graag!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.
wat begrijp je niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef Qebbel het volgende:
Ben ik de enige die echt geen reet van deze conversatie begrijpt?![]()
Oh wacht, na nog 3x lezen snap ik 'mquote:
ja hoor, doet hij het zelf niet dan maken de dames er wel beelden bij... Jakkes!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Als wonderer echt zijn best heeft gedaan, zou er weinig meer uitgekomen moeten zijn (ja uit zijn mond ja) dan mblmnlm.
Brad die ligt te kume zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Als wonderer echt zijn best heeft gedaan, zou er weinig meer uitgekomen moeten zijn (ja uit zijn mond ja) dan mblmnlm.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Zoveel info was dat toch niet?
Die kalkoenen doen bij mij nog geen lichtjes branden hoor. Tenminste, ik kan wel bedenken wat ermee bedoeld wordt, maar ik zie het niet echt ofzo.
Of misschien zijn wij gewoon errug lesbischquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar Wonderer kennende wil ik ook geen uitleg
Wat zei hij? Thanks?
quote:
AAAAAAARGH D:quote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
en ik zie dat jij je UI aangepast hebt.....quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gestart zijn
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gesyart zijn
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gesyart zijn
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maaktequote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
Tijd om de bedankdag te gaan vieren
Ouchquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maakte
Zie je! Ik wist t wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |