGZ gewerkt...
Ik heb eens 2 weken in het ziekenhuis gelegen en geopereerd aan mijn nier. Dat heeft meer dan een ton gekost.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef Vanyel het volgende:
De hele groep?
Ik heb niet in ziekenhuizen gelegen hoor, laat staan operaties gehad. Gewoon afspraakjes, echo's en dat soort. Oh de medische echo's tellen natuurlijk apart. Nog duurderder
Nouja, anders hadden we hem nu niet meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Jamaarjamaar, dat telt natuurlijk alleen als ie ook hun premie betaalde. Anders had jij er mooi nog niks aan.
Het SKGZ, Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen. Ik heb iets voorgeschoten voor een behandeling die ze wettelijk gezien moeten betalen.....quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Donsveertje het volgende:
Oh, jammer .... dacht ik daar eindelijk iemand gevonden te hebben met verstand
Ik ook, maar ik vraag het dan niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:40 schreef Vanyel het volgende:
Toch vraag ik me dan af om wat voor behandeling het dan gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |