Mijn schoonoudersquote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
Ligt aan de slachtoffers. En de aanwezigheid van een ander om de schuld in de schoenen te schuiven.
Ah joh, dan maar vierdubbele moord. Als je toch bezig bentquote:
Dan hoef je alleen nog voor de tweede factor in mijn post te zorgenquote:
Ja, hahaaa, want dat doen ze zelf ook altijd met iedereenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen nog voor de tweede factor in mijn post te zorgen.
WOJOO!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net een chocoladepepernoot die bestond uit 6 aan elkaar geplakte chocoladepepernoten
Whaaaaaooooh!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net een chocoladepepernoot die bestond uit 6 aan elkaar geplakte chocoladepepernoten
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef Fha het volgende:
Ah joh, dan maar vierdubbele moord. Als je toch bezig bent
of zijn zijn de slachtoffers.. nouja mag ook.
Dabedoelikquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?
De MPGepernootquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaaooooh!!!!!!
Dat was de MPG-noot![]()
!
Perfectemundoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?
WHUT?????????quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
trouwens mijn muizen zijn dood![]()
beterschapquote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] heeft trek in een enorme schaal ijs, met slagroom en fruit!!
[/me]
en chocolade..
pfffftt.. waarom ben ik nou weer ziek ..
muizen zijn.... ook als het huisdieren zijn.. ENG!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
Ik vind het een verarming... Stuk minder geile praat hier op het forumquote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die chatfunctie echt TEGEK
Chat functie?!??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die chatfunctie echt TEGEK
welnee johquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het een verarming... Stuk minder geile praat hier op het forum.
Kijk maar rechtsonder in je scherm babequote:
nou.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm... wat is er aan de hand?
Zie mijn reaktie hierbovenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb nooit een chatfunctie gemist... denk ook niet dat ik 't ga gebruiken
Ohneeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
Mja, ik zit hier ook niet op te wachten. Iedereen die met mij wil chatten en met wie ik wil chatten heeft MSN.quote:
de naam stta in het zwarte balkjequote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef Barretje80 het volgende:
wow.. wordt meteen volgespamt
maar.. kan iedereen nou zien wie chat?
oftewel.. naar wie heb ik iets terug gestuurd??
wat een drabbers zegquote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou.
naast dat ze sowieso heel naar zijn...
Ze zitten al maaaaaaaaaaaaanden te zeuren dat ze graag willen dat Thijs daar een keer logeert.
Nou gaan wij 8 december naar Hans Liberg en dachten wij goh..zullen we het ze dan eens (en weken geleden dus ruim op tijd) vragen?
Nou, dat vonden ze geweldig, alleen J. wist niet precies welke datum het nou was dus dat zou hij nog doorgeven. Bleek dat de woensdagavond te zijn voor de donderdag die ze sowieso al zouden oppassen, dus wij dachten nou, dat is vet handig!
Belt J. de datum door, willen ze ineens niet meer. Of het niet bij mijn ouders kan, want daar heeft hij tenminste een eigen kamertje.
Ja het was best wel dramatisch eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
jij staat heul niet in mijn msnquote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik zit hier ook niet op te wachten. Iedereen die met mij wil chatten en met wie ik wil chatten heeft MSN.
nja, dit op zich is nog niet echt zo erg ofzo, maar het stapelt zo op he, en op een gegeven moment wil je ze gewoon voor hun bek slaanquote:
Ik zou er niet voor slaanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
nja, dit op zich is nog niet echt zo erg ofzo, maar het stapelt zo op he, en op een gegeven moment wil je ze gewoon voor hun bek slaan
Dan vind je me zeker niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij staat heul niet in mijn msn
Pfffffffff. Wa is da voor volkquote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou.
Ze zitten al maaaaaaaaaaaaanden te zeuren dat ze graag willen dat Thijs daar een keer logeert.
Nou gaan wij 8 december naar Hans Liberg en dachten wij goh..zullen we het ze dan eens (en weken geleden dus ruim op tijd) vragen?
Nou, dat vonden ze geweldig, alleen J. wist niet precies welke datum het nou was dus dat zou hij nog doorgeven. Bleek dat de woensdagavond te zijn voor de donderdag die ze sowieso al zouden oppassen, dus wij dachten nou, dat is vet handig!
Belt J. de datum door, willen ze ineens niet meer. Of het niet bij mijn ouders kan, want daar heeft hij tenminste een eigen kamertje.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het was best wel dramatisch eigenlijk
Oh nouhou...dikke kus op je sippe muizels en vis! (niet echt, want blech)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op jou. En op Henry. En op overgebleven vis en Bolle!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja echt stomquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
Leuk he schoonouders?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou.
Ze vinden mij een trut.quote:
De ene doet Mrrrr, de ander blubt en Henry zal ik doorgeven maandagquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oh nouhou...dikke kus op je sippe muizels en vis! (niet echt, want blech)
En op jou. En op Henry. En op overgebleven vis en Bolle!
Ja die hebben echt geeeeeeeeen smaak.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ze vinden mij een trut.
Zegt dat genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |