Tsja, maar dat was een valstrikquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een valstrik.
weet je mij nog, 7 jaar geleden?
ooooh, zijn ouders zijn zoooo leuk![]()
daar heb je het al... you can't have it allquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wellus!Een keer gehad, maar die jongen was niet leuk
Maar die moeder was fantastisch!
Ik heb nog nooit niet leuke schoonouders gehad eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wellus!Een keer gehad, maar die jongen was niet leuk
Maar die moeder was fantastisch!
Ja, zo zijn ze..allemaaaaaaaal!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tsja, maar dat was een valstrik
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar heb je het al... you can't have it all
Lucky youquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit niet leuke schoonouders gehad eigenlijk. Ben ook weleens een keer de ideale schoonzoon genoemd
. Snap niet waarom
.
Rat party
Nee, sommigen haat je al van de startquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze..allemaaaaaaaal!
Ohja. True.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, sommigen haat je al van de start![]()
Ik vind die ouders die altijd zo boos kijken zo vaag! en dan uiteindelijk zijn ze wel aardig maar ze hebben dan hun aanvallen qua boosheid etcquote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, sommigen haat je al van de start![]()
je moet wel schoonouders hebben om mee te kunnen pratenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? nu wil ik het weten ook![]()
MPG heeft nog nooit schoonouders gehad?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
je moet wel schoonouders hebben om mee te kunnen praten
open hart operatie!!!quote:
Jij hebt een slaapzak die je op moet pompen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef cablegunmaster het volgende:
neemt er iemand een lucht pompje mee? ( voor slaap zak etc
).
ik neem een electrische pomp meequote:Op woensdag 24 november 2010 21:19 schreef cablegunmaster het volgende:
neemt er iemand een lucht pompje mee? ( voor slaap zak etc
).
Operatie geslaagd, patient overledenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
open hart operatie!!!
nou maar hopen dat de patient het overleeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |