Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
open hart operatie!!!
nou maar hopen dat de patient het overleeft
en dat allemaal voor de showquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Operatie geslaagd, patient overleden
jeujquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik neem een electrische pomp mee
oh wachthuh
dat wilde ik je net vragenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik moet nog even een luchtbed scoren
Tel je sla ook mee als bloemetjes? Anders kan MPG nog niet meedoen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
kunnen we het niet gewoon gezellig over bloemetjes en bijtjes hebben? Dan kunnen we tenminste allemaal meepraten....
Ik kijk meequote:
Gebrek aan schoonoudersquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? nu wil ik het weten ook![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
mijn katten liggen trouwens in standje 69![]()
Mijn kat kan niet kiezen tussen vriendje die boven zit en mij... dus nu ligt ie halverwege de trapquote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Doen we toch eigenlijk ook al?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
kunnen we het niet gewoon gezellig over bloemetjes en bijtjes hebben? Dan kunnen we tenminste allemaal meepraten....
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tel je sla ook mee als bloemetjes? Anders kan MPG nog niet meedoen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Die van mij allemaal op de bank, eentje op mij, eentje naast me en eentje op de rugleuningquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Die van mij gewoon tegen elkaar
Wou jij zeggen dat je groene vingers hebt dan? En dan bedoel ik niet tijdens of vlak na je werkquote:
Ik blaas mijn kussen gewoon met de mond opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hebt een slaapzak die je op moet pompen?
Hier zoeken ze de hoogte opquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij allemaal op de bank, eentje op mij, eentje naast me en eentje op de rugleuning
Neem je geen gewoon kussen mee?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik blaas mijn kussen gewoon met de mond op.
die van mij willen allebei op de leuning van de bank.. waar ook mijn hoofd nog tussen moet...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Mijn kat probeert in zijn eentje de hele bank te bezetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |