Nee, doe vooral vertellen!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
Dus....
Had ik al eens verteld over die vriendin die zich verslikte tijdens het, euh, oraal plezieren?
Ik was daar trouwens niet bij betrokken hoor.
Gratenpakhuisquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef Qebbel het volgende:
Jongens toch![]()
Topic snakt naar redding!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Brittie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, sorry, dat mag niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Nizno het volgende:
Mag ik even een totaal niet lesbo iets posten?
LB. heb het lekker toch al gedaanquote:
het is pas half 10... valt mee hoor dat laatquote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef Brittie het volgende:
Wat ben jij dan streng op de late avond
half 11 is ook niet laat toch?quote:
Dan weet ze dus wel waaromquote:Op donderdag 25 november 2010 23:29 schreef wonderer het volgende:
Heb tegen mijn schoonmoeder gezed dat ik het niet leuk vind dat ze me girl noemt, dacht dat dat wel een 'waarom' zou opleveren...
Als je het echt kwijt wilt, zou ik er een keer naar toe rijden en het er uit gooien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:57 schreef wonderer het volgende:
@avey: nou... maybe. Maar tering, wat een gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |