Mijn schoonoudersquote:Op woensdag 24 november 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
Ligt aan de slachtoffers. En de aanwezigheid van een ander om de schuld in de schoenen te schuiven.
Ah joh, dan maar vierdubbele moord. Als je toch bezig bentquote:
Dan hoef je alleen nog voor de tweede factor in mijn post te zorgenquote:
Ja, hahaaa, want dat doen ze zelf ook altijd met iedereenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen nog voor de tweede factor in mijn post te zorgen.
WOJOO!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net een chocoladepepernoot die bestond uit 6 aan elkaar geplakte chocoladepepernoten
Whaaaaaooooh!!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net een chocoladepepernoot die bestond uit 6 aan elkaar geplakte chocoladepepernoten
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef Fha het volgende:
Ah joh, dan maar vierdubbele moord. Als je toch bezig bent
of zijn zijn de slachtoffers.. nouja mag ook.
Dabedoelikquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?
De MPGepernootquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaaooooh!!!!!!
Dat was de MPG-noot![]()
!
Perfectemundoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
Als we ze elkaar nou eens laten vermoorden?
WHUT?????????quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
trouwens mijn muizen zijn dood![]()
beterschapquote:Op woensdag 24 november 2010 20:29 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] heeft trek in een enorme schaal ijs, met slagroom en fruit!!
[/me]
en chocolade..
pfffftt.. waarom ben ik nou weer ziek ..
muizen zijn.... ook als het huisdieren zijn.. ENG!!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Perfectemundo![]()
trouwens mijn muizen zijn dood![]()
Ik vind het een verarming... Stuk minder geile praat hier op het forumquote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die chatfunctie echt TEGEK
Chat functie?!??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die chatfunctie echt TEGEK
welnee johquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het een verarming... Stuk minder geile praat hier op het forum.
Kijk maar rechtsonder in je scherm babequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |