Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
open hart operatie!!!
nou maar hopen dat de patient het overleeft
en dat allemaal voor de showquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Operatie geslaagd, patient overleden
jeujquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik neem een electrische pomp mee
oh wachthuh
dat wilde ik je net vragenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet nog even een luchtbed scoren
Tel je sla ook mee als bloemetjes? Anders kan MPG nog niet meedoen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
kunnen we het niet gewoon gezellig over bloemetjes en bijtjes hebben? Dan kunnen we tenminste allemaal meepraten....
Ik kijk meequote:
Gebrek aan schoonoudersquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? nu wil ik het weten ook![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
mijn katten liggen trouwens in standje 69![]()
Mijn kat kan niet kiezen tussen vriendje die boven zit en mij... dus nu ligt ie halverwege de trapquote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Doen we toch eigenlijk ook al?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
kunnen we het niet gewoon gezellig over bloemetjes en bijtjes hebben? Dan kunnen we tenminste allemaal meepraten....
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tel je sla ook mee als bloemetjes? Anders kan MPG nog niet meedoen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Die van mij allemaal op de bank, eentje op mij, eentje naast me en eentje op de rugleuningquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Die van mij gewoon tegen elkaar
Wou jij zeggen dat je groene vingers hebt dan? En dan bedoel ik niet tijdens of vlak na je werkquote:
Ik blaas mijn kussen gewoon met de mond opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hebt een slaapzak die je op moet pompen?
Hier zoeken ze de hoogte opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij allemaal op de bank, eentje op mij, eentje naast me en eentje op de rugleuning
Neem je geen gewoon kussen mee?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik blaas mijn kussen gewoon met de mond op.
die van mij willen allebei op de leuning van de bank.. waar ook mijn hoofd nog tussen moet...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Mijn kat probeert in zijn eentje de hele bank te bezetten
Het is nog best lastig hoor, een kat en een laptop op schootquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier zoeken ze de hoogte opMaar jij hebt het goed voor elkaar
Maar dat kan die van jou toch ook gewoon?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Nee. Mijn opblaasbaar kussen is nu al de beste Lowlandsaanschaf in jaren. Voldoet prima voor een paar nachtjesquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je geen gewoon kussen mee?
Gezelligquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die van mij willen allebei op de leuning van de bank.. waar ook mijn hoofd nog tussen moet...
bij ons liggen de honden op de bank en wij zitten op de grondquote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Goed puntquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Maar dat kan die van jou toch ook gewoon?
Maak eens een foto?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
bij ons liggen de honden op de bank en wij zitten op de grond
Die met wit lijkt op bolle!!!quote:
quote:
zolang het alleen in de header sneeuwt vind ik het bestquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]Godmiljaar, opbokken met die witte zooi
.
Zo lang het op FOK! blijft is er niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]Godmiljaar, opbokken met die witte zooi
.
Mja... Das waar. Beter op FOK! dan buitenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo lang het op FOK! blijft is er niks aan de hand toch?
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje maar hij blijft schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |