quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hield de deur in de trein open voor een oude dame en toen zei ze "Dank u. Hartelijk dank! U bent een echte heer."
Lief, maar toch niet helemaal.
Het was LEEEEEEEEEEUKquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Brittie het volgende:
Nou Qebbel doet haar naam wel eer aan hoor, die's nie zo stil (zelfs niet om 4 uur 's ochtends). En ik ben ook niet stil. En wonderer en skunk ook niet
.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
WIL JIJ NU ZEGGEN DAT JE MIJN BEEBIE NIET INTERESSANT VINDT?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef lezzer het volgende:
Dat meen je toch hoop ik niet serieus he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, dat meen ik niet serieus.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat meen je toch hoop ik niet serieus he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil nooit.
Ik dacht al, arme Lezzer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikea meet.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Nee, er is hoop hoor. Beddedood hoeft niet altijdquote:
Jij wil gewoon een meet, dondert niet waar?quote:Ikea meet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef lezzer het volgende:
Jij wil gewoon een meet, dondert niet waar?![]()
Huttuttut wacht eens even...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Bakfiets gaat nu weg. Tot vanavond, na La Cage!
Hihi, dan zou ze midden op de woonboulevard wonenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef lezzer het volgende:
Vanyel woont niet toevallig bij Ikea in de straat?
Jij weet waar Vanyel woont?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:49 schreef Brittie het volgende:
Hihi, dan zou ze midden op de woonboulevard wonen.
Daar woont ze niet. En ik ook niet!
True, ik ben stiller overdag, dus misschien is een nacht-baby-shower-meet wel een goed idee.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Brittie het volgende:
Nou Qebbel doet haar naam wel eer aan hoor, die's nie zo stil (zelfs niet om 4 uur 's ochtends). En ik ben ook niet stil. En wonderer en skunk ook niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Jawel, maar dat college blijkt tutoring te zijn, wat ik me niet realiseerde voordat ik in de hal hier stond. En nu blijkt de docent ook nog eens ziek, dus dat hele tutoring gaat niet door.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Vanyel het volgende:
Skunk, heeft die groep van jou geen college met jou dan?
Yikes! Komt ineens dichtbij, danquote:Op donderdag 25 november 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Dat nieuwe familiedrama zijn de buren van mijn ex' ouders!!![]()
![]()
Dus je staat straks in de Telegraaf?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:47 schreef Qebbel het volgende:
Dat nieuwe familiedrama zijn de buren van mijn ex' ouders!!![]()
![]()
Toch wel een beetje ja!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Yikes! Komt ineens dichtbij, dan
Die proberen me al jaren te strikkenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus je staat straks in de Telegraaf?
Dan ben je niet de enige.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef lezzer het volgende:
Al heb ik wel een gruwelijke hekel aan het woord familiedrama
Ik vind het zo'n degradatie van het woord drama. Of eigenlijk, helemaal verkeerd gebruik. Het is gewoon moord.quote:
Spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef skunkasaur het volgende:
Zoiets als dit is geen familiedrama, maar een ordinaire moordpartij die toevallig binnen een gezin is gebeurd.
Een vrouw, twee kinderen van 3 en 4, in Tienhoven, gisteren.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ff te hard aan t werk om nieuws te gaan lezen, maar wie heeft nu weer wie vermoord?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik hield de deur in de trein open voor een oude dame en toen zei ze "Dank u. Hartelijk dank! U bent een echte heer."
Lief, maar toch niet helemaal.
Haha school en sinds black ops uit isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef lezzer het volgende:
Hoi Addi, where have you been lately?
-dat rijmt-
Tmi. TMI!!! D:quote:Op donderdag 25 november 2010 16:51 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Vandaag is Thanksgiving. En Brad is heel lekker wakkergeworden
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.quote:
graag!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer over kalkoenen hebben.
wat begrijp je niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef Qebbel het volgende:
Ben ik de enige die echt geen reet van deze conversatie begrijpt?![]()
Oh wacht, na nog 3x lezen snap ik 'mquote:
ja hoor, doet hij het zelf niet dan maken de dames er wel beelden bij... Jakkes!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Als wonderer echt zijn best heeft gedaan, zou er weinig meer uitgekomen moeten zijn (ja uit zijn mond ja) dan mblmnlm.
Brad die ligt te kume zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Als wonderer echt zijn best heeft gedaan, zou er weinig meer uitgekomen moeten zijn (ja uit zijn mond ja) dan mblmnlm.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Zoveel info was dat toch niet?
Die kalkoenen doen bij mij nog geen lichtjes branden hoor. Tenminste, ik kan wel bedenken wat ermee bedoeld wordt, maar ik zie het niet echt ofzo.
Of misschien zijn wij gewoon errug lesbischquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar Wonderer kennende wil ik ook geen uitleg
Wat zei hij? Thanks?
quote:
AAAAAAARGH D:quote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
en ik zie dat jij je UI aangepast hebt.....quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gestart zijn
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gesyart zijn
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier was. Ik zie allemaal nieuwe mensen posten maar ook nog een paar die deze reeks gesyart zijn
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maaktequote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:21 schreef wonderer het volgende:
Tijd om de bedankdag te gaan vieren
Ouchquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maakte
Zie je! Ik wist t wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op het moment supreme in de lach geschoten omdat ie van die rare geluiden maakte
Nee, doe vooral vertellen!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
Dus....
Had ik al eens verteld over die vriendin die zich verslikte tijdens het, euh, oraal plezieren?
Ik was daar trouwens niet bij betrokken hoor.
Gratenpakhuisquote:Op donderdag 25 november 2010 20:07 schreef Qebbel het volgende:
Jongens toch![]()
Topic snakt naar redding!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Brittie het volgende:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, sorry, dat mag niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:00 schreef Nizno het volgende:
Mag ik even een totaal niet lesbo iets posten?
LB. heb het lekker toch al gedaanquote:
het is pas half 10... valt mee hoor dat laatquote:Op donderdag 25 november 2010 22:29 schreef Brittie het volgende:
Wat ben jij dan streng op de late avond
half 11 is ook niet laat toch?quote:
Dan weet ze dus wel waaromquote:Op donderdag 25 november 2010 23:29 schreef wonderer het volgende:
Heb tegen mijn schoonmoeder gezed dat ik het niet leuk vind dat ze me girl noemt, dacht dat dat wel een 'waarom' zou opleveren...
Als je het echt kwijt wilt, zou ik er een keer naar toe rijden en het er uit gooien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:57 schreef wonderer het volgende:
@avey: nou... maybe. Maar tering, wat een gedoe
quote:
Omdat ik het eigenlijk helemaal niet wil, en dan dramt ze net zo lang tot dat het wel gebeurt en dan zeg ik "dan ben je ook maar thuis om die mannen koffie te geven etc".quote:
ik houd wel van sneeuw... Maar dan niet van die glibberige... Gewoon lekker pakkende dikke sneeuw.. heerlijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Nou je het zegt, ook dat.
Maar goed ook. Sneeuw is leuk voor wintersport, maar hier moet ik er niks van hebben.
Dank uquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef lezzer het volgende:
Zo ben ik best dol op de herfst. Ik denk ook altijd maar dat dat komt omdat ik in de herfst geboren ben.
Eigenlijk vind ik alle seizoenen wel wat hebben.
Goede reis alvast Nizno!
Ik vind het wel wat hebben, buiten regen en wind, binnen het kacheltje aan en in trainingsbroek op de bank hangenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef Nizno het volgende:
De herfst is mooi met de kleurtjes enzo... maar niet vanwege het weer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |