quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind ook dat je een punt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
Mijn schoonouders zijn trouwens precies hetzelfde, verwachten dat wij voor elk wissewasje naar Limburg rijden maar als we ze in Utrecht uitnodigen komen er 100 smoezen. Als ze toch niet gaan veranderen heeft het zo weinig zin om je erover op te winden, maar het blijft toch jammer dat ze tijd met jou doorbrengen blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden om een paar uurtjes voor te rijden, want daar komt het wel op neer. Ergens heb ik het gevoel dat mijn schoonmoeder het ons kwalijk neemt dat we zo ver weg (voor haar dan) zijn gaan wonen, volgens mij dacht ze nog altijd dat we na mijn studie wel terug zouden komen.Are you pondering what I'm pondering?
Ik ben al 12 jaar het huis uitquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef -marz- het volgende:
Misschien zit jouw moeder ook in een 'nu kies ik voor mezelf' fase?
We wonen op 5 minuutjes van het station... dus ze hoeven niet per se met de auto te komen én ze hebben al van die oudelullenmogengratisindetrein-dagen... Oh ze zijn begin 60 trouwens. En ze kachelen wel naar weetikveel waar om antieke meuk van marktplaats op te halen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:20 schreef loveli het volgende:
Als 'ie de lading dekt...
XM, als mensen ouder worden is afreizen naar de randstad stressvol, geen idee hoe oud je ouders zijn, maa kan me er wat bij voorstellen. Je kunt van een perenboom geen appels verwachten, dus ik weet niet of jij je verwachtingen bij moet stellen of dat je ouders onredelijk zijn.
Een beetje meegeven kan geen kwaad, als het je dwars zit kun je het beter uitspreken voor het gaat broeien.
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriend, maar nooit eens even nadenken over hoe het overkomt vind ik eigenlijk net zo kwalijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:22 schreef -marz- het volgende:
Midlife toestanden enzo? Die ouwelui van mij komen ook altijd met smoezen om niet langs te hoeven komen. Ik denk dat het anders overkomt dan hoe het bedoeld is?
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:32 schreef loveli het volgende:
Al ben je 100 en je ouders 130, je blijft het kind
In dat geval: hoaxquote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta Amazing Grace mee te zingen in de keuken. Nee, geen filmpje
.
mp3'tje dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta Amazing Grace mee te zingen in de keuken. Nee, geen filmpje
.
Normaal gesproken zou je zeggen dat je een weersvoorspelling zou hanteren als leidraad voor het inschatten of het glad wordt, maar dit is natuurlijk veel handiger!quote:Afsluitdijk
Op het Friese gedeelte van de Afsluitdijk zijn woensdagmiddag in een tijdsbestek van een klein uur al drie auto's in de vangrail beland door een glad wegdek. Volgens een woordvoerder van de politie werden de automobilisten overvallen door plotselinge hagel. De ongelukken gebeurden op de A7 tussen Zurich en Kornwerderzand. ''Dit zijn de eerste signalen dat mensen moeten oppassen in het verkeer'', aldus de woordvoerder.
*insert badam pssh!-smiley*quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1 dove in het slanktopic is wel genoeg.
quote:
Yup. Hebben we nog meer minderheden waar we een quotum voor moeten instellen? Mannen? Anglofielen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
1 dove in het slanktopic is wel genoeg.
Homofielen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Hebben we nog meer minderheden waar we een quotum voor moeten instellen? Mannen? Anglofielen?
* Viking84 prikt een vorkje in moquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
XM, groot gelijk
en thuis
ik ben gaar
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 prikt een vorkje in mo.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, verdorie nou heb ik zin in pizza!
quote:
Is alles wel goed met je man? Misschien moet je eerst even de rest weer op poten krijgen voor je naar een nieuwe job gaat zoeken? Teveel onrust en veranderingen is voor niemand te behappen!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Kuthumeur. Wil meer verdienen (ik verdien omgerekend ongeveer net zo veel/weinig als syrena en dat is gezien mijn capaciteiten, leeftijd en ervaring echt te weinig). Mijn man heeft een ongeluk gekregen (schuld van de tegenpartij), de auto is total loss en we krijgen te weinig terug om een nieuwe te kopen. Ik heb zelf nog geen auto en dan nog al dat gedoe met de verbouwingen enzo. <zit er een beetje doorheen
Wat een hoop tegelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Kuthumeur. Wil meer verdienen (ik verdien omgerekend ongeveer net zo veel/weinig als syrena en dat is gezien mijn capaciteiten, leeftijd en ervaring echt te weinig). Mijn man heeft een ongeluk gekregen (schuld van de tegenpartij), de auto is total loss en we krijgen te weinig terug om een nieuwe te kopen. Ik heb zelf nog geen auto en dan nog al dat gedoe met de verbouwingen enzo. <zit er een beetje doorheen
andersom. als ik meer verdien kan mijn man zijn broodnodige rust nemen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is alles wel goed met je man? Misschien moet je eerst even de rest weer op poten krijgen voor je naar een nieuwe job gaat zoeken? Teveel onrust en veranderingen is voor niemand te behappen!
Wat is er gebeurd dan? Heftig ongeluk? Gezondheid eerst hoor!! Das veul belangrijker dan verbouwingen, auto's of banen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Lichamelijk alles goed. Geestelijk niet zo. Oh, net hoor ik dat zijn masseur hem met spoed naar de dokter wil sturen.Kan er ook wel bij.
Jemigquote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Lichamelijk alles goed. Geestelijk niet zo. Oh, net hoor ik dat zijn masseur hem met spoed naar de dokter wil sturen.Kan er ook wel bij.
Nouja dat is ook prima, maar one thing at a time! Je hebt nog een heel gezin erbij. Dat gaat gewoon niet allemaal tegelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
andersom. als ik meer verdien kan mijn man zijn broodnodige rust nemen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wel lekkere dingen...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef loveli het volgende:
Zo. Planning voor de avond in willekeurige volgorde: punt brie, wijntje, B&J, boerenkool + knolselderij + slagroom + worst. Zal ik kijken of ik de definitie van vreetbui kan aanscherpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat vroeg ik me dus ook af bij het uitpakken van m'n boodschappen. En waarom ik spruitjes heb gepakt.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wel lekkere dingen...
Maar, wat scheelt eraan?
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef Ewelina het volgende:
Gaat lekker hier.Ook voor jou dan, wat scheelt er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat inderdaad lekker hier zeg!
Are you pondering what I'm pondering?
Spruitjes zijn bijna net zo goed als broccoli hoor!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af bij het uitpakken van m'n boodschappen. En waarom ik spruitjes heb gepakt.
Maar een waarheid als een koe, een goede schouder is goud waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |