Toen of nu?quote:
Doet niks af aan jullie engheidquote:
quote:
Nee, tuurlijk niet, ik was het met je eens hoor, helemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Jij liep toch niet mee om het meelopen he?
Zo nee, blijft mijn opmerking gewoon staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Ik vind jou anders meestal ontzettend grappig.
Ijsje.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Brittie het volgende:
Als we Bakfiets niet aardig vinden geven we haar gewoon een ijsje, is ze meteen stil
Je bent ook pas 14. Groei je nog wel een keer overheenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
In het echtenste leven ben ik niet altijd zo leuk, namelijk. Dan ga ik overdreven druk doen om indruk te maken.
Toen ik 14 was ging ik altijd bijna huilen als iemand wat tegen me zei. Hormonen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14. Groei je nog wel een keer overheen
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Zeggeh, ik hoor juist bang te zijn van jullie, niet andersom. Ik ben bijna de jongste.
Ik ben alleen bang dat jullie me niet aardig zullen vinden in real life.![]()
Enenenen het was maar een grapske hoor, bijnamama Vanyel.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hield de deur in de trein open voor een oude dame en toen zei ze "Dank u. Hartelijk dank! U bent een echte heer."
Lief, maar toch niet helemaal.
Het was LEEEEEEEEEEUKquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Brittie het volgende:
Nou Qebbel doet haar naam wel eer aan hoor, die's nie zo stil (zelfs niet om 4 uur 's ochtends). En ik ben ook niet stil. En wonderer en skunk ook niet
.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |