Ik ben zeker niet roomser dan de paus, maar in dit geval vraag ik me toch af of en hoe de boer er nog aan verdient en wat voor leven de kippen hebben gehad en wat er verder nog mis kan zijn met de kipquote:Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
die kip had ik gisteren ook, prima te eten, maar heb niet 'ingeslagen', waren alleen vergeten kip uit de vriezer te halen
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
Als je bij geen super wil kopen waar ze dieronvriendelijk vlees verkopen, kan je nergens meer boodschappen doen vrees ik.
Oh, dat zal ik manlief eens vertelllen, hij heeft in geen eeuwen meer kip gegeten.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:24 schreef conleche het volgende:
De scharrelkipfilet is in de aanbieding bij de Albert Heijn.6,98 per kilo. En als je de kortingsbon uitprint krijg je ook 25% korting op scharrelrookkipfilet. (zie hier op fok het kortingsbontopic van de AH)
Als je dan toch je vriezer wilt volgooien........
Drie pyjama'squote:Op donderdag 25 november 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
Als je bij geen super wil kopen waar ze dieronvriendelijk vlees verkopen, kan je nergens meer boodschappen doen vrees ik.
Die kip is idd waterkip, je wil niet weten wat ze daarin spuiten zoal. Dat is mooi, want je komt het ook niet te weten.
Wat heb je gekocht Syreen?
Dat C1000, in reactie op de actie van Wakker Dier (dus om hun imago te redden) de kiloknaller niet meer heeft, betekent natuurlijk niet dat hun vlees automatisch diervriendelijker is.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
C1000
![]()
http://nos.nl/artikel/177494-c1000-stopt-met-kiloknallers.html
dat mag, wij kunnen er prima mee leven totdat we het geld over hebben om op de diervriendelijker toer te gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat geen argument Mo. Echt niet. Je bezuinigt niet op diervriendelijkheid. Vind ik.
Eens.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat geen argument Mo. Echt niet. Je bezuinigt niet op diervriendelijkheid. Vind ik.
Ja, en nu weer teruggetrokken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef -marz- het volgende:
Dat C1000, in reactie op de actie van Wakker Dier (dus om hun imago te redden) de kiloknaller niet meer heeft, betekent natuurlijk niet dat hun vlees automatisch diervriendelijker is.
Dus nietC1000
omdat ze met hun kiloknaller een flater hebben geslagen; zij hebben die actie nota bene zelf uitgevonden.
Klopt. Maar dat betekent niet dat andere mensen niet hun mening mogen geven. En dat gebruik van smilies alsquote:
Dus als de Coop deze aanbieding niet meer heeft, schrap je die ook weer van de banlijst.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, en nu weer teruggetrokken.
Prima toch.![]()
Dat is weer een stap in de goede richting, al die stappen juich ik van harte toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |