Nieuwe beestjes in doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt stomen ik wil de kooi niet leeghalen want dat vind ik stom
Dus nu staat er een dierloze kooi in de badkamer te staan maar wel met fluf en wcrolletjes enzo
stompuh!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, dit op zich is nog niet echt zo erg ofzo, maar het stapelt zo op he, en op een gegeven moment wil je ze gewoon voor hun bek slaan
ja of jij mij nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vind je me zeker niet belangrijk genoeg
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het was best wel dramatisch eigenlijk
OHNOESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
woah, jij gaat vanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
De ene doet Mrrrr, de ander blubt en Henry zal ik doorgeven maandagOh en ik ga van
![]()
Nouwwwquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt stomen ik wil de kooi niet leeghalen want dat vind ik stom
Dus nu staat er een dierloze kooi in de badkamer te staan maar wel met fluf en wcrolletjes enzo
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
wat MPG zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
Nee, Hammies, die zijn leukerderquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nieuwe muisjesOokal kunnen ze nooit hetgeen in je hart vervangen.
Voorlopig nog maar even nietquote:
ik ook, al een jaartje of 7quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
suikertaartje een trut vindendat kan toch niet
![]()
ik ben diep diep verontwaardigd
Barretje ook nietquote:
En toch zijn Hammies leuker dan muizenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Voorlopig nog maar even nietBen nog veel te erg overtuigd dat ze dan ook vet snel dood gaan
Nergens op gebaseerd natuurlijk, maar toch
lekker puhquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, al een jaartje of 7![]()
ohnee, ze vinden me pas ruim een jaar een trut..ik vind hen al wel langer stom
gewoon kopenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toch zijn Hammies leuker dan muizen
Ik wou dat ik een Hammie mocht van vriendje
Doe nog ;s danquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had wel wat terug gestuurd hoor
Neh vind ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Pien85 het volgende:
En toch zijn Hammies leuker dan muizen
Ik wou dat ik een Hammie mocht van vriendje
Ohnee. Wat is dat toch? Hoe die kinderen ooit zo leuk gelukt zijn is echt een raadselquote:
Waarom vnden ze je dan een trut, als ze eerst wel nog een beetje bij zinnen waren?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, al een jaartje of 7![]()
ohnee, ze vinden me pas ruim een jaar een trut..ik vind hen al wel langer stom
Nee, dan zou 'ie ze gewoon weg doen ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Neh vind ik nietZijn allebei leuk
Maar Bolle is sowieso de best.
En je moet ook niet vragen joh. Je moet "spontaan" krijgen van een vriendin ofzo
Omdat schoolwerk meestal niet zo boeiend is .quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom heb ik niet genoeg motivatie om aan schoolwerk te gaan zitten leren
Oh godquote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
Ratjesquote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
Hamsters zijn vet saai man..beetje slapen als jij wakker bent en andersom
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Twee dode kinderen gevonden in Tienhoven
wtf
Jaaaquote:
Nee! Mijn vriendje i veel te leukquote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaamaar die kooi is te groot, die kan ik niet kwijt hier
@Pien: Nieuwe vriend zoeken!!![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Twee dode kinderen gevonden in Tienhoven
wtf
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behoor ik nou ook al tot het rijtje 'Mucken' en 'MPG'en'?.
Ik had ooit echt een heel erg leuke schoonmoeder. Maar haar zoon was een klootzakquote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
Als ik de verhalen zo hoor mag ik geloof ik blij zijn dat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behoor ik nou ook al tot het rijtje 'Mucken' en 'MPG'en'?.
Oh nou uuuh.. mocht ik ooit een hamster nemen dan mag je wel aaienquote:
oh wat fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een lieve schoonmoeder
die trouwens sinds gister weer thuis is
Jaaaaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh nou uuuh.. mocht ik ooit een hamster nemen dan mag je wel aaien
Ja precies! Ik mis haar vet ergquote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had ooit echt een heel erg leuke schoonmoeder. Maar haar zoon was een klootzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |