quote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef lezzer het volgende:
Dat meen je toch hoop ik niet serieus he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, dat meen ik niet serieus.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat meen je toch hoop ik niet serieus he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil nooit.
Ik dacht al, arme Lezzer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikea meet.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nee, er is hoop hoor. Beddedood hoeft niet altijdquote:
Jij wil gewoon een meet, dondert niet waar?quote:Ikea meet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef lezzer het volgende:
Jij wil gewoon een meet, dondert niet waar?![]()
Huttuttut wacht eens even...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Bakfiets gaat nu weg. Tot vanavond, na La Cage!
Hihi, dan zou ze midden op de woonboulevard wonenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef lezzer het volgende:
Vanyel woont niet toevallig bij Ikea in de straat?
Jij weet waar Vanyel woont?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:49 schreef Brittie het volgende:
Hihi, dan zou ze midden op de woonboulevard wonen.
Daar woont ze niet. En ik ook niet!
True, ik ben stiller overdag, dus misschien is een nacht-baby-shower-meet wel een goed idee.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Brittie het volgende:
Nou Qebbel doet haar naam wel eer aan hoor, die's nie zo stil (zelfs niet om 4 uur 's ochtends). En ik ben ook niet stil. En wonderer en skunk ook niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Jawel, maar dat college blijkt tutoring te zijn, wat ik me niet realiseerde voordat ik in de hal hier stond. En nu blijkt de docent ook nog eens ziek, dus dat hele tutoring gaat niet door.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Vanyel het volgende:
Skunk, heeft die groep van jou geen college met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |