abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89129058
Zo, cadeau voor mams online geshopt :@ Hopelijk komt het dit weekend aan :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 25 november 2010 @ 11:16:32 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89129071
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
die kip had ik gisteren ook, prima te eten, maar heb niet 'ingeslagen', waren alleen vergeten kip uit de vriezer te halen :)
Ik ben zeker niet roomser dan de paus, maar in dit geval vraag ik me toch af of en hoe de boer er nog aan verdient en wat voor leven de kippen hebben gehad en wat er verder nog mis kan zijn met de kip :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_89129093
Als je bij geen super wil kopen waar ze dieronvriendelijk vlees verkopen, kan je nergens meer boodschappen doen vrees ik.

Die kip is idd waterkip, je wil niet weten wat ze daarin spuiten zoal. Dat is mooi, want je komt het ook niet te weten.

Wat heb je gekocht Syreen?
Springfield's looking pretty dusty today
  donderdag 25 november 2010 @ 11:18:28 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89129132
Wat is waterkip? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_89129143
Niet eens bij nagedacht :@
De vrek in mij, kwam naar boven bij het bekijken van de folder denk ik...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89129161
Vik kies maar :P
pi_89129311
De scharrelkipfilet is in de aanbieding bij de Albert Heijn. :) 6,98 per kilo. En als je de kortingsbon uitprint krijg je ook 25% korting op scharrelrookkipfilet. (zie hier op fok het kortingsbontopic van de AH)

Als je dan toch je vriezer wilt volgooien........
pi_89129511
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
Als je bij geen super wil kopen waar ze dieronvriendelijk vlees verkopen, kan je nergens meer boodschappen doen vrees ik.
O+ C1000 O+
http://nos.nl/artikel/177494-c1000-stopt-met-kiloknallers.html
pi_89129541
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
De scharrelkipfilet is in de aanbieding bij de Albert Heijn. :) 6,98 per kilo. En als je de kortingsbon uitprint krijg je ook 25% korting op scharrelrookkipfilet. (zie hier op fok het kortingsbontopic van de AH)

Als je dan toch je vriezer wilt volgooien........
Oh, dat zal ik manlief eens vertelllen, hij heeft in geen eeuwen meer kip gegeten. :)
pi_89129617
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:

Die kip is idd waterkip, je wil niet weten wat ze daarin spuiten zoal. Dat is mooi, want je komt het ook niet te weten.

Wat heb je gekocht Syreen?
Drie pyjama's 8-) dan kan ze kiezen. Ze wordt in jan/feb geopereerd aan een verzakking, dus ziekenhuis :{ vandaar de pyjama's. Voor de rest heeft ze alles al :')

Ik heb nog steeds geen zin om me aan te kleden :@ Ik ben echt iemand voor een winterslaap :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89129668
als ik als krierterige student moet kiezen tussen 4 en 7 euro de kilo weet ik 't wel...

Nu eten we al nauwelijks vlees/gevogelte, zo'n 1 a 2 kipfilets in de week en max 400 gram gehakt in de week... dus dat vinden we vooralsnog prima, nu we nog geen ladingen geld verdienen :)
Ja doei.
pi_89129681
quote:
Dat C1000, in reactie op de actie van Wakker Dier (dus om hun imago te redden) de kiloknaller niet meer heeft, betekent natuurlijk niet dat hun vlees automatisch diervriendelijker is.

Dus niet O+ C1000 O+ omdat ze met hun kiloknaller een flater hebben geslagen; zij hebben die actie nota bene zelf uitgevonden.
pi_89129714
Ik vind dat geen argument Mo. Echt niet. Je bezuinigt niet op diervriendelijkheid. Vind ik.
pi_89129715
Toch maar voor de scharrelkip dan!
Dom dat ik mij helemaal blind staar op zo'n aanbieding en niet nadenk over het vlees zelf :(
En dat terwijl ik het om het geld niet hoef te laten...

* zichzelf voor de kop mept *
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89129826
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat geen argument Mo. Echt niet. Je bezuinigt niet op diervriendelijkheid. Vind ik.
dat mag, wij kunnen er prima mee leven totdat we het geld over hebben om op de diervriendelijker toer te gaan ^O^
Ja doei.
  donderdag 25 november 2010 @ 11:42:35 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89129868
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Eens.

Zeker als je toch al weinig vlees eet, kun je er net zo goed wat meer voor betalen.
Niet meer actief op Fok!
pi_89129881
dat beslissen we zelf wel :)
Ja doei.
pi_89129894
Goedkoop en dieronvriendelijk vlees is niet meer zo van deze tijd. Maar als het in de winkel ligt, kan je het mensen niet zozeer kwalijk nemen dat ze het kopen vind ik.

Je kan ook onmogelijk van alle producten uitvogelen in hoeverre ze 'slecht' zijn, al zou je dat willen. En 'slecht' is ook maar relatief, want vervangend spul dat 'beter' is kan weer op een andere manier 'slecht' zijn. Iedereen moet z'n eigen keuze maar maken (duh).

Sinds er in kipfilet bacteriën zitten die antibiotica-resistent en dus dodelijk zijn is mijn zin in kipfilet al een hele poos vergaan trouwens. Ook onzin, kan overal dood aan gaan, maar het klinkt zo onsmakelijk :{
  donderdag 25 november 2010 @ 11:44:35 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89129941
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Moet je ook vooral doen. Slaap lekker! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_89129952
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef -marz- het volgende:
Dat C1000, in reactie op de actie van Wakker Dier (dus om hun imago te redden) de kiloknaller niet meer heeft, betekent natuurlijk niet dat hun vlees automatisch diervriendelijker is.

Dus niet O+ C1000 O+ omdat ze met hun kiloknaller een flater hebben geslagen; zij hebben die actie nota bene zelf uitgevonden.
Ja, en nu weer teruggetrokken.
Prima toch. ^O^
Dat is weer een stap in de goede richting, al die stappen juich ik van harte toe.
pi_89129959
ik slaap prima hoor! O+ :z
Ja doei.
pi_89129976
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Klopt. Maar dat betekent niet dat andere mensen niet hun mening mogen geven. En dat gebruik van smilies als ^O^ vind ik dan weer persoonlijk niet zo vriendelijk overkomen. Co (en Viking) geven alleen maar hun mening.

Ik persoonlijk kies altijd voor diervriendelijk. Wat andere mensen doen; aan hun de keuze.
pi_89130007
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja, en nu weer teruggetrokken.
Prima toch. ^O^
Dat is weer een stap in de goede richting, al die stappen juich ik van harte toe.
Dus als de Coop deze aanbieding niet meer heeft, schrap je die ook weer van de banlijst.
Want die zal ook tijdelijk zijn, net als de kiloknaller.
pi_89130017
overigens vind ik de halal kip van de AH ook erg goed te doen :)
Ja doei.
pi_89130031
Tink, hoe gaat het trouwens met je man? Of heb je daar al een reactie op gegeven en heb ik die gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')