quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Kuthumeur. Wil meer verdienen (ik verdien omgerekend ongeveer net zo veel/weinig als syrena en dat is gezien mijn capaciteiten, leeftijd en ervaring echt te weinig). Mijn man heeft een ongeluk gekregen (schuld van de tegenpartij), de auto is total loss en we krijgen te weinig terug om een nieuwe te kopen. Ik heb zelf nog geen auto en dan nog al dat gedoe met de verbouwingen enzo. <zit er een beetje doorheen
Wel lekkere dingen...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef loveli het volgende:
Zo. Planning voor de avond in willekeurige volgorde: punt brie, wijntje, B&J, boerenkool + knolselderij + slagroom + worst. Zal ik kijken of ik de definitie van vreetbui kan aanscherpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat vroeg ik me dus ook af bij het uitpakken van m'n boodschappen. En waarom ik spruitjes heb gepakt.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wel lekkere dingen...
Maar, wat scheelt eraan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef Ewelina het volgende:
Gaat lekker hier.Ook voor jou dan, wat scheelt er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat inderdaad lekker hier zeg!
Are you pondering what I'm pondering?
Spruitjes zijn bijna net zo goed als broccoli hoor!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af bij het uitpakken van m'n boodschappen. En waarom ik spruitjes heb gepakt.
Maar een waarheid als een koe, een goede schouder is goud waard.
Welkom stepje10!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef stepje10 het volgende:
Hey ik wil ook meedoenwil nog een kilo of 7 kwijt, ben er inmiddels iets van 6 kwijt
leuk topic verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |