Ik betwijfel het...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik was al weggezapt weer.
Gaat het nog goed komen?
Beiden speelde in de eerste helft een deel goed, 2e helft zwaar in het voordeel voor Inter, dus jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
True. De uitslag is wel terecht vind ik.
Hoiquote:
Warme melk? Of moet ik even langs komen om je knock-out te slaan?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Qebbel het volgende:
Ik slaap nog steeds niet.De wekker gaat alweer over 2u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik ben net klaar met dinerquote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaan we nou allemaal al naar bed? Zijn jullie een stelletje oude wijven ofzo?![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 25 november 2010 00:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Doe je dan wel je leuke stewardessenpakje aan?
Ja toen ik 14 was kon de dag ook niet lang genoeg duren, maar daar ben ik inmiddels wel overheen gegroeid.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaan we nou allemaal al naar bed? Zijn jullie een stelletje oude wijven ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |