What's up met jou? love? Work? algehele malaise? iets anders?quote:
Weinig, ik genk gewoon even een pas op de plaats.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
What
[..]
What's up met jou? love? Work? algehele malaise? iets anders?
Een waterdichte skibroek, een waterdichte ski-jas, skisokken, dikke handschoenen, skibril. En als het koud is kan thermo-ondergoed geen kwaad. Ah spuit 11. Maar een skibril is wel handig tegen sneeuwblindheid enzo. Dus liever geen normale zonnebril.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er skifanaten hier? Ik ga mee op skireis en ik heb geen idee wat er allemaal gekocht moet worden van kleding enzo.
beide.. eerste 2 dagen werk, maar gelukkig alleen overdagquote:Op donderdag 25 november 2010 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
leuk Progje! business or pleasure?
ah nice, dat valt wel mee toch! veel plezier!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef progje het volgende:
[..]
beide.. eerste 2 dagen werk, maar gelukkig alleen overdag
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wooo, op mijn bureau lag m'n very cherry pakje! Gelijk aangetrokken en naar 2 kritische collega's gehold en hij is approved.
En ik me afvragen wat ik me bij een instant massage moet voorstellen. Goeiemorgen.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:07 schreef AKnynke het volgende:
ik heb nog geen instant message gehad, en weet ook niet hoe het moet!
Eentje waar je niet hoeft te wachten op een 'happy end'?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik me afvragen wat ik me bij een instant massage moet voorstellen. Goeiemorgen.
2.5 men gekeken van de week?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eentje waar je niet hoeft te wachten op een 'happy end'?
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
2.5 men gekeken van de week?![]()
Mooohhh ik moet mezelf motiveren tot aankleden, moet nog even de stad in voor een cadeautje voor mijn mams. Brrrr.
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Net lijstje Mo
Kipfilet is bij de Coop in de aanbieding trouwens! Halve kilo voor maar 2 euro!!!!(Word voor mij de vriezer volstouwen
)
Mooi, Coop gaat op mijn supermarktenbanlijst.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:09 schreef V1z0R het volgende:
Kipfilet is bij de Coop in de aanbieding trouwens! Halve kilo voor maar 2 euro!!!!(Word voor mij de vriezer volstouwen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |