quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind ook dat je een punt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
Mijn schoonouders zijn trouwens precies hetzelfde, verwachten dat wij voor elk wissewasje naar Limburg rijden maar als we ze in Utrecht uitnodigen komen er 100 smoezen. Als ze toch niet gaan veranderen heeft het zo weinig zin om je erover op te winden, maar het blijft toch jammer dat ze tijd met jou doorbrengen blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden om een paar uurtjes voor te rijden, want daar komt het wel op neer. Ergens heb ik het gevoel dat mijn schoonmoeder het ons kwalijk neemt dat we zo ver weg (voor haar dan) zijn gaan wonen, volgens mij dacht ze nog altijd dat we na mijn studie wel terug zouden komen.Are you pondering what I'm pondering?
Ik ben al 12 jaar het huis uitquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef -marz- het volgende:
Misschien zit jouw moeder ook in een 'nu kies ik voor mezelf' fase?
We wonen op 5 minuutjes van het station... dus ze hoeven niet per se met de auto te komen én ze hebben al van die oudelullenmogengratisindetrein-dagen... Oh ze zijn begin 60 trouwens. En ze kachelen wel naar weetikveel waar om antieke meuk van marktplaats op te halen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:20 schreef loveli het volgende:
Als 'ie de lading dekt...
XM, als mensen ouder worden is afreizen naar de randstad stressvol, geen idee hoe oud je ouders zijn, maa kan me er wat bij voorstellen. Je kunt van een perenboom geen appels verwachten, dus ik weet niet of jij je verwachtingen bij moet stellen of dat je ouders onredelijk zijn.
Een beetje meegeven kan geen kwaad, als het je dwars zit kun je het beter uitspreken voor het gaat broeien.
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriend, maar nooit eens even nadenken over hoe het overkomt vind ik eigenlijk net zo kwalijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:22 schreef -marz- het volgende:
Midlife toestanden enzo? Die ouwelui van mij komen ook altijd met smoezen om niet langs te hoeven komen. Ik denk dat het anders overkomt dan hoe het bedoeld is?
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:32 schreef loveli het volgende:
Al ben je 100 en je ouders 130, je blijft het kind
In dat geval: hoaxquote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta Amazing Grace mee te zingen in de keuken. Nee, geen filmpje
.
mp3'tje dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta Amazing Grace mee te zingen in de keuken. Nee, geen filmpje
.
Normaal gesproken zou je zeggen dat je een weersvoorspelling zou hanteren als leidraad voor het inschatten of het glad wordt, maar dit is natuurlijk veel handiger!quote:Afsluitdijk
Op het Friese gedeelte van de Afsluitdijk zijn woensdagmiddag in een tijdsbestek van een klein uur al drie auto's in de vangrail beland door een glad wegdek. Volgens een woordvoerder van de politie werden de automobilisten overvallen door plotselinge hagel. De ongelukken gebeurden op de A7 tussen Zurich en Kornwerderzand. ''Dit zijn de eerste signalen dat mensen moeten oppassen in het verkeer'', aldus de woordvoerder.
*insert badam pssh!-smiley*quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1 dove in het slanktopic is wel genoeg.
quote:
Yup. Hebben we nog meer minderheden waar we een quotum voor moeten instellen? Mannen? Anglofielen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
1 dove in het slanktopic is wel genoeg.
Homofielen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Hebben we nog meer minderheden waar we een quotum voor moeten instellen? Mannen? Anglofielen?
* Viking84 prikt een vorkje in moquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
XM, groot gelijk
en thuis
ik ben gaar
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 prikt een vorkje in mo.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, verdorie nou heb ik zin in pizza!
quote:
Is alles wel goed met je man? Misschien moet je eerst even de rest weer op poten krijgen voor je naar een nieuwe job gaat zoeken? Teveel onrust en veranderingen is voor niemand te behappen!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Kuthumeur. Wil meer verdienen (ik verdien omgerekend ongeveer net zo veel/weinig als syrena en dat is gezien mijn capaciteiten, leeftijd en ervaring echt te weinig). Mijn man heeft een ongeluk gekregen (schuld van de tegenpartij), de auto is total loss en we krijgen te weinig terug om een nieuwe te kopen. Ik heb zelf nog geen auto en dan nog al dat gedoe met de verbouwingen enzo. <zit er een beetje doorheen
Wat een hoop tegelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Kuthumeur. Wil meer verdienen (ik verdien omgerekend ongeveer net zo veel/weinig als syrena en dat is gezien mijn capaciteiten, leeftijd en ervaring echt te weinig). Mijn man heeft een ongeluk gekregen (schuld van de tegenpartij), de auto is total loss en we krijgen te weinig terug om een nieuwe te kopen. Ik heb zelf nog geen auto en dan nog al dat gedoe met de verbouwingen enzo. <zit er een beetje doorheen
andersom. als ik meer verdien kan mijn man zijn broodnodige rust nemen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is alles wel goed met je man? Misschien moet je eerst even de rest weer op poten krijgen voor je naar een nieuwe job gaat zoeken? Teveel onrust en veranderingen is voor niemand te behappen!
Wat is er gebeurd dan? Heftig ongeluk? Gezondheid eerst hoor!! Das veul belangrijker dan verbouwingen, auto's of banen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Lichamelijk alles goed. Geestelijk niet zo. Oh, net hoor ik dat zijn masseur hem met spoed naar de dokter wil sturen.Kan er ook wel bij.
Jemigquote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Lichamelijk alles goed. Geestelijk niet zo. Oh, net hoor ik dat zijn masseur hem met spoed naar de dokter wil sturen.Kan er ook wel bij.
Nouja dat is ook prima, maar one thing at a time! Je hebt nog een heel gezin erbij. Dat gaat gewoon niet allemaal tegelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
andersom. als ik meer verdien kan mijn man zijn broodnodige rust nemen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wel lekkere dingen...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef loveli het volgende:
Zo. Planning voor de avond in willekeurige volgorde: punt brie, wijntje, B&J, boerenkool + knolselderij + slagroom + worst. Zal ik kijken of ik de definitie van vreetbui kan aanscherpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat vroeg ik me dus ook af bij het uitpakken van m'n boodschappen. En waarom ik spruitjes heb gepakt.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wel lekkere dingen...
Maar, wat scheelt eraan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef Ewelina het volgende:
Gaat lekker hier.Ook voor jou dan, wat scheelt er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat inderdaad lekker hier zeg!
Are you pondering what I'm pondering?
Spruitjes zijn bijna net zo goed als broccoli hoor!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af bij het uitpakken van m'n boodschappen. En waarom ik spruitjes heb gepakt.
Maar een waarheid als een koe, een goede schouder is goud waard.
Welkom stepje10!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef stepje10 het volgende:
Hey ik wil ook meedoenwil nog een kilo of 7 kwijt, ben er inmiddels iets van 6 kwijt
leuk topic verder.
Hoihoiquote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom stepje10!
Vertel wat meer. Hoe oud ben je, hoe zwaar, hoe ben je 7 kilo kwijtgeraakt en hoe ga je nog 6 doen?
Prima, al ben ik nog niet 'echt' aan het werk geweest. Hoop dat dat snel komtquote:Op woensdag 24 november 2010 19:38 schreef -marz- het volgende:
Bevalt de baan + salaris Puff?
Knuffel voor wie het kan gebruiken
grappig dat je dat zegt, want precies hetzelfde schoot gisteravond door mijn hoofdquote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef ihatefastcars het volgende:
Half bijgelezen - iig veel sterkte voor Tink, en ook voor Ewelina!
Verder hier same old, same old dus zal 't jullie besparen!Behalve dan dat ik besloten heb voortaan alleen nog te daten met mensen die net zo kritisch (lees: moeilijk) zijn als ik ben, geen doen anders. Voorlopig misschien maar even helemaal niet doen.
Ach, ik zie bloemkool, zalm, worteltjes, yoghurt, volkoren.. nauwelijks troep. Gezond eten + sporten is geweldig. Nu nog even je BMR uitrekenen en je maaltijd van vandaag op kcals controleren. Zolang je ze niet uit suikers en andere stomme dingen haalt ben ik trots op jequote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef stepje10 het volgende:
O: cornflakes chocolade met yoghurt
L: 3 sneeen volkoren brood met kaas en komkommer
T: Appel
D: Aardappeltjes met zalm, bloemkool en worteltjes
T: Schaaltje yoghurt
Klinkt wel erg schraal zo
Nee. Wilde wel dat er 'nquote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt, want precies hetzelfde schoot gisteravond door mijn hoofd. Geen
meer dus? En hoe gaat het met het werk? Evt pm?
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar Met het mes op tafel aan het kijken, maar de ondertiteling doet het niet.
Kan dat vriendinnetje niet even wat anders gaan doen? Je snapt wel dat je ons contact hiermee ernstig beschadigt hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook!
Morgen kan ik geen 12 voor 2 kijken. Er komt een vriendinnetje eten en film kijken.
'Dat vriendinnetje' heb ik sinds Brussel (15 oktober) niet meer gezien. Dus nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan dat vriendinnetje niet even wat anders gaan doen? Je snapt wel dat je ons contact hiermee ernstig beschadigt hè?
Boerenkool geskiptquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
De lamp hangt, mooi![]()
Loveli, hou je je in of is het al op?
Ga lekker slapenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen bier! Ook geen mr.Mo. Ook geen berenburg!
Heb wel slaap.
Ga ik zo ook doen.quote:
Ik zie in ieder geval geen chipsquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. boterham jam
t. mandarijn + koekje + koffie verkeerd
d. venkel + gegrilde courgette + gebakken champignons en nog meer groente
t. mcflurry stroopwafel
d. tequilla + glas wijn + pasta met pernod-tomatensaus en spinazie en filetstukjes + bolletje ijs
What's up met jou? love? Work? algehele malaise? iets anders?quote:
Weinig, ik genk gewoon even een pas op de plaats.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
What
[..]
What's up met jou? love? Work? algehele malaise? iets anders?
Een waterdichte skibroek, een waterdichte ski-jas, skisokken, dikke handschoenen, skibril. En als het koud is kan thermo-ondergoed geen kwaad. Ah spuit 11. Maar een skibril is wel handig tegen sneeuwblindheid enzo. Dus liever geen normale zonnebril.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er skifanaten hier? Ik ga mee op skireis en ik heb geen idee wat er allemaal gekocht moet worden van kleding enzo.
beide.. eerste 2 dagen werk, maar gelukkig alleen overdagquote:Op donderdag 25 november 2010 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
leuk Progje! business or pleasure?
ah nice, dat valt wel mee toch! veel plezier!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef progje het volgende:
[..]
beide.. eerste 2 dagen werk, maar gelukkig alleen overdag
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wooo, op mijn bureau lag m'n very cherry pakje! Gelijk aangetrokken en naar 2 kritische collega's gehold en hij is approved.
En ik me afvragen wat ik me bij een instant massage moet voorstellen. Goeiemorgen.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:07 schreef AKnynke het volgende:
ik heb nog geen instant message gehad, en weet ook niet hoe het moet!
Eentje waar je niet hoeft te wachten op een 'happy end'?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik me afvragen wat ik me bij een instant massage moet voorstellen. Goeiemorgen.
2.5 men gekeken van de week?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eentje waar je niet hoeft te wachten op een 'happy end'?
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
2.5 men gekeken van de week?![]()
Mooohhh ik moet mezelf motiveren tot aankleden, moet nog even de stad in voor een cadeautje voor mijn mams. Brrrr.
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Net lijstje Mo
Kipfilet is bij de Coop in de aanbieding trouwens! Halve kilo voor maar 2 euro!!!!(Word voor mij de vriezer volstouwen
)
Mooi, Coop gaat op mijn supermarktenbanlijst.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Kipfilet is bij de Coop in de aanbieding trouwens! Halve kilo voor maar 2 euro!!!!(Word voor mij de vriezer volstouwen
)
Ik ben zeker niet roomser dan de paus, maar in dit geval vraag ik me toch af of en hoe de boer er nog aan verdient en wat voor leven de kippen hebben gehad en wat er verder nog mis kan zijn met de kipquote:Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
die kip had ik gisteren ook, prima te eten, maar heb niet 'ingeslagen', waren alleen vergeten kip uit de vriezer te halen
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
Als je bij geen super wil kopen waar ze dieronvriendelijk vlees verkopen, kan je nergens meer boodschappen doen vrees ik.
Oh, dat zal ik manlief eens vertelllen, hij heeft in geen eeuwen meer kip gegeten.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
De scharrelkipfilet is in de aanbieding bij de Albert Heijn.6,98 per kilo. En als je de kortingsbon uitprint krijg je ook 25% korting op scharrelrookkipfilet. (zie hier op fok het kortingsbontopic van de AH)
Als je dan toch je vriezer wilt volgooien........
Drie pyjama'squote:Op donderdag 25 november 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
Als je bij geen super wil kopen waar ze dieronvriendelijk vlees verkopen, kan je nergens meer boodschappen doen vrees ik.
Die kip is idd waterkip, je wil niet weten wat ze daarin spuiten zoal. Dat is mooi, want je komt het ook niet te weten.
Wat heb je gekocht Syreen?
Dat C1000, in reactie op de actie van Wakker Dier (dus om hun imago te redden) de kiloknaller niet meer heeft, betekent natuurlijk niet dat hun vlees automatisch diervriendelijker is.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
C1000
![]()
http://nos.nl/artikel/177494-c1000-stopt-met-kiloknallers.html
dat mag, wij kunnen er prima mee leven totdat we het geld over hebben om op de diervriendelijker toer te gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat geen argument Mo. Echt niet. Je bezuinigt niet op diervriendelijkheid. Vind ik.
Eens.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat geen argument Mo. Echt niet. Je bezuinigt niet op diervriendelijkheid. Vind ik.
Ja, en nu weer teruggetrokken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef -marz- het volgende:
Dat C1000, in reactie op de actie van Wakker Dier (dus om hun imago te redden) de kiloknaller niet meer heeft, betekent natuurlijk niet dat hun vlees automatisch diervriendelijker is.
Dus nietC1000
omdat ze met hun kiloknaller een flater hebben geslagen; zij hebben die actie nota bene zelf uitgevonden.
Klopt. Maar dat betekent niet dat andere mensen niet hun mening mogen geven. En dat gebruik van smilies alsquote:
Dus als de Coop deze aanbieding niet meer heeft, schrap je die ook weer van de banlijst.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, en nu weer teruggetrokken.
Prima toch.![]()
Dat is weer een stap in de goede richting, al die stappen juich ik van harte toe.
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:
Goedkoop en dieronvriendelijk vlees is niet meer zo van deze tijd. Maar als het in de winkel ligt, kan je het mensen niet zozeer kwalijk nemen dat ze het kopen vind ik.
Je kan ook onmogelijk van alle producten uitvogelen in hoeverre ze 'slecht' zijn, al zou je dat willen. En 'slecht' is ook maar relatief, want vervangend spul dat 'beter' is kan weer op een andere manier 'slecht' zijn. Iedereen moet z'n eigen keuze maar maken (duh).
Ik wist niet dat ze dat verkochten, bij mijn AH niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
overigens vind ik de halal kip van de AH ook erg goed te doen
Ah, zo'n 50% zal wel niet genoeg zijn.quote:Waarom is halal vlees niet in alle winkels te vinden?
Albert Heijn heeft ervoor gekozen halal vlees wordt alleen te verkopen in winkels met veel islamitische klanten.
Kan zijn dat je dat zelf ook weleens koopt:quote:Op donderdag 25 november 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Halalvlees is toch vlees van dieren die niet verdoofd zijn voor ze geslacht zijn? Waarom zou je zoiets willen kopen / eten?
Welke wet?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Vreemd trouwens dat uit geloofsovertuiging de wet niet nageleefd hoeft te worden...
Halal (100%) is in Nederland dan ook verboden en bestaat daarom ook niet. Bij Halal geslacht vlees (in Nederland) wordt gebruik gemaakt van een omkeerbare verdoving, aangezien onverdoofd slachten dus verboden is.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Vreemd trouwens dat uit geloofsovertuiging de wet niet nageleefd hoeft te worden...
Ja maar ik snap dus niet waarom Mo dan zegt dat halalkip goed te doen isquote:Op donderdag 25 november 2010 12:03 schreef -marz- het volgende:
Het gaat er dan om dat het 'ritueel geslacht' is geloof ik? Als niet-moslim heb je daar dus niks aan.
Dat is niets nieuws. Onder het mom van geloofsovertuiging krijg je alles gedaan, zeker in het land van de stars and stripes.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:04 schreef V1z0R het volgende:
Dat zijn nieuwe postzegels. Een 1 staat voor het tarief van 44 cent en een 2 dus voor het dubbele. Zou overzichtelijker moeten zijn ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 12:06 schreef -marz- het volgende:
Kosten postzegels tegenwoordig een euro?
Oftewel; waarom heb ik hier een antwoordenvelop met een postzegel erop waar een 1 op staat?
Ik verstuur blijkbaar nooit post met postzegels enzo
Omdat TNT zo lief is geweest een verschrikkelijk ondoorzichtig systeem met nummers ipv geld te grbuiken. Don't you just love 'emquote:Op donderdag 25 november 2010 12:06 schreef -marz- het volgende:
Oftewel; waarom heb ik hier een antwoordenvelop met een postzegel erop waar een 1 op staat?
Als dat zo was geweest, dan hadden ze daar vast wel mee geadverteerd, denk je nietquote:Op donderdag 25 november 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg VIk, heb jij wel gevraagd of 't vlees dat we bij de tapa's kregen wel biologisch/scharrel was?
Zolang je je daar als je uit eten bent niet echt druk om maakt....
Niet bij stilgestaan op dat momentquote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Dus dan heb je er geen problemen mee dat op te eten?
Nee, ze kosten geen euro hoor! Er zijn nu nog maar twee soorten zegels, eentje met `1 en eentje met 2. De twee is voor buitenlandse post en de 1 voor binnenlands. Ze werken niet meer met bedragen op zegels. Koop je nu een heleboel zegels met 1 dan blijven die geldig ook al gaat het tarief omhoog.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:06 schreef -marz- het volgende:
dat vind ik dan een beetje nep-idealistisch.. als je zó falicant tegen 'oneerlijk' vlees bent, houd je daar m.i. altijd rekening mee... niet alleen bij de boodschappen..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet bij stilgestaan op dat moment.
1. ik eet zelden vlees thuis, dus is er ook weinig om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje nep-idealistisch.. als je zó falicant tegen 'oneerlijk' vlees bent, houd je daar m.i. altijd rekening mee... niet alleen bij de boodschappen..
Zo goed als geen verschil.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik sluit me aan mij Mo.
C1000 heeft de kiloknaller niet meer, maar ik krijg hier wel regelmatig folders in de categorie *actie* vlees voor heul weinig. Wat is het verschil?
Dus een beetje rekning houden is niet genoeg? Het moet altijd helemaal 100%? Dat is pas idealistisch. Ik heb respect voor mensen die nadenken over wat ze eten, ook al doen xe dat niet elke dag en overal. Beter dan nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje nep-idealistisch.. als je zó falicant tegen 'oneerlijk' vlees bent, houd je daar m.i. altijd rekening mee... niet alleen bij de boodschappen..
Vik, wat loop je jezelf nou te verdedigen. Jij denkt er tenminste bij na. Mo (nog) niet zoveel. Wie zou hier zichzelf dan moeten verdedigenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik eet zelden vlees thuis, dus is er ook weinig om rekening mee te houden.
2. wat wil je nou? ik geef toch toe dat ik er niet bij stil heb gestaan?
Yup. Ook ik heb weleens ontbijtkoek gegeten.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen is tot op zekere hoogte hypocriet.
euh.. ik ben me er ter dege van bewust, zie bovenstaande postquote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vik, wat loop je jezelf nou te verdedigen. Jij denkt er tenminste bij na. Mo (nog) niet zoveel. Wie zou hier zichzelf dan moeten verdedigen
(niet verkeerd opvatten mo, ik probeer alleen beetje lief te zijn tegen Vik)
ik háát schoenen (kopen).quote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Dames, dames....
Kijk! Schoenen!
[/afleidingsmanoeuvre]
ja dat snap ik, maar je doet er nu nog niets mee toch wegens je financiele situatie. Wat ik overigens helemaal begrijp, maar om Vik dan hypocriet te noemen vind ik ook weer zowat.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. ik ben me er ter dege van bewust, zie bovenstaande post
Ja bewust van hoeveel het kost. Je moet zelf weten waar je je prioriteiten legt qua uitgaven, maar ga niet lopen whinen dat je het geld er niet voor hebt, want dat is bs.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. ik ben me er ter dege van bewust, zie bovenstaande post
* van z'n stoel dondert *quote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Ook ik heb weleens ontbijtkoek gegeten.
echt waar
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Ook ik heb weleens ontbijtkoek gegeten.
echt waar
Nou ja, ik eet het niet omdat ik het zo vreselijk lekker vind.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* van z'n stoel dondert *
Straks ga je nog vertellen dat je geen broccoli lust
waar zeur ik? Ik zég toch gewoon dat we op dit moment ons geld ergens anders aan uit willen geven omdat we lekker knierterige studenten zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja bewust van hoeveel het kost. Je moet zelf weten waar je je prioriteiten legt qua uitgaven, maar ga niet lopen whinen dat je het geld er niet voor hebt, want dat is bs.
GMTAquote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Straks ga je nog vertellen dat je geen broccoli lust
Ja of iets met heel veel tomaten en/of kaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:19 schreef -marz- het volgende:
Ik leer zo veel nieuwe dingen vandaag, wat zeg ik, in een uurtje tijd.
In restaurants kan je ook vegetarisch eten. Maar meestal is dat een tortilla.
Dat hangt HEEL erg af van het restaurant. Steakhouses komen idd niet verder dan een tortilla of een salade, maar als je naar fatsoenlijkequote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja of iets met heel veel tomaten en/of kaas.
Vegetarisch eten is meestal saai. Dit is wel een gemiste kans voor restaurants, want juist in de vegetarische keuken kun je als kok je creativiteit goed kwijt.
Eigenlijk zeg je nu dat ik naar pauperrestaurants ga dus. Hiermee verlies je bonuspunten, dame!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat hangt HEEL erg af van het restaurant. Steakhouses komen idd niet verder dan een tortilla of een salade, maar als je naar fatsoenlijkerestaurants gaat, vind ik de vegakaart vaak aantrekkelijker dan de gewone kaart.
Hence de "quote:Op donderdag 25 november 2010 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu dat ik naar pauperrestaurants ga dus. Hiermee verlies je bonuspunten, dame!
Maar je hebt wel gelijk, hoor, ik kom niet bij toprestaurants
Even googelen op tilapia en panga.. brrrr.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Perruche het volgende:
Ik heb heel hypocriet dan weer veel minder moeite met vis. Die zwemmen lekker in de zee enzoMaar wel het MSC keurmerk.
Ik had laatst een groentenkroket!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef -marz- het volgende:
Ja in de snackbar houdt het meestal wel op bij de kaassoufflé en de bamirol he Vik.
Inderdaad!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef -marz- het volgende:
Ja in de snackbar houdt het meestal wel op bij de kaassoufflé en de bamirol he Vik.
Niet als je juist naar biologische eetcafés of restaurants gaat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja of iets met heel veel tomaten en/of kaas.
Vegetarisch eten is meestal saai. Dit is wel een gemiste kans voor restaurants, want juist in de vegetarische keuken kun je als kok je creativiteit goed kwijt.
ja dat koop ik meestal nietquote:Op donderdag 25 november 2010 12:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Even googelen op tilapia en panga.. brrrr.
Wilde zalm
Nou ja, het is meestal maar 1 gerecht en als je daar dan net geen zin in hebt.....quote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, dan tref ik het klaarblijkelijk, maar ik kom maar sporadisch in restaurants een belabberde vega-kaart tegen.
Nee maar dat vind ik ook minder ergquote:Op donderdag 25 november 2010 12:25 schreef -marz- het volgende:
Kweekzalm zwemt ook lekker in de zee idd
Serieus? Nou ja.. mijn ervaringen zijn andersquote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, het is meestal maar 1 gerecht en als je daar dan net geen zin in hebt.....
Daar ben ik voor het laatst geweest zo'n 15 jaar geleden en toen was het geitenwollensokken- en macrobiotische gehalte nog wat aan de hoge kant. Ik heb toch wel graag dressing over mijn sla.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Niet als je juist naar biologische eetcafés of restaurants gaat is mijn ervaring.
De mijne ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Serieus? Nou ja.. mijn ervaringen zijn anders
Is dezelfde vis hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef Perruche het volgende:
Ik heb heel hypocriet dan weer veel minder moeite met vis. Die zwemmen lekker in de zee enzoMaar wel het MSC keurmerk.
Pannenkoek in de snackbar?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef V1z0R het volgende:
I love steakhousesMaar ja, was al duidelijk dat ik tokkie ben
In snackbars heb je wel meer hoor...
Patat is vega! Kaaskroket, groentekroket, vegaburger, pannekoek, uitsmijter etc..
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Pannenkoek in de snackbar?
Gooien ze die dan ook in de frituur
Voor de eetlust laat ik je liever zelf googelen. Kort gezegd kunnen die beesten ook ademhalen en dat komt goed uit, omdat ze in hun eigen drek rond *zoekt vervangend woord voor zwemmen* uhm.. nou ja, rondbaggeren. Per kubieke meter kun je aardig wat van die beesten kwijt in Afrika of China waar ze gekweekt worden. Voedingswaarde? Zelfde als een plofkip?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja dat koop ik meestal nietmaar wat is er dan mis mee?
Spewwibsquote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van steak, houses, biefstukken of gekluif.
Magnetronquote:Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Pannenkoek in de snackbar?
Gooien ze die dan ook in de frituur
Ja. Toen had ik de vis. Want vegetarisch was iets metquote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spewwibs.
Je ging toch laatst naar Los Rancheros? Dat is ook een steakhouse toch?
Nee ik ook niet. Ik was een poosje geleden bij Gauchos aan de Oudegracht en toen had mijn gezelschap het de hele tijd over 'stiek'.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van steak, houses, biefstukken of gekluif.
Dat is gelukkig tegenwoordig niet meer, biologisch is trendy.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik voor het laatst geweest zo'n 15 jaar geleden en toen was het geitenwollensokken- en macrobiotische gehalte nog wat aan de hoge kant. Ik heb toch wel graag dressing over mijn sla.
Misschien maar weer eens proberen.
Ah ok. Zal dat wel eens doen. Maar je kan bijna niets meer veilig etenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de eetlust laat ik je liever zelf googelen. Kort gezegd kunnen die beesten ook ademhalen en dat komt goed uit, omdat ze in hun eigen drek rond *zoekt vervangend woord voor zwemmen* uhm.. nou ja, rondbaggeren. Per kubieke meter kun je aardig wat van die beesten kwijt in Afrika of China waar ze gekweekt worden. Voedingswaarde? Zelfde als een plofkip?
Lekkere boer, ik?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
V1Z0R: jij bent gewoon een lekkere boer die van veul vleesch houdt
Ah, jij bent er ook zo een die, als je afrekent bij de Groenewegslager, nog even hardop zegt dat je ook nog even langs de biologische supermarkt langs gaat?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef -marz- het volgende:
Dat wil ik ook. Je betaalt er immers niet te weinig voor.
we zijn knierterig en geven ons geld liever aan andere dingen uit. Ieder z'n prioriteiten. Daarbij heb ik nu wel goede goede baan, maar die is voor 5 maanden, waarbij ik dus álles wat ik overhoud naar de spaar hevel om zo én collegegeld voor volgend jaar in Nederland en wellicht in de UK te kunnen betalen. Het is niet alsof ik straks spaargeld heb dat niets staat te doen...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weinig vlees hier, maar ik zoek tegenwoordig wel naar 'beter leven' en heb de biowinkel om de hoek gevonden
Niet om te stoken, maar Mo, knierterig, misschien, maar met die nieuwe baan van je kan ik jou toch moeilijk een arme student noemen?
Het is dat jij erover begonnen bent, anders had ik het nog steeds niet gewetenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef -marz- het volgende:
Alrighty... Onder welke steen lag ik, dat iedereen dit weet van die postzegel behalve ik?
Jullie hadden de blik op mijn gezicht moeten zien toen ik naar de 1 stond te kijken denk ik![]()
Gauchos <3 <3quote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik was een poosje geleden bij Gauchos aan de Oudegracht en toen had mijn gezelschap het de hele tijd over 'stiek'.![]()
![]()
Nee, ik zeg swetterquote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef conleche het volgende:
het is steek!! steekhouse!! Zeg jij ook swieter? ipv van swetter?
Ik vond je al zo agressiefquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef conleche het volgende:
hee ik had die sombere PI helemaal niet aangevinkt, wat zullen we nu krijgen?
mijn moeder zei dat vroeger volgens mij altijd, 'swieter'quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef conleche het volgende:
het is steek!! steekhouse!! Zeg jij ook swieter? ipv van swetter?
Yup, hun eigen verdediging. En dit is al een soort extra kans, want eigenlijk hadden ze afgelopen september moeten verdedigen. Ik snap er geen hol van, hoe dom kun je zijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef -marz- het volgende:
Zeg jij ook 'stiek'! Ik ga nooit met jou uit eten Vik!
Coco, op hun eigen verdediging niet? Wut
Ik lees die smiley niet zoals jij dat doet. Bij mij betekent het depressieve teleurstelling.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie geen sombere smiley, ik zie. Dat is iig mijn 'wtf zullen we nou krijgen?!'-smiley, weet niet hoe dat bij jullie zit
.
Ik ga eens naar school.
Als in Meat Loaf de bandquote:
Is geen band, is een ventquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als in Meat Loaf de band![]()
Hoor een heleboel 40-60 jarige mensen 'meatluv' zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |