Ja das bij onze ijswinkel in Utrecht ook hoor. Of eigenlijk bij twee zelfs (Roberto en Il Mulino).quote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat eet je ook niet 's ochtends. Dat eet je na een dikke hamburger van de pub er naast.
Ze staan trouwens wel van 's ochtends tot 's avonds in de rij daar.
[ afbeelding ]

Dat is softijs.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:54 schreef Vanyel het volgende:
Jammer van die enorme lading slagroom erop.
Fiets, ik zou het natuurlijk direct doen, maar helaas zijn er regels voor het geven van namen en ik ben ervan overtuigd dat zo'n ambtenaar nee zegt als mijn liefje daar over een paar maanden staat:
"Goedemorgen, ik wil graag mijn dochter aangeven. Bakfiets gaat ze heten"

Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil een Lesbeau babyshower meet.

Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Lezzer en ik zijn vóór de babyshower meet en de meerderheid telt, dus wanneer spreken we af bij je thuis, Vanyel?

quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?

Hier spreekt de lesbo die vorige keer per se niet op de meet wilde verschijnen wegens anonimiteitsissues?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als de vrouw van Vanyel nou post dat de baby er is, dan kunnen we er eigenlijk met een uurtje of 2 wel zijn die dag denk ik. Niet?

Hou jij niet van ons dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Een X-aantal wildvreemde potten in mijn huis lijkt me echt angstaanjagend.

Jij begonquote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier spreekt de lesbo die vorige keer per se niet op de meet wilde verschijnen wegens anonimiteitsissues?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |