Yikes! Komt ineens dichtbij, danquote:Op donderdag 25 november 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Dat nieuwe familiedrama zijn de buren van mijn ex' ouders!!![]()
![]()
Dus je staat straks in de Telegraaf?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Dat nieuwe familiedrama zijn de buren van mijn ex' ouders!!![]()
![]()
Toch wel een beetje ja!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Yikes! Komt ineens dichtbij, dan
Die proberen me al jaren te strikkenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus je staat straks in de Telegraaf?
Dan ben je niet de enige.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef lezzer het volgende:
Al heb ik wel een gruwelijke hekel aan het woord familiedrama
Ik vind het zo'n degradatie van het woord drama. Of eigenlijk, helemaal verkeerd gebruik. Het is gewoon moord.quote:
Spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef skunkasaur het volgende:
Zoiets als dit is geen familiedrama, maar een ordinaire moordpartij die toevallig binnen een gezin is gebeurd.
Een vrouw, twee kinderen van 3 en 4, in Tienhoven, gisteren.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ff te hard aan t werk om nieuws te gaan lezen, maar wie heeft nu weer wie vermoord?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hield de deur in de trein open voor een oude dame en toen zei ze "Dank u. Hartelijk dank! U bent een echte heer."
Lief, maar toch niet helemaal.
Haha school en sinds black ops uit isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef lezzer het volgende:
Hoi Addi, where have you been lately?
-dat rijmt-
Tmi. TMI!!! D:quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Vandaag is Thanksgiving. En Brad is heel lekker wakkergeworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |