*insert badam pssh!-smiley*quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1 dove in het slanktopic is wel genoeg.
quote:
Yup. Hebben we nog meer minderheden waar we een quotum voor moeten instellen? Mannen? Anglofielen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
1 dove in het slanktopic is wel genoeg.
Homofielen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Hebben we nog meer minderheden waar we een quotum voor moeten instellen? Mannen? Anglofielen?
* Viking84 prikt een vorkje in moquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
XM, groot gelijk
en thuis
ik ben gaar
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 prikt een vorkje in mo.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, verdorie nou heb ik zin in pizza!
quote:
Is alles wel goed met je man? Misschien moet je eerst even de rest weer op poten krijgen voor je naar een nieuwe job gaat zoeken? Teveel onrust en veranderingen is voor niemand te behappen!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Kuthumeur. Wil meer verdienen (ik verdien omgerekend ongeveer net zo veel/weinig als syrena en dat is gezien mijn capaciteiten, leeftijd en ervaring echt te weinig). Mijn man heeft een ongeluk gekregen (schuld van de tegenpartij), de auto is total loss en we krijgen te weinig terug om een nieuwe te kopen. Ik heb zelf nog geen auto en dan nog al dat gedoe met de verbouwingen enzo. <zit er een beetje doorheen
Wat een hoop tegelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Kuthumeur. Wil meer verdienen (ik verdien omgerekend ongeveer net zo veel/weinig als syrena en dat is gezien mijn capaciteiten, leeftijd en ervaring echt te weinig). Mijn man heeft een ongeluk gekregen (schuld van de tegenpartij), de auto is total loss en we krijgen te weinig terug om een nieuwe te kopen. Ik heb zelf nog geen auto en dan nog al dat gedoe met de verbouwingen enzo. <zit er een beetje doorheen
andersom. als ik meer verdien kan mijn man zijn broodnodige rust nemen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is alles wel goed met je man? Misschien moet je eerst even de rest weer op poten krijgen voor je naar een nieuwe job gaat zoeken? Teveel onrust en veranderingen is voor niemand te behappen!
Wat is er gebeurd dan? Heftig ongeluk? Gezondheid eerst hoor!! Das veul belangrijker dan verbouwingen, auto's of banen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Lichamelijk alles goed. Geestelijk niet zo. Oh, net hoor ik dat zijn masseur hem met spoed naar de dokter wil sturen.Kan er ook wel bij.
Jemigquote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Lichamelijk alles goed. Geestelijk niet zo. Oh, net hoor ik dat zijn masseur hem met spoed naar de dokter wil sturen.Kan er ook wel bij.
Nouja dat is ook prima, maar one thing at a time! Je hebt nog een heel gezin erbij. Dat gaat gewoon niet allemaal tegelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
andersom. als ik meer verdien kan mijn man zijn broodnodige rust nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |