Ligt Bolle nou te duimen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje maar hij blijft schattig
oooow liefffffffquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
UHUquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Bij Uitgeest was het trouwnes een grote ijsbaan op de weg door hagel.
Zo'n kutmongool ging even laten zien dat het heel stoer is om te slippen in de file.
Nu moet ie een nieuwe voorkant op zijn BMW
Ja, de brokjes naar poes conversie is optimaalquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat wordt Hilde al grootgaat echt hard
Echt vet cute!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
UHUEn hij lacht er nog om ook
Vet cute
Maken ze nou eigenlijk ook ruzie om eten? of is dat geen probleem?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, de brokjes naar poes conversie is optimaal
Hij had vast een leuke droom danquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
UHUEn hij lacht er nog om ook
Vet cute
Over brokjes en andere eetbare dingenquote:
Nee, ze maken geen ruzie. Het probleem is wel dat Sofie ook kittenbrokjes eet en dat is wat minder tof omdat ze daar denk ik te veel van aankomt...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Maken ze nou eigenlijk ook ruzie om eten? of is dat geen probleem?
En het ritueel slachten van wilde muizenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Over brokjes en andere eetbare dingenIk weet het zeker!
Dat is niet helemaal handig neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ze maken geen ruzie. Het probleem is wel dat Sofie ook kittenbrokjes eet en dat is wat minder tof omdat ze daar denk ik te veel van aankomt...
Poezelsquote:
OMGquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het ritueel slachten van wilde muizen schoonouders.
Wahahaha precies jaquote:
Je hebt vast nog wel ex-schoonouders waar dat wel op van toepassing is, met terugwerkende krachtquote:
Heb ik welquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet? En dan te bedenken dat jij daar vast een goed recept voor had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ze hebben ieders een eigen bakje, dus dat gaat primaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal handig neeAan de andere kant.. kittenbrokken blijven niet eeuwig natuurlijk, dus wellicht heft zich dat straks weer op?
Ik vraag me wel af hoe ik dat moet doen als er ooit nog een poessie bij komt hiero (of nouja hiero. dat zou dus in een volgend huis zijn)
Hell yeahquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel ex-schoonouders waar dat wel op van toepassing is, met terugwerkende kracht.
Ik heb hem nog wel even keihard uitgelachenquote:
Mwaaaaa, wel okeequote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt nuttig man
Muckie hoe is het meis?
Meteen je hele dag goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel even keihard uitgelachen
We konden net weer een stukje optrekken dus het wad veilig o te doen
Symquote:
Fhaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
Muckie![]()
![]()
Laatst een taart gemaakt en toen struikelde ik over Bolle dus hij ging van fletsj door de hele kamer, maar toen moest ik even aan je ontploffietaart denken![]()
tijd gaat te snelquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt nuttig man
Muckie hoe is het meis?
quote:
Ah jakkes dat voelt vast niet lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Muck het volgende:
Fhaaaa
En bedankt, DubbelFrisss in mijn neus
Lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even een autostoeltje uit de Suzuki trekken en in de Volvo plempen![]()
en dan ga ik lekker naar bed
Niet de jouwequote:
Och, kan ik mee leven hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah jakkes dat voelt vast niet lekkerSorry!!
Slaap lekker alvast lieve suikerbeeb!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben blij dat ik die niet meer nodig heb...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
Nouja meer de taart die fletsj deed eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
Och, kan ik mee leven hoor
Maar Bolle doet je aan mij denken.... hmmmmmm
Ik ben kapotquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Wat gaan jullie allemaal vroeg naar bed
Ja, dat gedoe de hele tijd...normaal gebruik ik daar mijn man voor, maar die is even buiten gebruik nuquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die niet meer nodig heb...
Slaap lekker straks
De aanstellerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe de hele tijd...normaal gebruik ik daar mijn man voor, maar die is even buiten gebruik nu
Nee joh, dit was de eerste aankondiging pasquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Ja, hij deed zo van: Dienke, wilb jij ebub het autosboeldje ib de Bolbo zetteb?quote:
Bij jou wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dit was de eerste aankondiging pas![]()
Voordat ik lig is het 23:00 hoor
Naar bed wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Ja, alsof je dat stoeltje met je neus aan moet vattenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij deed zo van: Dienke, wilb jij ebub het autosboeldje ib de Bolbo zetteb?
Mietje.
Henry kon vorige week echt niet naar Deventer hoor want hij was heel ziek en buiten zou het heus erger wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij deed zo van: Dienke, wilb jij ebub het autosboeldje ib de Bolbo zetteb?
Mietje.
ik ken datquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dit was de eerste aankondiging pas![]()
Voordat ik lig is het 23:00 hoor
Mathildaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Naar bed wel jaMaar ik slaap pas een uur of 2/3 later
dan lig ik lekker luisterboeken te luisteren zoals Mathilda enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |