* Muck kijkt heel serieusquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Die kaart![]()
Ja. IK GING WEG!
* suikertaartje to suikertaartje: en nu heel gauw!
Vroeger?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die serie ken ik nog! Dat vond ik vroeger zo fantastisch
Jij ging toch op je eigen nieuwe luchtbed?quote:
Ja, maar ik mocht wel naast Marijke der bedquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ging toch op je eigen nieuwe luchtbed?
ja, en maar eentje waar mijn huge ass tweepersoonslunchtbed pastquote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar ik mocht wel naast Marijke der bed
Maar dan nog zijn er 2 zeides
Vergeet je dan wel de dop nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en maar eentje waar mijn huge ass tweepersoonslunchtbed past
Dat zekerquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, jij bent een kacheltje
Hoezo de ??quote:[..]
Nee?
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Die kaart![]()
Ja. IK GING WEG!
* suikertaartje to suikertaartje: en nu heel gauw!
Neequote:
Omdat ze uberhaupt niet bij mij op mijn luchtbed ging...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Hoezo de ??
[..]
Slaap LekkerST
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
En nu naar bedje suikerbeeb!
* MPG gooit suikerbeeb over zijn gespierde schouder en brengt haar naar bedje toe
Sla-penquote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze uberhaupt niet bij mij op mijn luchtbed ging...
heb je ook een niet gespierde schouder dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
* MPG gooit suikerbeeb over zijn gespierde schouder en brengt haar naar bedje toe![]()
Aha, gewoon op haar eigen?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze uberhaupt niet bij mij op mijn luchtbed ging...
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je ook een niet gespierde schouder dan?
Het is dat er sowieso spieren door je schouders lopen, anders had ik je uit toegelachenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
* MPG gooit suikerbeeb over zijn gespierde schouder en brengt haar naar bedje toe![]()
plasma + schotel in de baarmoederquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck kijkt heel serieus
Húp naar bed suikerding!
[..]Vroeger?
Vroeger?!
Vroeger was jij nog vloeibaar gek!
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dat er sowieso spieren doorover je schouders lopen, anders had ik je uit toegelachen.
Jonguh!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dat er sowieso spieren door je schouders lopen, anders had ik je uit toegelachen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jonguh!
Nie spotten met mijn gespierde schouders nie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |