SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste:
Lesbeau #296 Emma Watson? :D
[ Bericht 1% gewijzigd door Bakfiets. op 24-11-2010 21:21:47 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
tt
Ik ook. Maar hee, ik ben 14, dus ik ga wel met mijn barbies spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
tt
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zonder vrouw en bier op de bank, Q. Ah well...
Je weet toch zichzellef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef lezzer het volgende:
Toffe TT![]()
En lekker plaatje van die twee op de veranda in spijkerbroekVond 'm inderdaad erg lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
veel plezier met je barbiesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hee, ik ben 14, dus ik ga wel met mijn barbies spelen.
die heb ik al gemaakt... heb nu lamme benen... En moest vanavond ook nog elke keer traplopen omdat mn pas niet meer werkt op de achteringang... grmbl.. Vooringang ligt 7 hoog...... GRMBL!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef Brittie het volgende:
GolfjesIk hou van strand.
Misschien maar eens een strandwandeling gaan maken binnenkort!
Zeg snotneus, zo'n toon sla je niet aan tegen een volwassene, he?quote:
Ik drink geen bier.... En vrouwelijk persoon was hier gisteravond.. Niet op balkon trouwens... grijnz.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef lezzer het volgende:
Nog 4,5 week en dan zit ik ook op z'n balkon
Wel mét bier en mét vrouw waarschijnlijk...
Sorry meneer.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg snotneus, zo'n toon sla je niet aan tegen een volwassene, he?
Vertel?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Nizno het volgende:
En vrouwelijk persoon was hier gisteravond.. Niet op balkon trouwens... grijnz.
Wat wil jij verteld hebben?quote:
Ik lach je toe, leuke grapquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
IK ZAL JE MET JE $&%#@!@@##%$&%!
Ja, voor het zelfde geld heb je zitten kaarten met het kamermeisje....quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat wil jij verteld hebben?
Dat het lekker was?
een bakfiets?quote:
dat is ook mogelijk.... Maar nee,quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, voor het zelfde geld heb je zitten kaarten met het kamermeisje....
Praktisch dat ze niet bij je om de hoek woont dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef Nizno het volgende:
een leuke engelse dame... maar niet leuk genoeg voor blijvend
grinn.. Ja inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Praktisch dat ze niet bij je om de hoek woont dus
Ik betwijfel het...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik was al weggezapt weer.
Gaat het nog goed komen?
Beiden speelde in de eerste helft een deel goed, 2e helft zwaar in het voordeel voor Inter, dus jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
True. De uitslag is wel terecht vind ik.
Hoiquote:
Warme melk? Of moet ik even langs komen om je knock-out te slaan?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Qebbel het volgende:
Ik slaap nog steeds niet.De wekker gaat alweer over 2u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik ben net klaar met dinerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaan we nou allemaal al naar bed? Zijn jullie een stelletje oude wijven ofzo?![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Doe je dan wel je leuke stewardessenpakje aan?
Ja toen ik 14 was kon de dag ook niet lang genoeg duren, maar daar ben ik inmiddels wel overheen gegroeid.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaan we nou allemaal al naar bed? Zijn jullie een stelletje oude wijven ofzo?![]()
Nee joh! Zodat niemand ziet hoeveel jonge meisjes lezzer afvoert naar haar kelder, duhquote:Op donderdag 25 november 2010 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Hoe hoog is maatschappelijk aanvaardbaar? En wordt het dan aarde of gewoon muur/schutting? En is dat zodat jullie daarna nakend kunnen zonnen?
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee joh! Zodat niemand ziet hoeveel jonge meisjes lezzer afvoert naar haar kelder, duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, en ze wonen achter mij ook. En daarbij hebben ze een heel ander idee van een tuin. Namelijk, dat die opgeruimd moet zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Er lopen dus vooral bejaarden door het plantsoen?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je een jong meisje bent zie je zelf ook niets, dus voor de herkenbaarheid van het hele gedoe is dat niet makkelijk, kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee joh! Zodat niemand ziet hoeveel jonge meisjes lezzer afvoert naar haar kelder, duh
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Ik lachte hier nog zo hard om dat ik niet oplette tijdens het oppakken van mijn schaar en met mijn hoofd tegen de bureaupunt aankwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:
quote:Claudia de Breij
Zoon wil mijn CD horen in de auto. 'Mama Cauja! Ja! Mama Cauja!'. Succestweet, ware het net dat hij als ik meezing zegt: 'Niet doen mama.'
Ijsje!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Brittie het volgende:
Gezellig is't hier toch altijd
Ik heb honger!
Die heb je niet even gewezen op privacy, huisvredebreuk en meer van dat moois?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:54 schreef lezzer het volgende:
toen wij onze electrische poort lieten installeren (ja, decadent), kwam die bejaarde vragen hoe dat nou moest.
Want "dat was toch niet handig als hij z'n heg moest doen".
Dus ik: "hoezo"
Ja, dat was toch niet handig want dan kon hij niet meer achterom lopen.
Dus ik zo van "WTFLoop jij hier zo maar achterom
"
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik lachte hier nog zo hard om dat ik niet oplette tijdens het oppakken van mijn schaar en met mijn hoofd tegen de bureaupunt aankwam.
Je moet de baby "Baby Bakfiets" noemen. Dan is alles weer goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef Vanyel het volgende:
Sorry![]()
Geen blijvende schade hoop ik? Anders wil ik er wel een kusje op geven hoor, helpt altijd
Ja das bij onze ijswinkel in Utrecht ook hoor. Of eigenlijk bij twee zelfs (Roberto en Il Mulino).quote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat eet je ook niet 's ochtends. Dat eet je na een dikke hamburger van de pub er naast.
Ze staan trouwens wel van 's ochtends tot 's avonds in de rij daar.
[ afbeelding ]
Dat is softijs.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef Vanyel het volgende:
Jammer van die enorme lading slagroom erop.
Fiets, ik zou het natuurlijk direct doen, maar helaas zijn er regels voor het geven van namen en ik ben ervan overtuigd dat zo'n ambtenaar nee zegt als mijn liefje daar over een paar maanden staat:
"Goedemorgen, ik wil graag mijn dochter aangeven. Bakfiets gaat ze heten"
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil een Lesbeau babyshower meet.
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer en ik zijn vóór de babyshower meet en de meerderheid telt, dus wanneer spreken we af bij je thuis, Vanyel?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?
Hier spreekt de lesbo die vorige keer per se niet op de meet wilde verschijnen wegens anonimiteitsissues?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?
Hou jij niet van ons dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Een X-aantal wildvreemde potten in mijn huis lijkt me echt angstaanjagend.
Jij begonquote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier spreekt de lesbo die vorige keer per se niet op de meet wilde verschijnen wegens anonimiteitsissues?
Toen of nu?quote:
Doet niks af aan jullie engheidquote:
quote:
Nee, tuurlijk niet, ik was het met je eens hoor, helemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Jij liep toch niet mee om het meelopen he?
Zo nee, blijft mijn opmerking gewoon staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Ik vind jou anders meestal ontzettend grappig.
Ijsje.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Brittie het volgende:
Als we Bakfiets niet aardig vinden geven we haar gewoon een ijsje, is ze meteen stil
Je bent ook pas 14. Groei je nog wel een keer overheenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
In het echtenste leven ben ik niet altijd zo leuk, namelijk. Dan ga ik overdreven druk doen om indruk te maken.
Toen ik 14 was ging ik altijd bijna huilen als iemand wat tegen me zei. Hormonen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14. Groei je nog wel een keer overheen
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Zeggeh, ik hoor juist bang te zijn van jullie, niet andersom. Ik ben bijna de jongste.
Ik ben alleen bang dat jullie me niet aardig zullen vinden in real life.![]()
Enenenen het was maar een grapske hoor, bijnamama Vanyel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |