ik ben op een gegeven oment maar koffie gaan drinken in Heemskerk, het was echt niet te doenquote:
Maar dat kun je toch alquote:
Ja, maar om naar de MBO niveau 2 (quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben op een gegeven oment maar koffie gaan drinken in Heemskerk, het was echt niet te doen
belachelijk johquote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben op een gegeven oment maar koffie gaan drinken in Heemskerk, het was echt niet te doen
Damn, wat ben je scherpquote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
*koffie drinken in Heemskerk van planning haalt
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
*koffie drinken in Heemskerk van planning haalt
Als je wilt mag je een stukje van mijn pizza als troost voor dit zeer idiote gedoequote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja, maar om naar de MBO niveau 2 () opleiding te mogen die mijn werk sponsort moet ik dat bewijzen
dubbel strafbaarquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Een dubbele moord is strafbaar he?
darn.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dubbel strafbaar
heey taartje
Hangt er vanaf wie het isquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ligt aan de omstandigheden, en de slachtoffersquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
en een tip: al staat er 25 km file, sluit maar aan en probeer vooral niet binnendoor te gaanquote:
quote:
En een diploma van de middelbare o.i.d. is geen bewijs?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar om naar de MBO niveau 2 () opleiding te mogen die mijn werk sponsort moet ik dat bewijzen
verdacht.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de omstandigheden, en de slachtoffers
Ligt aan de slachtoffers. En de aanwezigheid van een ander om de schuld in de schoenen te schuiven.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net al tortelini prutje gegetenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je wilt mag je een stukje van mijn pizza als troost voor dit zeer idiote gedoe![]()
![]()
Heb ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
En een diploma van de middelbare o.i.d. is geen bewijs?
Ik moest zaterdag nog heel veel aan je denkenquote:
Perfect toetje dusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb net al tortelini prutje gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |