Het is nog best lastig hoor, een kat en een laptop op schootquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier zoeken ze de hoogte opMaar jij hebt het goed voor elkaar
Maar dat kan die van jou toch ook gewoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Mijn kat probeert in zijn eentje de hele bank te bezetten
Nee. Mijn opblaasbaar kussen is nu al de beste Lowlandsaanschaf in jaren. Voldoet prima voor een paar nachtjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je geen gewoon kussen mee?
Gezelligquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die van mij willen allebei op de leuning van de bank.. waar ook mijn hoofd nog tussen moet...
bij ons liggen de honden op de bank en wij zitten op de grondquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Mijn kat probeert in zijn eentje de hele bank te bezetten
Goed puntquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat kan die van jou toch ook gewoon?
Maak eens een foto?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
bij ons liggen de honden op de bank en wij zitten op de grond
Die met wit lijkt op bolle!!!quote:
quote:
zolang het alleen in de header sneeuwt vind ik het bestquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]Godmiljaar, opbokken met die witte zooi
.
Zo lang het op FOK! blijft is er niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]Godmiljaar, opbokken met die witte zooi
.
Mja... Das waar. Beter op FOK! dan buitenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo lang het op FOK! blijft is er niks aan de hand toch?
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje maar hij blijft schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |