we zijn knierterig en geven ons geld liever aan andere dingen uit. Ieder z'n prioriteiten. Daarbij heb ik nu wel goede goede baan, maar die is voor 5 maanden, waarbij ik dus álles wat ik overhoud naar de spaar hevel om zo én collegegeld voor volgend jaar in Nederland en wellicht in de UK te kunnen betalen. Het is niet alsof ik straks spaargeld heb dat niets staat te doen...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weinig vlees hier, maar ik zoek tegenwoordig wel naar 'beter leven' en heb de biowinkel om de hoek gevonden
Niet om te stoken, maar Mo, knierterig, misschien, maar met die nieuwe baan van je kan ik jou toch moeilijk een arme student noemen?
Het is dat jij erover begonnen bent, anders had ik het nog steeds niet gewetenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef -marz- het volgende:
Alrighty... Onder welke steen lag ik, dat iedereen dit weet van die postzegel behalve ik?
Jullie hadden de blik op mijn gezicht moeten zien toen ik naar de 1 stond te kijken denk ik![]()
Gauchos <3 <3quote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik was een poosje geleden bij Gauchos aan de Oudegracht en toen had mijn gezelschap het de hele tijd over 'stiek'.![]()
![]()
Nee, ik zeg swetterquote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef conleche het volgende:
het is steek!! steekhouse!! Zeg jij ook swieter? ipv van swetter?
Ik vond je al zo agressiefquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef conleche het volgende:
hee ik had die sombere PI helemaal niet aangevinkt, wat zullen we nu krijgen?
mijn moeder zei dat vroeger volgens mij altijd, 'swieter'quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef conleche het volgende:
het is steek!! steekhouse!! Zeg jij ook swieter? ipv van swetter?
Yup, hun eigen verdediging. En dit is al een soort extra kans, want eigenlijk hadden ze afgelopen september moeten verdedigen. Ik snap er geen hol van, hoe dom kun je zijn?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef -marz- het volgende:
Zeg jij ook 'stiek'! Ik ga nooit met jou uit eten Vik!
Coco, op hun eigen verdediging niet? Wut
Ik lees die smiley niet zoals jij dat doet. Bij mij betekent het depressieve teleurstelling.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie geen sombere smiley, ik zie. Dat is iig mijn 'wtf zullen we nou krijgen?!'-smiley, weet niet hoe dat bij jullie zit
.
Ik ga eens naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |