quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Niet echt neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
dat is geen fijn vooruitzicht ::N
Haha ja iddquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet echt neeMaar oma is ook al aan het dementeren (al vanaf haar 60e ofzo) dus ik ben bang dat er best een reële kans is
SUPER GOEIE TT!!![]()
Hoeft nietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet echt neeMaar oma is ook al aan het dementeren (al vanaf haar 60e ofzo) dus ik ben bang dat er best een reële kans is
SUPER GOEIE TT!!![]()
Ja, caafjesquote:
Dat is zoquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef Pien85 het volgende:
Hoeft nietHeb ik laatst les over gehad, er zit een hele kleine erfelijke factor in alzheimer, maar dat is te verwaarlozen, bovendien kun je genoeg doen om het te voorkomen
Nee, want ik zou maar een vriend hebbenquote:
zoek een weesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik zou maar een vriend hebben![]()
Vitamine B1 slikken, bewegen, gevarieerd etenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zoMaar ook oma's mama en haar mama en die mama zijn allemaal heel vroeg gaan dementeren. Mama's oudste zus begint ook al.. Dus we houden er gewoon rekening mee
Neh, ik zoek er wel eentje met leuke oudersquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, ik zoek er wel eentje met leuke ouders![]()
die bestaan nietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wellus!quote:
dat is een valstrik.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, maar dat was een valstrikquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een valstrik.
weet je mij nog, 7 jaar geleden?
ooooh, zijn ouders zijn zoooo leuk![]()
daar heb je het al... you can't have it allquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wellus!Een keer gehad, maar die jongen was niet leuk
Maar die moeder was fantastisch!
Ik heb nog nooit niet leuke schoonouders gehad eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wellus!Een keer gehad, maar die jongen was niet leuk
Maar die moeder was fantastisch!
Ja, zo zijn ze..allemaaaaaaaal!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tsja, maar dat was een valstrik
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar heb je het al... you can't have it all
Lucky youquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit niet leuke schoonouders gehad eigenlijk. Ben ook weleens een keer de ideale schoonzoon genoemd
. Snap niet waarom
.
Rat party
Nee, sommigen haat je al van de startquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze..allemaaaaaaaal!
Ohja. True.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, sommigen haat je al van de start![]()
Ik vind die ouders die altijd zo boos kijken zo vaag! en dan uiteindelijk zijn ze wel aardig maar ze hebben dan hun aanvallen qua boosheid etcquote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, sommigen haat je al van de start![]()
je moet wel schoonouders hebben om mee te kunnen pratenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? nu wil ik het weten ook![]()
MPG heeft nog nooit schoonouders gehad?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
je moet wel schoonouders hebben om mee te kunnen praten
open hart operatie!!!quote:
Jij hebt een slaapzak die je op moet pompen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef cablegunmaster het volgende:
neemt er iemand een lucht pompje mee? ( voor slaap zak etc
).
ik neem een electrische pomp meequote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef cablegunmaster het volgende:
neemt er iemand een lucht pompje mee? ( voor slaap zak etc
).
Operatie geslaagd, patient overledenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
open hart operatie!!!
nou maar hopen dat de patient het overleeft
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
open hart operatie!!!
nou maar hopen dat de patient het overleeft
en dat allemaal voor de showquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Operatie geslaagd, patient overleden
jeujquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik neem een electrische pomp mee
oh wachthuh
dat wilde ik je net vragenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet nog even een luchtbed scoren
Tel je sla ook mee als bloemetjes? Anders kan MPG nog niet meedoen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
kunnen we het niet gewoon gezellig over bloemetjes en bijtjes hebben? Dan kunnen we tenminste allemaal meepraten....
Ik kijk meequote:
Gebrek aan schoonoudersquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? nu wil ik het weten ook![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
mijn katten liggen trouwens in standje 69![]()
Mijn kat kan niet kiezen tussen vriendje die boven zit en mij... dus nu ligt ie halverwege de trapquote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Doen we toch eigenlijk ook al?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
kunnen we het niet gewoon gezellig over bloemetjes en bijtjes hebben? Dan kunnen we tenminste allemaal meepraten....
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tel je sla ook mee als bloemetjes? Anders kan MPG nog niet meedoen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Die van mij allemaal op de bank, eentje op mij, eentje naast me en eentje op de rugleuningquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Die van mij gewoon tegen elkaar
Wou jij zeggen dat je groene vingers hebt dan? En dan bedoel ik niet tijdens of vlak na je werkquote:
Ik blaas mijn kussen gewoon met de mond opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hebt een slaapzak die je op moet pompen?
Hier zoeken ze de hoogte opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij allemaal op de bank, eentje op mij, eentje naast me en eentje op de rugleuning
Neem je geen gewoon kussen mee?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik blaas mijn kussen gewoon met de mond op.
die van mij willen allebei op de leuning van de bank.. waar ook mijn hoofd nog tussen moet...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Mijn kat probeert in zijn eentje de hele bank te bezetten
Het is nog best lastig hoor, een kat en een laptop op schootquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier zoeken ze de hoogte opMaar jij hebt het goed voor elkaar
Maar dat kan die van jou toch ook gewoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Nee. Mijn opblaasbaar kussen is nu al de beste Lowlandsaanschaf in jaren. Voldoet prima voor een paar nachtjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je geen gewoon kussen mee?
Gezelligquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die van mij willen allebei op de leuning van de bank.. waar ook mijn hoofd nog tussen moet...
bij ons liggen de honden op de bank en wij zitten op de grondquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Goed puntquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat kan die van jou toch ook gewoon?
Maak eens een foto?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
bij ons liggen de honden op de bank en wij zitten op de grond
Die met wit lijkt op bolle!!!quote:
quote:
zolang het alleen in de header sneeuwt vind ik het bestquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]Godmiljaar, opbokken met die witte zooi
.
Zo lang het op FOK! blijft is er niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]Godmiljaar, opbokken met die witte zooi
.
Mja... Das waar. Beter op FOK! dan buitenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo lang het op FOK! blijft is er niks aan de hand toch?
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje maar hij blijft schattig
Ligt Bolle nou te duimen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
oooow liefffffffquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
UHUquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Bij Uitgeest was het trouwnes een grote ijsbaan op de weg door hagel.
Zo'n kutmongool ging even laten zien dat het heel stoer is om te slippen in de file.
Nu moet ie een nieuwe voorkant op zijn BMW
Ja, de brokjes naar poes conversie is optimaalquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat wordt Hilde al grootgaat echt hard
Echt vet cute!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
UHUEn hij lacht er nog om ook
Vet cute
Maken ze nou eigenlijk ook ruzie om eten? of is dat geen probleem?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, de brokjes naar poes conversie is optimaal
Hij had vast een leuke droom danquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
UHUEn hij lacht er nog om ook
Vet cute
Over brokjes en andere eetbare dingenquote:
Nee, ze maken geen ruzie. Het probleem is wel dat Sofie ook kittenbrokjes eet en dat is wat minder tof omdat ze daar denk ik te veel van aankomt...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Maken ze nou eigenlijk ook ruzie om eten? of is dat geen probleem?
En het ritueel slachten van wilde muizenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Over brokjes en andere eetbare dingenIk weet het zeker!
Dat is niet helemaal handig neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ze maken geen ruzie. Het probleem is wel dat Sofie ook kittenbrokjes eet en dat is wat minder tof omdat ze daar denk ik te veel van aankomt...
Poezelsquote:
OMGquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het ritueel slachten van wilde muizen schoonouders.
Wahahaha precies jaquote:
Je hebt vast nog wel ex-schoonouders waar dat wel op van toepassing is, met terugwerkende krachtquote:
Heb ik welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet? En dan te bedenken dat jij daar vast een goed recept voor had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ze hebben ieders een eigen bakje, dus dat gaat primaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal handig neeAan de andere kant.. kittenbrokken blijven niet eeuwig natuurlijk, dus wellicht heft zich dat straks weer op?
Ik vraag me wel af hoe ik dat moet doen als er ooit nog een poessie bij komt hiero (of nouja hiero. dat zou dus in een volgend huis zijn)
Hell yeahquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel ex-schoonouders waar dat wel op van toepassing is, met terugwerkende kracht.
Ik heb hem nog wel even keihard uitgelachenquote:
Mwaaaaa, wel okeequote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt nuttig man
Muckie hoe is het meis?
Meteen je hele dag goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel even keihard uitgelachen
We konden net weer een stukje optrekken dus het wad veilig o te doen
Symquote:
Fhaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
Muckie![]()
![]()
Laatst een taart gemaakt en toen struikelde ik over Bolle dus hij ging van fletsj door de hele kamer, maar toen moest ik even aan je ontploffietaart denken![]()
tijd gaat te snelquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt nuttig man
Muckie hoe is het meis?
quote:
Ah jakkes dat voelt vast niet lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
Fhaaaa
En bedankt, DubbelFrisss in mijn neus
Lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even een autostoeltje uit de Suzuki trekken en in de Volvo plempen![]()
en dan ga ik lekker naar bed
Niet de jouwequote:
Och, kan ik mee leven hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah jakkes dat voelt vast niet lekkerSorry!!
Slaap lekker alvast lieve suikerbeeb!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben blij dat ik die niet meer nodig heb...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
Nouja meer de taart die fletsj deed eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
Och, kan ik mee leven hoor
Maar Bolle doet je aan mij denken.... hmmmmmm
Ik ben kapotquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Wat gaan jullie allemaal vroeg naar bed
Ja, dat gedoe de hele tijd...normaal gebruik ik daar mijn man voor, maar die is even buiten gebruik nuquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die niet meer nodig heb...
Slaap lekker straks
De aanstellerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe de hele tijd...normaal gebruik ik daar mijn man voor, maar die is even buiten gebruik nu
Nee joh, dit was de eerste aankondiging pasquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Ja, hij deed zo van: Dienke, wilb jij ebub het autosboeldje ib de Bolbo zetteb?quote:
Bij jou wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dit was de eerste aankondiging pas![]()
Voordat ik lig is het 23:00 hoor
Naar bed wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Ja, alsof je dat stoeltje met je neus aan moet vattenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij deed zo van: Dienke, wilb jij ebub het autosboeldje ib de Bolbo zetteb?
Mietje.
Henry kon vorige week echt niet naar Deventer hoor want hij was heel ziek en buiten zou het heus erger wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij deed zo van: Dienke, wilb jij ebub het autosboeldje ib de Bolbo zetteb?
Mietje.
ik ken datquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dit was de eerste aankondiging pas![]()
Voordat ik lig is het 23:00 hoor
Mathildaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Naar bed wel jaMaar ik slaap pas een uur of 2/3 later
dan lig ik lekker luisterboeken te luisteren zoals Mathilda enzo![]()
En Puk van de Petteflat ook trouwensquote:
Nou ja, als hij bukt dan lekt hij bloedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, alsof je dat stoeltje met je neus aan moet vatten.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij bukt dan lekt hij bloed
Ook leuk, maar Mathildaaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
En Puk van de Petteflat ook trouwens![]()
Kom met mij kaartjes invoeren danquote:
jawel, maar dan gaan eerst de trossen los zeg maar...morgen is het als het goed is weer beterquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus die tampons eruit was ngo niet zo slim?
Een half jaar geleden is TJ's neus gefixt, maar daarvoor had hij om de haverklap ontzettende bloedneuzenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, maar dan gaan eerst de trossen los zeg maar...morgen is het als het goed is weer beter
En de Griezelsquote:
Sowieso, Roald Dahlquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
En de Griezels![]()
![]()
Henry is Mathilda beetje zat"alweer die?!" zeik niet. jij slaapt toch binnen vijf minuten
Iek! Hier is dat maar tijdelijk, maar man wat bloeden die krengen zegquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Een half jaar geleden is TJ's neus gefixt, maar daarvoor had hij om de haverklap ontzettende bloedneuzen
Zo zit je te praten, zo is er weer een kussensloop rood
Wat wat?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
Sowieso, Roald Dahl
Ik heb de reuzenperzik en de GVR helemaal kapot gelezen
mijn signquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Sowieso, Roald Dahl
Ik heb de reuzenperzik en de GVR helemaal kapot gelezen
geen ideequote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe smaakt nou zo'n schoonouder
Onze lieve Heer heeft hem toch knieën gegeven? dan zakt ie daar toch doorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij bukt dan lekt hij bloed
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Onze lieve Heer heeft hem toch knieën gegeven? dan zakt ie daar toch door?
Beetje inventief zijn mag wel.
heb jij wel eens een autostoeltje in een auto gezet?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Onze lieve Heer heeft hem toch knieën gegeven? dan zakt ie daar toch door?
Beetje inventief zijn mag wel.
Neus gefixt? Hoe dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Een half jaar geleden is TJ's neus gefixt, maar daarvoor had hij om de haverklap ontzettende bloedneuzen
Zo zit je te praten, zo is er weer een kussensloop rood
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij wel eens een autostoeltje in een auto gezet?
Echt he?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iek! Hier is dat maar tijdelijk, maar man wat bloeden die krengen zeg
En snoskommersquote:
Weer vier vandaagquote:
Ook mooiquote:
Flitspoppersquote:
Taai!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe smaakt nou zo'n schoonouder
Checkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookGVR ook op dvd
En Daantje de Wereldkampioen vind ik ook tof
Ik moet je wat vertellenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb namelijk geen kinderen, voor zover ik weet.
Aha, de gvrquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt he?
Ik heb in mijn leven 2 of 3 keer een bloedneus gehad en dat is het wel....
Op een gegeven moment was het bij TJ meerdere keren per dag raak
En MPG kan er ook wat van trouwens!
[..]
En snoskommers
[..]
Weer vier vandaag
[..]
Ook mooi
Al heb ik nu Micheal Bublé aanstaan
[..]
Flitspoppers
[..]
Taai!
Goed marineren, dan gaat het wel
[..]
Check
OMGquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Neus gefixt? Hoe dat?
Want ik herken het probleem wel een beetje...
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
En MPG kan er ook wat van trouwens!
Nou ehm....quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Nee, maar het zou kunnen dat je het ooit voor iemand met kinderen had gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar het zou kunnen dat je het ooit voor iemand met kinderen had gedaan.
Al wist ik al zeker van niet door wat je poste over door je knietjes gaan enzo![]()
Ik zou het je bijna laten doen zaterdag
vriend van me [23] had een gat in z'n neusschotje gesnoven [la drûgs] en nu moest ie een soort plasticje in z'n neus laten zetten om het gaat dicht te laten groeienquote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Neus gefixt? Hoe dat?
Want ik herken het probleem wel een beetje...
Dan ontvoer je hem even en kom je even aan mij laten zien hoor!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
Alleen als dat betekent dat ik Thijs ook daadwerkelijk te zien krijg!
Dat klinkt engquote:Op woensdag 24 november 2010 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Nou, ze hebben wat bloedvaten dichtgebrand, dat heeft heel erg geholpen
quote:[..]
Nou ehm....
misschien wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als dat betekent dat ik Thijs ook daadwerkelijk te zien krijg!
Mja, ik was er niet bij....quote:
Bazingaquote:![]()
OMG
![]()
!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
slaap lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapen, kapot en droge ogen en hoofdpijnDus welterusten lieve mensen
Laatstequote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens..is Trev ziek ofzo?
Of is hij gewoon aan het bowlen?
Krijg je m'n berichtjes weer niet op msn?quote:
Dank muckjequote:
Thanks!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dank muckjeJij ook alvast
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapen, kapot en droge ogen en hoofdpijnDus welterusten lieve mensen
Komt goedquote:
Whehe, ook dat ken ikquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik was er niet bij....
Hij bloedde de afdeling onder op zijn werk, dus een collega heeft hem naar de EH gebracht...
Ba-watte?quote:[..]
Bazinga
ik moet ook hittepitten hebbenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Fha het volgende:
Hittepitten hebben het bed al lekker warm gemaakt, dus ik duik er ook in![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Ga maar gauw, des te eerder knuffelen we je weer warmquote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Het is alleen ook zo k-k-k-k-koud buiten
je mist helemaal dat je misschien Thijs wel ziet zaterdagquote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga maar gauw, des te eerder knuffelen we je weer warm.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mist helemaal dat je misschien Thijs wel ziet zaterdag
jaaa ik ook?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan meld je dat vast nog wel hier. Toch? Ja?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, en na het stoeltje doen ga ik ook slapen hoor![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, en na het stoeltje doen ga ik ook slapen hoor![]()
nee, ja, bij dezequote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan meld je dat vast nog wel hier. Toch? Ja?
En anders: alvast welterusten Suikerbeeeeeeeeeeb![]()
![]()
OW, enne, dat ene van de PM nog in orde gekomen?
natuurlijk niet, ik kom zo toch gewoon bij jou in bed gestaptquote:
ben je de kou ook gelijk kwijtquote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
natuurlijk niet, ik kom zo toch gewoon bij jou in bed gestapt![]()
quote:
jij mag datquote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik dan tegen je aan opwarmen ja? Wat een luxe
oh, ik echt bijna altijdquote:
Ik heb goede isolatiequote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik echt bijna altijd![]()
behalve als ik het warm hebdan heb ik het ook echt heeeeeeeeeeel warm, met rood hoofd en zweet enzo, blech.
jeumig...ik voel me helemaal speciaalquote:
ik ook, maar nog helpt het nietsquote:
datquote:
ik ben gewoon eeh, heet warm van mezelfquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jeumig...ik voel me helemaal speciaal
Wil je een beetje warmte van mij, ik heb nu weer meer dan genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar nog helpt het niets
Nee, ik heb wok alquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je een beetje warmte van mij, ik heb nu weer meer dan genoeg
Je weet dat ik dat voor je hebquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb wok al![]()
Maar lief, dankje
Schop jij LL maar zo uit bed?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Wokkeltje?
Als ik het zaterdag koud heb, kom je dan naast mij slapen?![]()
Heuj, en ik danquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
Wokkeltje?
Als ik het zaterdag koud heb, kom je dan naast mij slapen?![]()
Jaaaaquote:
ja, jij bent een kacheltjequote:
Nee?quote:Schop jij LL maar zo uit bed?
Slaap lekker suikersnoetjequote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ja, bij deze![]()
slaap lekker snoetepetoetertjes![]()
![]()
enneh, ja, helemaal gelukt
die serie ken ik nog! Dat vond ik vroeger zo fantastischquote:
* Muck kijkt heel serieusquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Die kaart![]()
Ja. IK GING WEG!
* suikertaartje to suikertaartje: en nu heel gauw!
Vroeger?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die serie ken ik nog! Dat vond ik vroeger zo fantastisch
Jij ging toch op je eigen nieuwe luchtbed?quote:
Ja, maar ik mocht wel naast Marijke der bedquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ging toch op je eigen nieuwe luchtbed?
ja, en maar eentje waar mijn huge ass tweepersoonslunchtbed pastquote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik mocht wel naast Marijke der bed
Maar dan nog zijn er 2 zeides
Vergeet je dan wel de dop nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en maar eentje waar mijn huge ass tweepersoonslunchtbed past
Dat zekerquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, jij bent een kacheltje
Hoezo de ??quote:[..]
Nee?
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Die kaart![]()
Ja. IK GING WEG!
* suikertaartje to suikertaartje: en nu heel gauw!
Neequote:
Omdat ze uberhaupt niet bij mij op mijn luchtbed ging...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Hoezo de ??
[..]
Slaap LekkerST
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
En nu naar bedje suikerbeeb!
* MPG gooit suikerbeeb over zijn gespierde schouder en brengt haar naar bedje toe
Sla-penquote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze uberhaupt niet bij mij op mijn luchtbed ging...
heb je ook een niet gespierde schouder dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
* MPG gooit suikerbeeb over zijn gespierde schouder en brengt haar naar bedje toe![]()
Aha, gewoon op haar eigen?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze uberhaupt niet bij mij op mijn luchtbed ging...
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je ook een niet gespierde schouder dan?
Het is dat er sowieso spieren door je schouders lopen, anders had ik je uit toegelachenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
* MPG gooit suikerbeeb over zijn gespierde schouder en brengt haar naar bedje toe![]()
plasma + schotel in de baarmoederquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck kijkt heel serieus
Húp naar bed suikerding!
[..]Vroeger?
Vroeger?!
Vroeger was jij nog vloeibaar gek!
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dat er sowieso spieren doorover je schouders lopen, anders had ik je uit toegelachen.
Jonguh!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dat er sowieso spieren door je schouders lopen, anders had ik je uit toegelachen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonguh!
Nie spotten met mijn gespierde schouders nie!
Gespierde speklap bedoel jequote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonguh!
Je hebt duidelijk iemand anders voor ogenquote:
Wat anders?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
mager spek bedoel je dan natuurlijk he.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonguh!
Gewoon een beetje jennenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk iemand anders voor ogen
Mijn vader zei altijd:quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd:
"MPG kan een radslag in een TL-buis"
*proestquote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd:
Roflolquote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd:
Of, in onvervalst Utrechts:quote:
whehehehequote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Of, in onvervalst Utrechts:
"Die ken op een fles gaan zitten schijten. Moet ie zich wel aan de rand vasthouden, anders valt ie erin"
En wat kriebelde er ook alweer onder jouw okselsquote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd:
How come?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef Muck het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag een doorverwijzing vragen voor maatschappelijk werk
Wat zei hij ook alweer over hoogpolig tapijt?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
"Die ken op een fles gaan zitten schijten. Moet ie zich wel aan de rand vasthouden, anders valt ie erin"
vertelquote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zei hij ook alweer over hoogpolig tapijt?.
Wat nou, speklap? Breinaald, zul je bedoelenquote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Breinaald is wel wat overdreven hoor... eerder een kopspeld!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou, speklap? Breinaald, zul je bedoelen
Ey een beetje man heeft wat met vleesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou, speklap? Breinaald, zul je bedoelen
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat kriebelde er ook alweer onder jouw oksels?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
Wat zei hij ook alweer over hoogpolig tapijt?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
En wara weet jij dat vanquote:Op woensdag 24 november 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Breinaald is wel wat overdreven hoor... eerder een kopspeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |