En Puk van de Petteflat ook trouwensquote:
Nou ja, als hij bukt dan lekt hij bloedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, alsof je dat stoeltje met je neus aan moet vatten.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij bukt dan lekt hij bloed
Ook leuk, maar Mathildaaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
En Puk van de Petteflat ook trouwens![]()
Kom met mij kaartjes invoeren danquote:
jawel, maar dan gaan eerst de trossen los zeg maar...morgen is het als het goed is weer beterquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus die tampons eruit was ngo niet zo slim?
Een half jaar geleden is TJ's neus gefixt, maar daarvoor had hij om de haverklap ontzettende bloedneuzenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, maar dan gaan eerst de trossen los zeg maar...morgen is het als het goed is weer beter
En de Griezelsquote:
Sowieso, Roald Dahlquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
En de Griezels![]()
![]()
Henry is Mathilda beetje zat"alweer die?!" zeik niet. jij slaapt toch binnen vijf minuten
Iek! Hier is dat maar tijdelijk, maar man wat bloeden die krengen zegquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Een half jaar geleden is TJ's neus gefixt, maar daarvoor had hij om de haverklap ontzettende bloedneuzen
Zo zit je te praten, zo is er weer een kussensloop rood
Wat wat?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
Sowieso, Roald Dahl
Ik heb de reuzenperzik en de GVR helemaal kapot gelezen
mijn signquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Sowieso, Roald Dahl
Ik heb de reuzenperzik en de GVR helemaal kapot gelezen
geen ideequote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe smaakt nou zo'n schoonouder
Onze lieve Heer heeft hem toch knieën gegeven? dan zakt ie daar toch doorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij bukt dan lekt hij bloed
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Onze lieve Heer heeft hem toch knieën gegeven? dan zakt ie daar toch door?
Beetje inventief zijn mag wel.
heb jij wel eens een autostoeltje in een auto gezet?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Onze lieve Heer heeft hem toch knieën gegeven? dan zakt ie daar toch door?
Beetje inventief zijn mag wel.
Neus gefixt? Hoe dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Een half jaar geleden is TJ's neus gefixt, maar daarvoor had hij om de haverklap ontzettende bloedneuzen
Zo zit je te praten, zo is er weer een kussensloop rood
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij wel eens een autostoeltje in een auto gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |