dat kan ook nogquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had ooit echt een heel erg leuke schoonmoeder. Maar haar zoon was een klootzak
kan je niet eentje kopen en zeggen dat hij is aan komen lopen?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja precies! Ik mis haar vet erg![]()
![]()
Mijn nieuwe schoonmama bedoelt het goed op haar manier, maar doet zo ontzettend alles waardoor het alleen maar erger word allemaal
Met kooi en al?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan je niet eentje kopen en zeggen dat hij is aan komen lopen?
Ja, ik de mijne ook, maar ze belde nog toen ik jarig wasquote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
Ja precies! Ik mis haar vet erg![]()
![]()
Mijn nieuwe schoonmama bedoelt het goed op haar manier, maar doet zo ontzettend alles waardoor het alleen maar erger word allemaal
Is heus al laat en jij bent brakquote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik moest even 3x lezen, maar ik snap 'm
Ze gebruikt haar handen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik de mijne ook, maar ze belde nog toen ik jarig was![]()
En tsja. De 'nieuwe' is gewoon een manupulatief monster.
Oh, godver.quote:
Jepquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel een goede timing om even FOK! te openen.
Dat is wel liefquote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik de mijne ook, maar ze belde nog toen ik jarig was![]()
En tsja. De 'nieuwe' is gewoon een manupulatief monster.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had ooit echt een heel erg leuke schoonmoeder. Maar haar zoon was een klootzak
jaa, want echt stoere hamsters kunnen dat, plus hij is natuurlijk niet echt aan komen lopen hequote:
Ja, maar dat gelooft vriendje dus nooit hequote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaa, want echt stoere hamsters kunnen dat, plus hij is natuurlijk niet echt aan komen lopen he
Verder gaat alles goed?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
Tatadumdum, tatadumdum, padapada dumdum *tshtsh* badadadabadabadapumpum.
Ah gossiequote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel lief
Toen klootzak besloot het huis leeg te halen en weer thuis te gaan wonen was contact met de liefste mensen ooit ook spontaan opZijn papa belde wel nog een keer of Rogier ook thuis was (echt twee jaar later). "uuh Kees, verkeerd nummer..". Echt dik een maand overstuur van geweest omdat ik ze zo mis
![]()
Schoonpapa nu die belt zelfs om te melden dat hij vakantie heeft. Of om te vragen waar zijn zoon is (die al 10 maanden op madiwo hier is, dus vandaar dat hij dat nog elke keer moet vragen)
Dan zit er niets anders op...dan moet je 'm krijgen..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gelooft vriendje dus nooit he
Mjah dan verveelt hij zich ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
en lekker, zo'n papa die weet wat zijn zoon bezighoudt enzo
Ach, mijn mama belt mij nog elke keer als ze langs wil komen om te vragen op welk nummer ze moet zijn... al anderhalf jaarquote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
en lekker, zo'n papa die weet wat zijn zoon bezighoudt enzo
Niet op de bank gaan zitten danquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
jullie gaan hard
als ik op de bank zit dan kan ik nie zo snel
weet je wel HOE lekker mijn bank zit... ik wil er niet meer vanaf johquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet op de bank gaan zitten dan.
Maar ik wil gewoon iets hebben om te knuffelenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op...dan moet je 'm krijgen..
Maar ze zijn saaaaai hoor
Een poesquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar ik wil gewoon iets hebben om te knuffelen
mijn maag is weer aardig rustig gelukkigquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerLL, voel jij je al beter?
Twee poezen die nu bovenop de hoge krabpaal lekker tegen elkaar liggenquote:
Ook fijn jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
Ach, mijn mama belt mij nog elke keer als ze langs wil komen om te vragen op welk nummer ze moet zijn... al anderhalf jaar
Whaaaaoooh!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Twee poezen die nu bovenop de hoge krabpaal lekker tegen elkaar liggen
Die heb ikquote:
rare meneerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
Mjah dan verveelt hij zich ofzoBest leuk hoor. soms. Niet als hij veertig keer op een dag belt (een dag waarop ik bleg ben en dus niet opneem) om alleen te vertellen dat hij vakantie heeft
![]()
ik denk dat mijn moeder daar ook even over na zou moeten denken..ze rijdt hier wel zo heen en belt ook bij het goede nummer aan, maar als je het haar vraagt..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Pien85 het volgende:
Ach, mijn mama belt mij nog elke keer als ze langs wil komen om te vragen op welk nummer ze moet zijn... al anderhalf jaar
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
mijnheeft gewoon een half jaar lang de tel niet opgenomen als z'n ouders belden..
beetje weird..
maar goed.. zijn ouders zijn zijn verantwoordelijkheid..
Fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn maag is weer aardig rustig gelukkig
Tja, mijn mama is een beetje dementquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook fijn ja
Sinds ik uit huis ben is mijn moeder spontaan vergeten dat ik al mijn hele leven geen boter op brood eet en geen spek eet en geen suiker in mijn thee heb en dat soort dingen
een overdagknuffelpoes danquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Pien85 het volgende:
Die heb ikMaar die wil alleen 's nachts knuffelen
Mja, dat vindt Siep niet tofquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een overdagknuffelpoes dan
Heeft ze in ieder geval een excuus. maar wel stom jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Pien85 het volgende:
Tja, mijn mama is een beetje dementMaar toch is 't strontirritant
Ik heb liever een tutholamama dan een demente mamaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft ze in ieder geval een excuus. maar wel stom ja
Mijn mama is gewoon een tuthola
Ik ben een beetje bang voor wat er gebeurt als ze straks ook nog gaan dementerenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb liever een tutholamama dan een demente mama![]()
Een cavia danquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Pien85 het volgende:
Mja, dat vindt Siep niet tofDie heeft nogal last van territorium gedoe enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |