Niet bij stilgestaan op dat momentquote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Dus dan heb je er geen problemen mee dat op te eten?
Nee, ze kosten geen euro hoor! Er zijn nu nog maar twee soorten zegels, eentje met `1 en eentje met 2. De twee is voor buitenlandse post en de 1 voor binnenlands. Ze werken niet meer met bedragen op zegels. Koop je nu een heleboel zegels met 1 dan blijven die geldig ook al gaat het tarief omhoog.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:06 schreef -marz- het volgende:
Kosten postzegels tegenwoordig een euro?
Oftewel; waarom heb ik hier een antwoordenvelop met een postzegel erop waar een 1 op staat?
Ik verstuur blijkbaar nooit post met postzegels enzo
dat vind ik dan een beetje nep-idealistisch.. als je zó falicant tegen 'oneerlijk' vlees bent, houd je daar m.i. altijd rekening mee... niet alleen bij de boodschappen..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet bij stilgestaan op dat moment.
1. ik eet zelden vlees thuis, dus is er ook weinig om rekening mee te houden.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje nep-idealistisch.. als je zó falicant tegen 'oneerlijk' vlees bent, houd je daar m.i. altijd rekening mee... niet alleen bij de boodschappen..
Zo goed als geen verschil.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik sluit me aan mij Mo.
C1000 heeft de kiloknaller niet meer, maar ik krijg hier wel regelmatig folders in de categorie *actie* vlees voor heul weinig. Wat is het verschil?
Dus een beetje rekning houden is niet genoeg? Het moet altijd helemaal 100%? Dat is pas idealistisch. Ik heb respect voor mensen die nadenken over wat ze eten, ook al doen xe dat niet elke dag en overal. Beter dan nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vind ik dan een beetje nep-idealistisch.. als je zó falicant tegen 'oneerlijk' vlees bent, houd je daar m.i. altijd rekening mee... niet alleen bij de boodschappen..
Vik, wat loop je jezelf nou te verdedigen. Jij denkt er tenminste bij na. Mo (nog) niet zoveel. Wie zou hier zichzelf dan moeten verdedigenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. ik eet zelden vlees thuis, dus is er ook weinig om rekening mee te houden.
2. wat wil je nou? ik geef toch toe dat ik er niet bij stil heb gestaan?
Yup. Ook ik heb weleens ontbijtkoek gegeten.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen is tot op zekere hoogte hypocriet.
euh.. ik ben me er ter dege van bewust, zie bovenstaande postquote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vik, wat loop je jezelf nou te verdedigen. Jij denkt er tenminste bij na. Mo (nog) niet zoveel. Wie zou hier zichzelf dan moeten verdedigen
(niet verkeerd opvatten mo, ik probeer alleen beetje lief te zijn tegen Vik)
ik háát schoenen (kopen).quote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Dames, dames....
Kijk! Schoenen!
[/afleidingsmanoeuvre]
ja dat snap ik, maar je doet er nu nog niets mee toch wegens je financiele situatie. Wat ik overigens helemaal begrijp, maar om Vik dan hypocriet te noemen vind ik ook weer zowat.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. ik ben me er ter dege van bewust, zie bovenstaande post
Ja bewust van hoeveel het kost. Je moet zelf weten waar je je prioriteiten legt qua uitgaven, maar ga niet lopen whinen dat je het geld er niet voor hebt, want dat is bs.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. ik ben me er ter dege van bewust, zie bovenstaande post
* van z'n stoel dondert *quote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Ook ik heb weleens ontbijtkoek gegeten.
echt waar
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Ook ik heb weleens ontbijtkoek gegeten.
echt waar
Nou ja, ik eet het niet omdat ik het zo vreselijk lekker vind.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* van z'n stoel dondert *
Straks ga je nog vertellen dat je geen broccoli lust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |