SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DIE FOTO'S MAN, WTFFF!!! Waarom zou je dit leuk vinden?WAAROM?
MUST KILL!!!
MODWAARSCHUWING: DE BEELDEN ZIJN UITERMATE SCHOKKEND EN ABSOLUUT NSFW
.
[ Bericht 1% gewijzigd door Symphonic op 24-11-2010 09:49:35 ]
Jawel, check al die screenshots eronder. Wel 30 filmpjes ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat filmpje kan toch niet echt zijn.![]()
Zo ja schiet dat mens dan echt af. Eerst lekker door d'r knieën schieten. Dan kogel door haar harses.
Is echt hoor. Doen ze ook met kittens en puppy's. Er zijn gasten die daar kennelijk een stijve piemel van krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat filmpje kan toch niet echt zijn.![]()
Zo ja schiet dat mens dan echt af. Eerst lekker door d'r knieën schieten. Dan kogel door haar harses.
Ik heb een filmpje een stukje gezien. Iets met een glasplaat + zitten + konijn. Toen zette ik hem uit. Walgelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel, check al die screenshots eronder. Wel 30 filmpjes ofzo
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef MASD het volgende:
Als ze het konijn erna opeten is het trouwens okay. Ik denk dat iedereen het wel met mij eens is.
Das niks man. In die screenshots zie je zelf een aansteker enzquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.
Yep zo kwam ik hem ook tegenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Is 4chan hiervan al op de hoogte gebracht?
Meh, in een oorlog doen ze ergere dingen tegen elkaar. Wat is dan nog de definitie van humaan. Tevens ziet het konijntje er smakelijk uit. Stoofpot galore.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.
Dat wil niet zeggen dat mensen het goedkeuren en iedereen zich eraan waagt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
In China mag je iig alles met dieren doen...
Fiertjan, Oooooooooooo zooooooo leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Weet je al een antwoord?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fiertjan, Oooooooooooo zooooooo leuk
ik zag crushing denk 4 jaar geleden al daar is niks nieuws (voor gs wel blijkbaar)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Wtf, mensen hebben we ook genoeg op deze aardbolquote:Op woensdag 24 november 2010 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Whehehe zieke shit
Maar konijnen, kom op zeg, wat maakt één meer of minder nou uit.
Wat maakt het lijden van een konijn minder erg dan het lijden van een ander, zogenaamd "beter", dier?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Whehehe zieke shit
Maar konijnen, kom op zeg, wat maakt één meer of minder nou uit.
Omgekeerd kun je natuurlijk hetzelfde zeggen over koeien/varkens/kippen. Denk niet dat die voor hun lol met dertig op een vierkante meter leven.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat maakt het lijden van een konijn minder erg dan het lijden van een ander, zogenaamd "beter", dier?
Ja, dat filmpje bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is al eens eerder gebeurd met een kat: 虐猫
Google dat maar eens.
Hoe is dat het omgekeerde van wat ik zei?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omgekeerd kun je natuurlijk hetzelfde zeggen over koeien/varkens/kippen. Denk niet dat die voor hun lol met dertig op een vierkante meter leven.
trollquote:Op woensdag 24 november 2010 03:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen die dit meisje doodwensen op het Kerstmenu hebben staan dit jaar. Wedden dat ze allemaal een kalkoen of een konijn op gaan eten?
Maar natuurlijk, wij gaan dan ook allemaal met de kinderen die konijntjes pletten en een aansteker in hun gezicht stoppenquote:Op woensdag 24 november 2010 03:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen die dit meisje doodwensen op het Kerstmenu hebben staan dit jaar. Wedden dat ze allemaal een kalkoen of een konijn op gaan eten?
Hartstikke leuke dames om honkbalknuppels op te testen inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef Zware_jongen het volgende:
Ach, de één eet poep in zijn vrije tijd en de ander trapt liever konijnen dood. Voor de rest is het best een leuke dame, toch?
Ja je hoort die schedel kraken en een piep geluidje als ze met dat glas erop zitquote:Op woensdag 24 november 2010 08:53 schreef Razor21 het volgende:
Kan veel hebben dit filmpje bekijk ik niet. Heb wat foto's gezien OMG![]()
![]()
Zit er ook geluid bij of niet? Zou lekker ranzig klinken als ze er op gaat staan![]()
Ok nu weet zeker dat ik dus niet ga kijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja je hoort die schedel kraken en een piep geluidje als ze met dat glas erop zit
Ook nog vol die camera inzoomen. Krijg het niet uit mijn hoofd
De variant met die kittens en naaldhakken is zo mogelijk nog zieker .quote:Op woensdag 24 november 2010 08:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok nu weet zeker dat ik dus niet ga kijken.
Die ken ik nogquote:Op woensdag 24 november 2010 08:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De variant met die kittens en naaldhakken is zo mogelijk nog zieker .
Allemaal inderdaad wáy erger dan "je honkbalknuppel testen" op een medemens, inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, wij gaan dan ook allemaal met de kinderen die konijntjes pletten en een aansteker in hun gezicht stoppenEn dat natuurlijk met een grote glimlach want weerloze dieren martelen dat is leuk
dit is geen medemensquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal inderdaad wáy erger dan "je honkbalknuppel testen" op een medemens, inderdaad.
gastquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal inderdaad wáy erger dan "je honkbalknuppel testen" op een medemens, inderdaad.
Een honkbalknuppel uittesten op een medemens vind ik meer acceptabel dan met je hakken op een konijn staan. Een mens kans zich verdedigen. Een konijn niet. Dat is nogal een verschil.. niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een konijn ook niet, dus volgens die theorie zou het prima zijn wat dat meisje doet?
Zit jij het nou allemaal goed te praten ? Zal jou eens met een naaldhak perforeren achterlijke kuttroll .quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een konijn ook niet, dus volgens die theorie zou het prima zijn wat dat meisje doet?
Euh, nee? uiteindelijk komt het er allebei op neer dat je hersens in elkaar geslagen worden. En bovendien kan een relatief klein meisje zich onmogelijk "verdedigen" tegen een sterke man met honkbalknuppelquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een honkbalknuppel uittesten op een medemens vind ik meer acceptabel dan met je hakken op een konijn staan. Een mens kans zich verdedigen. Een konijn niet. Dat is nogal een verschil.. niet?
Man denk nou even na ofzo. Natuurlijk keur ik het niet goed. Maar dat neemt niet weg dat de reacties in dit topic bijna net zo triest zijn als de actie zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit jij het nou allemaal goed te praten ? Zal jou eens met een naaldhak perforeren achterlijke kuttroll .
Als onderdeel van een SM spelletje , (want dat is het kennelijk) heeft niets te maken met vlees eten of dieren slachten . Dat is gewoon voor je eigen sadistische goodwill op een superlaffe en pijnlijke manier een dier afmaken . Daarna gewoon weggooien als een waardeloze prul. Misselijkquote:Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Man denk nou even na ofzo. Natuurlijk keur ik het niet goed. Maar dat neemt niet weg dat de reacties in dit topic bijna net zo triest zijn als de actie zelf
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als onderdeel van een SM spelletje , (want dat is het kennelijk) heeft niets te maken met vlees eten of dieren slachten . Dat is gewoon voor je eigen sadistische goodwill op een superlaffe en pijnlijke manier een dier afmaken . Daarna gewoon weggooien als een waardeloze prul. Misselijk
Als jij dat op wat voor manier dan ook meent te moeten goedpraten verdien je een oneervol bezoekje van pistolen Paultje .
Ach rot toch op teringtroll . Ik ben ook een voorstander van vlees Dieren mogen (mits fatsoenlijk geslacht) prima om die reden doodgemaakt worden .quote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Kan je dan echt gewoon helemaal niet lezen? KIJK EENS WAT JE QUOTE!
zelfs een roofdier is niet zo wreedquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit dus. Dat wijf kent geen enkel vorm van menselijkheid. Ze is gewoon zwaar ziek. Klaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs een roofdier is niet zo wreed
Een roofdier doodt om te eten, niet voor de fun
Inderdaad. Een roofdier doet ook niet voor de lol zijn soortgenoten "opknopen aan de hoogste boom".quote:Op woensdag 24 november 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog wakker worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Een roofdier doet ook niet voor de lol zijn soortgenoten "opknopen aan de hoogste boom".
Soortgenotenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Een roofdier doet ook niet voor de lol zijn soortgenoten "opknopen aan de hoogste boom".
Volgens mij moet jij nadenken voordat je wat zegt.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog wakker worden.
Gebrek aan creativiteit en originaliteit bij forumleden.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
En nogmaals, om misverstanden te voorkomen: Ik keur die daden van dat meisje absoluut niet goed, alleen de reacties hier zijn ook te droevig voor woorden.
Ik ventileer mijn mening. Als jij daar niet tegen kan, dan verzoek ik je vriendelijk om dit topic niet meer door te lezen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nadenken voordat je wat zegt.
Ik kan me de reacties wel goed voorstellen. Zulke daden gaan gewoon veel te ver. Een normaal weldenkend mens flikt zulke dingen niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
En nogmaals, om misverstanden te voorkomen: Ik keur die daden van dat meisje absoluut niet goed, alleen de reacties hier zijn ook te droevig voor woorden.
Iets met 'obvious troll' enz.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Satanisch? Hier is niks satanisch aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach rot toch op teringtroll . Ik ben ook een voorstander van vlees Dieren mogen (mits fatsoenlijk geslacht) prima om die reden doodgemaakt worden .
Maar dit is satanisch gedrag . Ik hoop dat ze branden in de hel die kankerchinezen .
kat mishandeldquote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, wij gaan dan ook allemaal met de kinderen die konijntjes pletten en een aansteker in hun gezicht stoppenEn dat natuurlijk met een grote glimlach want weerloze dieren martelen dat is leuk
Psycho
katachtigen doden anders vaak genoeg voor de jacht en het spelletje met de prooi en eten dan de prooi niet op.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe kwam een mens vroeger aan zijn vlees dan? Wachten tot het geslacht en al in zijn armen sprong?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Zwolsboy het volgende:
Van nature is een mens geen moordenaar voor de lol alleen voor voeding.
Niet alleen in China hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Zwolsboy het volgende:
Een kat weet niet beter.
Een mens wel.
Van nature is een mens geen moordenaar voor de lol alleen voor voeding.
In china denken ze daar anders over.
Ik zeg alleen voor voeding.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe kwam een mens vroeger aan zijn vlees dan? Wachten tot het geslacht en al in zijn armen sprong?
Nee okequote:
Daarentegen profiteren zij weer dat zij hun made in China goederen weer neer kunnen schijten in het westen en ook in Nederland.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Nee oke![]()
Maar qua sociaalheid is china echt zwaar in de min net als benzine en energieverbruik boeit hun totaal niets bomen kappen boeit ze totaal niets.
Daarom vind ik het niet erg dat ze daar voor een schijtloontje werken en wij van onze mooie spullen kunnen genietendat zal ze leren
Misschien eet tinkebel het konijntje nog wel opquote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ik zeg alleen voor voeding.
Vroeger werd vlees 100% gebruikt van botten maakte ze bijv wapens.
Restvoer ging naar de honden.
Enzo.
Omdat mensen hypocriet zijn. Netzo als vegetariërs die vliegen doodslaanquote:Op woensdag 24 november 2010 12:18 schreef Salmiak het volgende:
Leuk dat wanneer iemand een konijn vermoord iedereen in rep en roer is, maar dingen zoals dit wel normaal zijn.
Kan iemand mij het verschil uitleggen? Het zijn toch allebei dieren?
Sowieso vegetariërsquote:Op woensdag 24 november 2010 12:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Omdat mensen hypocriet zijn. Netzo als vegetariërs die vliegen doodslaan
Wat snap je nou niet? Er is toch een duidelijk verschil tussen een dier een spuitje geven voor slachten en langzaam martelen voor de funquote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef ReV66 het volgende:
Elke fokker die tegen dierenmishandeling is moet uit protest vegetarier worden en een vegan streaker worden.
Maar is het wel zo'n sickfuck dan? ik bedoel, waarom heeft niemand problemen met dit bericht:quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef Symphonic het volgende:
Zullen we de discussie over vegetariers hier buiten laten.
Dit topic gaat gewoon over een individuele sickfuck.
Als hier konijnenlijksmurrie gestaan had was MYV zeker wel een sickfuck, maar nu is het gewoon geaccepteerd. Slaat nergens op natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:02 schreef MYV het volgende:
Precies. mn Ugg zit nu onder de Spinnenlijksmurrie. Gatver
Mensen die op alle slakjes zout leggenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Maar is het wel zo'n sickfuck dan? ik bedoel, waarom heeft niemand problemen met dit bericht:
[..]
Als hier konijnenlijksmurrie gestaan had was MYV zeker wel een sickfuck, maar nu is het gewoon geaccepteerd. Slaat nergens op natuurlijk.
Goede vergelijking manquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Maar is het wel zo'n sickfuck dan? ik bedoel, waarom heeft niemand problemen met dit bericht:
[..]
Als hier konijnenlijksmurrie gestaan had was MYV zeker wel een sickfuck, maar nu is het gewoon geaccepteerd. Slaat nergens op natuurlijk.
In beide gevallen eet je ze op, of gebruik je het dier als decoratiequote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet? Er is toch een duidelijk verschil tussen een dier een spuitje geven voor slachten en langzaam martelen voor de funAlleen zieke geesten zien dit blijkbaar niet...
Een spin heeft ook gevoelens hoor, net zoals elk ander dierquote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen die op alle slakjes zout leggenKom op man. Er zit nogal een verschil tussen een spinnetje en een konijn.
Wat voor verschil dan? Alleen dat het konijntje er schattiger uitziet?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen die op alle slakjes zout leggenKom op man. Er zit nogal een verschil tussen een spinnetje en een konijn.
Waar zie jij ze die uitelkaar gerukte lichaampjes opeten dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef ReV66 het volgende:
[..]
In beide gevallen eet je ze op, of gebruik je het dier als decoratie
Je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Wat voor verschil dan? Alleen dat het konijntje er schattiger uitziet?
Nee, daarom vroeg ik ook om uitleg...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Dat wijf doodt voor de fun konijnen. En per ongeluk op een spinnetje trappen doet iedereen weleens. Zie het verschilquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Nee, daarom vroeg ik ook om uitleg...
Ik bezoek chinese websites idd...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef Aphrodyte het volgende:
En hoe komt TS precies op zo'n website terecht? Toevallig zeker?
Wat een ontzettend domme kankervergelijking weer .quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef ReV66 het volgende:
[..]
In beide gevallen eet je ze op, of gebruik je het dier als decoratie
Ik zeg niet dat ik het normaal vind dat ze een konijntje uit elkaar trekt. Dat vind ik ook ziek. Maar ik verbaas me erover dat in dit topic iedereen zit te haten op die vrouw (en op chinezen, want alle chinezen doen dit blijkbaar?) terwijl in een ander topic iemand uitgebreid vertelt hoe ze een spin van haar zool af schraapt en dat niemand daar iets op aan te merken heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat wijf doodt voor de fun konijnen. En per ongeluk op een spinnetje trappen doet iedereen weleens. Zie het verschil
Als er ooit een internationale wet komt dat er geen enkele dieren mogen worden geslacht voor consumptie dan zal er geleidelijk aan op een respectvolle manier met dieren worden omgegaan, ook in China. Zolang er in de wereld dus ook in Nederland dieren worden geslacht voor consumptie, er gejaagd wordt etc.krijg je onoverkomelijk te maken met dierenmishandeling in de wereld. En dan ook nog een heel encyclopedie over het woord hypocriet..............quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zie jij ze die uitelkaar gerukte lichaampjes opeten dan?
En waarom is de manier waarop normaal als het uiteindelijk opgegeten word?
Wat een kankerreactie weerquote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme kankervergelijking weer .
Zie je mijn plaatjes niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het normaal vind dat ze een konijntje uit elkaar trekt. Dat vind ik ook ziek. Maar ik verbaas me erover dat in dit topic iedereen zit te haten op die vrouw (en op chinezen, want alle chinezen doen dit blijkbaar?) terwijl in een ander topic iemand uitgebreid vertelt hoe ze een spin van haar zool af schraapt en dat niemand daar iets op aan te merken heeft.
Als je 'spin' had vervangen met 'konijn' dan was het ineens niet meer geaccepteerd. Ik vraag me gewoon af waar deze scheiding tussen wel vermoorden/niet vermoorden vandaan komt.
Ik ga jou straks kapotslaan met een klauwhamer . Dat heb ik namelijk ook met mijn hond gedaan . Mijn hond is een zoogdier en jij ook . Dus dan moet dat gewoon kunnen .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Wat een kankerreactie weer![]()
Simpele ziel je werkt er zelf aan mee
Ze eten hem niet op . Dat doet die Bear Grylls tenminste wel .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind dit wel vrij normaal btw, gewoon survival van die Chinees. Laatst keek ik bijvoorbeeld ultimate survival en die gek had toen honger dus gooide hij een konijn dood met een stok om hem vervolgens op te eten. Dit is gewoon keiharde survival.
Ja maar als het om een spin gaat vind hij het in een keer wel ergquote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga jou straks kapotslaan met een klauwhamer . Dat heb ik namelijk ook met mijn hond gedaan . Mijn hond is een zoogdier en jij ook . Dus dan moet dat gewoon kunnen .![]()
Tot zover een kijkje in de belevingswereld van ReV66 ...
Jawel, maar daaruit leid ik alleen af dat:quote:
Ja omdat die schattig is, daaromquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Jawel, maar daaruit leid ik alleen af dat:
1. jij het verschil tussen spinnen en muggen niet weet (sorry, flauw :p )
2. Een konijntje schattiger is.
Maar dat vind ik niet echt een reden om meer rechten te hebben. Helaas werkt het zo blijkbaar wel. Ik stel alleen maar dit rare onderscheid aan de kaak. Vind jij het normaal dat een dier meer mishandeld mag worden als het minder schattig is?
Hehe, leukemievergelijking weer. En jammer dat je niet ingaat op mijn voorgaande post. Eet dan gewoon geen vlees pauper, dan maak je pas een statementquote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga jou straks kapotslaan met een klauwhamer . Dat heb ik namelijk ook met mijn hond gedaan . Mijn hond is een zoogdier en jij ook . Dus dan moet dat gewoon kunnen .![]()
Tot zover een kijkje in de belevingswereld van ReV66 ...
Nee, maar de aidsnegers in Afrika uit hun lijden verlossen lijkt me trouwens ook niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Wtf, mensen hebben we ook genoeg op deze aardbol
Dus biedt jij je vrijwillig aan?
So what? Hij had ook gras of bladeren kunnen eten, dat konijntje was gewoon luxe. Dit konijn mag dan wel niet opgegeten worden maar brengt wel vreugde in de harten van japanse stampfetisjisten, dat is ook wat waard. Zure zak.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze eten hem niet op . Dat doet die Bear Grylls tenminste wel .
Kijk wat je zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Hehe, leukemievergelijking weer. En jammer dat je niet ingaat op mijn voorgaande post. Eet dan gewoon geen vlees pauper, dan maak je pas een statement. Zitten gaan janken om een konijn.
Je zou nog verbaasd zijn als ik echt een keer bij je langskom met een met een klauwhamer.
Wanneer begin je?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk wat je zegtAls je het erg vind dat konijnen worden geplet voor de fun mag je geen vlees meer eten
Konijn doodmaken en opeten is in jouw beperkte wereldje hetzelfde als een konijn doodmaken om je sexuele frustraties te botvieren ?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Hehe, leukemievergelijking weer. En jammer dat je niet ingaat op mijn voorgaande post. Eet dan gewoon geen vlees pauper, dan maak je pas een statement. Zitten gaan janken om een konijn.
Je zou nog verbaasd zijn als ik echt een keer bij je langskom met een met een klauwhamer.
ok...? Ik weet niet zeker of ik je begrijp, want je hebt niet expliciet gezegd waar je op doelt en ik wil eigenlijk niet zomaar conclusies trekken. Maar misschien probeer je duidelijk te maken dat muggen overlast veroorzaken en konijnen niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat die schattig is, daarom
Als je niks wilt snappen, vraag dan niks...
Waar haal je die sexuele frustatie ineens vandaan, stop jij je soms je lul in een konijn?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Konijn doodmaken en opeten is in jouw beperkte wereldje hetzelfde als een konijn doodmaken om je sexuele frustraties te botvieren ?
Je bent echt te dom om te schijten jongen . Ik hoop dat je een keer de verkeerde tegenkomt die jou een knuppeltje of een glasplaat in jouw nek legt .
Karma sucks bitch
Dat doodmaken en opeten doe je ook alleen maar voor je eigen genot, je hebt het niet nodig om te overleven. Dus als je geen beter argument hebt houd dan je bek dicht, driftig zakkenwassertje.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Konijn doodmaken en opeten is in jouw beperkte wereldje hetzelfde als een konijn doodmaken om je sexuele frustraties te botvieren ?
Je bent echt te dom om te schijten jongen . Ik hoop dat je een keer de verkeerde tegenkomt die jou een knuppeltje of een glasplaat in jouw nek legt .
Karma sucks bitch
Leuk, al die persoonlijke aanvallen maar ik zou het fijner vinden als we een beetje inhoudelijk bleven (hoewel, dit is ONZ...) Ik heb al eerder gezegd dat ik het ook ziek vind dat er een konijn mishandeld wordt. Zoiets doe je gewoon niet met een ander levend wezen. Ik vind het alleen debiel dat mensen niet beseffen dat ze zelf ook honderden beesten afmaken en zich daar niet schuldig over voelen omdat het geaccepteerd is die beesten dood te maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Salmiak en ReV66, kunnen jullie niet elkaar toevoegen op msn zodat jullie je zieke fantasieën kunnen delen?
Je hebt je niet eens verdiept in de materie achterlijke . Als je dat namelijk wel had gedaan had je zelf kunnen teruglezen dat het een of ander ziek aspect is van een doorgeslagen sm-spelletje .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Waar haal je die sexuele frustatie ineens vandaan, stop jij je soms je lul in een konijn?Dan had jij allang dood moeten zijn als karma bestond. hehe, ik hoop dat Dion Graus jouw gezicht binnekort gaat bewerken met een moker en een schuurmachine, bestaat karma toch nog.
Je bent nog dommer dan ik dacht leprapatient. Het is schrijnend dat je zelf niet ziet dat je jezelf aan het vrijpleiten bent terwijl je net zo schuldig bent achterlijke mongool. Degene die voor het vuurpeleton zal eindigen ben jij maar niet voordat je bent afgemaakt net zoals de konijn en jouw ballen weggeschoten zijn met een sawned off shotgun.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt je niet eens verdiept in de materie achterlijke . Als je dat namelijk wel had gedaan had je zelf kunnen teruglezen dat het een of ander ziek aspect is van een doorgeslagen sm-spelletje .
Kennelijk ben je zelf een vies sadistje aangezien je dit soort misselijkmakende praktijken als normaal beschouwt, of sterker nog aan het verdedigen bent .
Mensen zoals jij krijgen vroeg of laat een nekschot . Of tenminste het zelfde lot als de konijnen in dat filmpje .
Nee halve tamme . Als ik dat konijn snel en fatsoenlijk afmaak en het dan op ga eten dan haal daar voedingswaarde uit . De dood van dat konijn geeft mij dus o.a. koolhydraten, vitamines, ijzer . Energie dus . Zoals een goede omnivoor dat betaamt is dat volstrekt legitiem en het konijn sterft (in tegenstelling tot de filmpjes in de OP ) niet voor niets. Dat is iets totaal anders dan vanuit een of andere gestoorde ziekelijke mindfuck mijn seksuele falen op zo'n weerloos beest botvieren en deze vervolgens als ik uitgespeeld ben in de kliko deponeren .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doodmaken en opeten doe je ook alleen maar voor je eigen genot, je hebt het niet nodig om te overleven. Dus als je geen beter argument hebt houd dan je bek dicht, driftig zakkenwassertje.
Dat je die stoffen binnen krijgt boeit geen ene fuck, die kun je ook uit andere dingen halen. Het is beide niet om te overleven dus sterft het konijn voor jouw genot.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee halve tamme . Als ik dat konijn snel en fatsoenlijk afmaak en het dan op ga eten dan haal daar voedingswaarde uit . De dood van dat konijn geeft mij dus o.a. koolhydraten, vitamines, ijzer . Energie dus . Zoals een goede omnivoor dat betaamt is dat volstrekt legitiem en het konijn sterft (in tegenstelling tot de filmpjes in de OP ) niet voor niets. Dat is iets totaal anders dan vanuit een of andere gestoorde ziekelijke mindfuck mijn seksuele falen op zo'n weerloos beest botvieren en deze vervolgens als ik uitgespeeld ben in de kliko deponeren .
Dit dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee halve tamme . Als ik dat konijn snel en fatsoenlijk afmaak en het dan op ga eten dan haal daar voedingswaarde uit . De dood van dat konijn geeft mij dus o.a. koolhydraten, vitamines, ijzer . Energie dus . Zoals een goede omnivoor dat betaamt is dat volstrekt legitiem en het konijn sterft (in tegenstelling tot de filmpjes in de OP ) niet voor niets. Dat is iets totaal anders dan vanuit een of andere gestoorde ziekelijke mindfuck mijn seksuele falen op zo'n weerloos beest botvieren en deze vervolgens als ik uitgespeeld ben in de kliko deponeren .
Je laat je wel kennen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:50 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij zitten er hier nu een paar grinnikende pubers alleen maar te genieten van al hun getroll en dit soort reacties dus ik wou het hier bij laten . Rev , smerige sadist Ik hoop oprecht dat jou hetzelfde lot rest als die kutknijnen jongen
Stokstaart, leprapatient, ik hoop oprecht dat je ogen worden uitgestoken, kanker krijgt en anaal vernederd en gescalpeerd wordt om vervolgens ''fatsoenlijk'' afgemaakt te worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:50 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij zitten er hier nu een paar grinnikende pubers alleen maar te genieten van al hun getroll en dit soort reacties dus ik wou het hier bij laten . Rev , smerige sadist Ik hoop oprecht dat jou hetzelfde lot rest als die kutknijnen jongen
Nice.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Stokstaart, leprapatient, ik hoop oprecht dat je anaal vernederd en gescalpeerd wordt om vervolgens ''fatsoenlijk'' afgemaakt te worden.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:55 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Stokstaart, leprapatient, ik hoop oprecht dat je anaal vernederd en gescalpeerd wordt om vervolgens ''fatsoenlijk'' afgemaakt te worden.
HIJ IS ZELF VADSIGER BWAHAHAHAAHAHAHA.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap hem niet echt?Wat is er grappig als een olifant op jouw schedel gaat zitten?
Gatver, wie doet nou zoiets?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:58 schreef pussywillow het volgende:
Dit bestaat al een tijdje. Google maar eens op 'animal crush fetish'... zieke shit.
Is niet typisch Chinees maar wel typisch ziek. Niveau halal slachten zeg maar.quote:
Mensen zijn sowieso beter dan dieren...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat maakt het lijden van een konijn minder erg dan het lijden van een ander, zogenaamd "beter", dier?
En nee ik ben niet aan het trollen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen zijn sowieso beter dan dieren...
Dadelijk eet iedereen weer met z'n alle konijn met kerst ipv hier heel boos te worden over 1 of ander kutbeestMoraalridders
Haha zit jij nou Chinezen met mensen te vergelijken?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
En nee ik ben niet aan het trollen.
1,4 miljard mensen dood wensen is blijkbaar wel geaccepteerd, maar o wee als je een konijntje afmaakt
Het verschil met het filmpje en jou filmpjes is dat er in jou genoemde chitchat wordt gedood om te eten. Die chineesjes doen het voor hun plezier.quote:Op woensdag 24 november 2010 03:18 schreef Peter het volgende:
Dit gebeurt veel vaker en daar eten we prima van:
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:49 schreef Genius-F het volgende:
Volgens mij wordt het konijn wel een stuk malser op je bord op deze manier.
Het ruimt dan wel lekker op, de co2 emissies gaan een stuk omlaag en de werkgelegenheid in het westen gaat een stuk verbeteren.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
En nee ik ben niet aan het trollen.
1,4 miljard mensen dood wensen is blijkbaar wel geaccepteerd, maar o wee als je een konijntje afmaakt
Ja.Ben jij ook zacht en een dierenliefhebber?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:32 schreef Penisbaard het volgende:
Is Otis.3.0 de zachte dierenliefhebbende variant van Otis.2.0?
Heel erg. Mag ik vragen als je kaal benquote:Op donderdag 25 november 2010 14:36 schreef Otis.3.0 het volgende:
[..]
Ja.Ben jij ook zacht en een dierenliefhebber?
Wat is er precies kaal bij jou dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heel erg. Mag ik vragen als je kaal ben
Hij geeft het begrip Otis een slechte naamquote:Op donderdag 25 november 2010 14:32 schreef Penisbaard het volgende:
Is Otis.3.0 de zachte dierenliefhebbende variant van Otis.2.0?
Wat draagt deze reactie bij aan dit topic? Kun je aan mij een beter voorbeeld nemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij geeft het begrip Otis een slechte naam.
Luister, niks mis met fans, maar gedraag je wel een beetje.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Otis.3.0 het volgende:
[..]
Wat draagt deze reactie bij aan dit topic? Kun je aan mij een beter voorbeeld nemen.
Dit is waar, Otis.2.0. Je kan nog veel leren van deze kloon.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Otis.3.0 het volgende:
[..]
Wat draagt deze reactie bij aan dit topic? Kun je aan mij een beter voorbeeld nemen.
Praat je nu tegen jezelf?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luister, niks mis met fans, maar gedraag je wel een beetje.
Dat sluit dit topic ook niet uit hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef 2cv het volgende:
En ik maar denken dat ik gestoorde fetisjes had ...
Dat zeg ik toch ook niet ?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat sluit dit topic ook niet uit hoor.
watquote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Otis2.0 wel. Maar die gast is toch waardeloos; Otis3.0 is de wijze Otis.
Weet niet of dat wel echt waar is, kan nergens een nieuwsbron er over vinden, ook niet op nu.nl ondanks dat ze dara een foto van hebben geplaatst.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:25 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil graag nog even zeggen dat iedereen die een hekel heeft aan het mishandelen van konijntjes ook terecht kan op http://chineesaccuzuur.hyves.nl/
Het is bijna decemberquote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef linpunt het volgende:
ik wil nu honderd kilo aankomen en dan op die meisjes gaan staan met mijn olifantenpoten
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Bill_E het volgende:
Dit geeft zoon beetje aan hoe triest de mensheid is momenteel.. Zoon beetje het algehele niveau, terwijl we et ook zo goed kunnen hebben..
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel echt waar is, kan nergens een nieuwsbron er over vinden, ook niet op nu.nl ondanks dat ze dara een foto van hebben geplaatst.
Ik hoop ook dat het niet waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook de spits in een spoiler
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-konijntjes.dhtmlSollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
Prima verwoord door artikel uit OP.quote:We are not vegetarians, however animals, being food of humans, should also have the proper way of life and death. That is, an instant death, death with dignity. Not to be tortured and abused, dying slowly in pain. Meat eaters are not in contradiction with protecting animals from cruelty, they do not use the painful death of the animals to satisfy their sensory pleasures. However this group abusing and killing small animals, rakes in staggering profits from the painful deaths of these animals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:31 schreef Otis.3.0 het volgende:
Gestolen hond gruwelijk mishandeld[i]
In Venray hebben enkele personen een boxer (hond) gestolen, om hem vervolgens aan de trekhaak van een auto vast te maken, en honderden meters over de grond te sleuren.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef WhiteTiger1 het volgende:
hier een filmpje van die zieken geesten drukken op eigen risico schokkende beeldenDat de video die ik bedoel ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tinkebell mishandelde geen dieren. Zij liet mensen oog in oog staan met hun eigen hypocrisie.. Dit is gewoon 'n fetish voor zieke geesten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:04 schreef Made-In-Holland het volgende:
Is dat niet die gekke tinkebell weer?
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef ButcherPete het volgende:
Iemand zou gewoon als prank in zo'n pak die mensen wakker moeten maken.
[ afbeelding ]
en vervolgens schuurmachine op hun gezicht moeten testen ofzoiets
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een goor mannetje ben je, Rev. Gore dierenplet/dierensleepfetisjist.
Haal eerst die kinderen van je uit de kelder, daglicht hebben ze nodig en maak daarna even nasi voor ze en zeg daarna ik hou van Nederland.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef VloerKleedje het volgende:
Oplossing,
Stap 1: Pak je blaffer,
Stap 2: Schiet de hele afhaalchinees overhoop
No more dead bunnies.
Zeg ik niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:52 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Vanwaar die duim
, ben jij de gore gore cameraman geweest?
http://dewerelddraaitdoor(...)a590c1c171a0a38ce6aequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:47 schreef Meneer_du_bir het volgende:
IK LAS ALLES EN IK VERVEELDE ME TOCH ZO
Owja dat maakt het natuurlijk minder erg...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:29 schreef Roces18 het volgende:
wat een sjappies zijn jullie ook, deze trend was er 2 jaar geleden al ofzo. En nu die achterlijke metro krant het op de voorpagina heeft gezet word heel Nederland gek.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:05 schreef NewKidsTurbo het volgende:
TS faalt weer...
individuen beoordelen op een heel land!
Dus Koos H. is ook HET voorbeeld voor de superieure christelijke normen en waarden van Nederland
ik wil het niet goed praten en het is idd ziek maar wat jullie joden met mense ndoe ndat is pas ZIEK !! altijd maar klagen over arabieren en palestijnen dat zij weer slecht zijn maar kijk godverdomme een keer eens naar jullie zelf!! kijk hoeveel palestijnen jullie hebben uitgeroeid, mijn volk, mijn familie schaam je daar dik diep voor!! al die belastingduikers en dan praten jullie over zogenaamde criminelen van andere volkeren bah bahquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:45 schreef PizzaMizza het volgende:
ik wil het niet goed praten en het is idd ziek maar wat jullie europeanen met mense ndoe ndat is pas ZIEK !! altijd maar klagen over andere volkeren dat zij weer slecht zijn maar kijk godverdomme een keer eens naar jullie zelf!! kijk hoeveel joden jullie hebben uitgeroeid, mijn volk, mijn familie schaam je daar dik diep voor!! al die belastingduikers en dan praten jullie over zogenaamde criminelen van andere volkeren bah bah
Als Jood in deze tijd zulke opmerkingen maken, dan moet je wel een troll zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:45 schreef PizzaMizza het volgende:
ik wil het niet goed praten en het is idd ziek maar wat jullie europeanen met mense ndoe ndat is pas ZIEK !! altijd maar klagen over andere volkeren dat zij weer slecht zijn maar kijk godverdomme een keer eens naar jullie zelf!! kijk hoeveel joden jullie hebben uitgeroeid, mijn volk, mijn familie schaam je daar dik diep voor!! al die belastingduikers en dan praten jullie over zogenaamde criminelen van andere volkeren bah bah
waarom een troll? lekker onderbouwd ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Als Jood in deze tijd zulke opmerkingen maken, dan moet je wel een troll zijn![]()
Verder ga ik dat filmpje niet kijken, ik kan daar niet zo goed tegen. Wel ziet dat meisje er best knap uit op het plaatje
Leuk dat je mijn tekst kopiert en er gewoon wat bijwerkt. Maarja, typisch europeaans he, STELEN en anderen de schuld gevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wil het niet goed praten en het is idd ziek maar wat jullie joden met mense ndoe ndat is pas ZIEK !! altijd maar klagen over arabieren en palestijnen dat zij weer slecht zijn maar kijk godverdomme een keer eens naar jullie zelf!! kijk hoeveel palestijnen jullie hebben uitgeroeid, mijn volk, mijn familie schaam je daar dik diep voor!! al die belastingduikers en dan praten jullie over zogenaamde criminelen van andere volkeren bah bah
Iets met Israeliers en Palestijnen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
waarom een troll? lekker onderbouwd ja.
[..]
Leuk dat je mijn tekst kopiert en er gewoon wat bijwerkt. Maarja, typisch europeaans he, STELEN en anderen de schuld geven
Nu ben je ineens jood, vieze kk jodekopquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Sowieso kutkosovoalbanees¨iptar heb je eindelijk je kosovo gaan jullie verhuizen naar montenegroquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
waarom een troll? lekker onderbouwd ja.
[..]
Leuk dat je mijn tekst kopiert en er gewoon wat bijwerkt. Maarja, typisch europeaans he, STELEN en anderen de schuld geven
Katten mishandeld en verminktquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Iets met Israeliers en Palestijnen.
Verder heb ik die foto's gekeken en gadverdamme, wat is er mis met die mensen?! Vreemd dat sommige mensen TOTAAL geen geweten lijken te hebben
Vooral die kutchinezen, met hun emotieloze gezichten
kk hoofd hou je bek dicht vieze kk nep moslim & servier. ik ben een joodse albanees dus bek dicht houden .quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:10 schreef Trava het volgende:
[..]
Nu ben je ineens jood, vieze kk jodekop
typish europeees.... stelen!! kijk naar jullie belastingonderduikers gvd!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Sowieso kutkosovoalbanees¨iptar heb je eindelijk je kosovo gaan jullie verhuizen naar montenegroen je hebt je internet en computer zeker gejat
Voor jullie is Servische grond heiligquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
kk hoofd hou je bek dicht vieze kk nep moslim & servier. ik ben een joodse albanees dus bek dicht houden .
[..]
typish europeees.... stelen!! kijk naar jullie belastingonderduikers gvd!!
Ooh ecktebaas, deze man is hem helemaal aan flippe man, paranoia alles.. hij praat alemaal bullshit man..quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Voor jullie is Servische grond heilig_!!!
You need help. Je hebt zeker geen vrienden en kan daarom niet naar Lloret en Ibiza, en ipv vrienden te zoeken ga je Spanje bashenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:34 schreef ReV66 het volgende:
Wat vindt men van stierenvechten in Spanje?
In feite is dat ook een dier afmaken voor de lol en zelfs voor live publiek.
De stierenvechter zit de stier voor de lol te dollen om hem uiteindelijk met een flink aantal degen in zijn lijf af te maken.
Maar HOOO, dat is wat anders dat is een stier en een konijn is veel schattiger,
bovendien is het een spaanse traditie dus is het geoorloofd en geen probleem.![]()
Maar wij boycotten Spanje niet want stel je voor dat we de heerlijke stranden van Lloret de Mar missen zeg.
Kap toch eens allemaal met die verkapte hypocrisie-beschuldigingen. Ik durf te wedden dat 90% hier stierenvechten ook afkeurt, zeurpietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:34 schreef ReV66 het volgende:
Wat vindt men van stierenvechten in Spanje?
In feite is dat ook een dier afmaken voor de lol en zelfs voor live publiek.
De stierenvechter zit de stier voor de lol te dollen om hem uiteindelijk met een flink aantal degen in zijn lijf af te maken.
Maar HOOO, dat is wat anders dat is een stier en een konijn is veel schattiger,
bovendien is het een spaanse traditie dus is het geoorloofd en geen probleem.![]()
Maar wij boycotten Spanje niet want stel je voor dat we de heerlijke stranden op Lloret de Mar missen zeg.
hehe, ik ben afgelopen zomer naar Chersonissos geweest, en mis je het vermogen om inhoudelijk te reagerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
You need help. Je hebt zeker geen vrienden en kan daarom niet naar Lloret en Ibiza, en ipv vrienden te zoeken ga je Spanje bashen
Jij erkent dat jij dus een kutnederlander bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Kap toch eens allemaal met die verkapte hypocrisie-beschuldigingen. Ik durf te wedden dat 90% hier stierenvechten ook afkeurt, zeurpiet![]()
Laat ons gewoon ff wat gal spuwen op dat achterlijke wijf in de OP, da's toch niet normaal?
Fuck you vriend, kk nep mens dat je bent. beetje trollen op internet omdat je echte leven niks is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
You need help. Je hebt zeker geen vrienden en kan daarom niet naar Lloret en Ibiza, en ipv vrienden te zoeken ga je Spanje bashen
hou je vieze kk bosnische bek bitch !!! ga je kont vekropen aan serviers slet .quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef Trava het volgende:
[..]
Fuck you vriend, kk nep mens dat je bent. beetje trollen op internet omdat je echte leven niks is.
Waarom erken ik dat precies?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:37 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Jij erkent dat jij dus een kutnederlander bent
je bent 11 man en dan nog zo groot praten klein kanker kind.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
hou je vieze kk bosnische bek bitch !!! ga je kont vekropen aan serviers slet .
A sletje zemmel kom dan naar drvenija ik bos jou mustafa nedzad milo¨ en grozdomir en ik klap jou van de brug af..quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
hou je vieze kk bosnische bek bitch !!! ga je kont vekropen aan serviers slet .
Omdat je nu een vraag stelt in plaats van hard te ontkennenquote:
Nee ik ben gewoon oprecht benieuwd naar de argumenten die jij hebt om mij een kutnederlander te noemenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:40 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Omdat je nu een vraag stelt in plaats van hard te ontkennen
Tevens dit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef Trava het volgende:
[..]
je bent 11 man en dan nog zo groot praten klein kanker kind.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:45 schreef PizzaMizza het volgende:
heb jij een tweelingbroerquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:39 schreef PizzaMizza het volgende:
On topic is dit echt ziekelijk! Vooral die foto waar dat meisje met haar hakken op die konijn staat, je ziet die konijns hoofd, echt zo zielig
Jij hebt het gelijk over kutchinezen na dat filmpje, moet ik jouw dan een kutnederlander noemen om onderstaand bericht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon oprecht benieuwd naar de argumenten die jij hebt om mij een kutnederlander te noemen
Eric Lucassen is vast jouw holmaat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:45 schreef gretigaard12 het volgende:
Ziek, nuke op China. Zijn we af van de achterlijke malloten.
Overal ter wereld gebeuren zulke dingen, maar de Chinezen zijn de enigen die het door een paar geil opgetutte wijven laten doen en er dan op gaan fappenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:44 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Jij hebt het gelijk over kutchinezen na dat filmpje, moet ik jouw dan een kutnederlander noemen om onderstaand bericht.![]()
Katten mishandeld en verminkt
WAGENINGEN - Zeven katten in Wageningen zijn in de afgelopen weken ernstig mishandeld en verminkt. Dit gebeurde in de omgeving van de Dahliastraat. Er is onder meer een oog uitgestoken, een staart gebroken en een poot zo beschadigd dat die moest worden afgezet.
De zaak heeft de hoogste prioriteit bij de Dierenbescherming en bij de politie is aangifte gedaan van dierenmishandeling. De Dierenbescherming vraagt iedereen die hier informatie over heeft contact op te nemen met afdelingsinspecteur John Keulstra. Hij is bereikbaar op 0653585014.
.
Bestiality is een Chinees woord, zeker.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Overal ter wereld gebeuren zulke dingen, maar de Chinezen zijn de enigen die het door een paar geil opgetutte wijven laten doen en er dan op gaan fappen
Echt een leprareactie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Overal ter wereld gebeuren zulke dingen, maar de Chinezen zijn de enige die het door een paar geil opgetutte wijven laten doen en er dan op gaan fappen
Voor zover ik weet, word er dan sex bedreven met het dier. En niet erop gestampt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bestiality is een Chinees woord, zeker.
Overal ter wereld gaan mensen dood, blazen een stel moslims een gebouw op met mensen erin.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Echt een leprareactie.Alleen omdat er nu toevallig een filmpje ervan beschikbaar is denk jij dat dit nu alleen in China gebeurt. Hoe naief kun je zijn. En maakt dat geval met die katten in Wageningen dan minder erg en wat toegankelijker?:')
Zelf op Fok zitten en dan anderen verwijten dat ze geen vrienden hebben. Jij moet wel een falende kankerjood zijn. Zeg dan tenminste eerlijk dat stierenvechten geoorloofd is omdat het een spaanse traditie is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Chinezen en Jappen zijn echt die enigen die op zulke zieke dingen fappen. Niet dat seks met dieren niet ziek is, maar dingen zoals de OP gaan beyond all sicknessquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, word er dan sex bedreven met het dier. En niet erop gestampt.
Er hangt vast een poster van Sander Vreeswijk boven jouw bed. Een echte voorbeeld voor jouw mooie kutvolk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:52 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD, wat een ziek volk is het toch ook. @!&*^%$(#@!^@#^^!![]()
![]()
![]()
Echt serieus, kom een keer je kelder uit manquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:01 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Er hangt vast een poster van Sander Vreeswijk boven jouw bed. Een echte voorbeeld voor jouw mooie kutvolk.
Echt een leprareactie. Alleen omdat er nu toevallig een filmpje ervan beschikbaar is denk jij dat dit nu alleen in China gebeurt. Hoe naief kun je zijn. En maakt dat geval met die katten in Wageningen dan minder erg en wat toegankelijker?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Chinezen en Jappen zijn echt die enigen die op zulke zieke dingen fappen. Niet dat seks met dieren niet ziek is, maar dingen zoals de OP gaan beyond all sickness
Ik heb een keer een artikel over Japanse pornozaken gelezen. Allemaal DVD-hoezen met spelende kinderen erop en daarachter een gemaskerde gast die zich af zat te beren.
Ik heb geen kelderquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt serieus, kom een keer je kelder uit man![]()
En dit keer voor een andere reden dan dieren mishandelen...
Zit jij in de familiekring van Sander Vreeswijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt serieus, kom een keer je kelder uit man![]()
internetcafe? mag je van mama niet meer trollen op internet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:05 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Ik heb geen kelderIk zit in een internetcafe.
Wees een vent en geef je aan bij de politie hypocriete kinderverkrachter
http://en.wikipedia.org/wiki/Snuff_film#Real_life_murdersquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Chinezen en Jappen zijn echt die enigen die op zulke zieke dingen fappen. Niet dat seks met dieren niet ziek is, maar dingen zoals de OP gaan beyond all sickness
Ik heb een keer een artikel over Japanse pornozaken gelezen. Allemaal DVD-hoezen met spelende kinderen erop en daarachter een gemaskerde gast die zich af zat te beren.
Heb jij bewijs waaruit blijkt dat ik dieren mishandel? Ik heb namelijk wel bewijs dat jij het met kinderen doet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt die mongool dat ik eens uit die kelder moet komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
internetcafe? mag je van mama niet meer trollen op internet?
watquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:09 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Heb jij bewijs waaruit blijkt dat ik dieren mishandel? Ik heb namelijk wel bewijs dat jij het met kinderen doet.
Ik zou zeggen hou die poep uit je ogen en lees onderstaande berichten maar. Je maakt jezelf wel erg belachelijk als je onderstaande berichten niet beyond sickness vindt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik denk dat de Japanners/chinezen zich hiervan onderscheiden omdat er ook daadwerkelijk vraag is voor in Japan/China. Hier in Nederland, zal je dit niet snel zien. ( Site's met als bedoeling iemand seksueel te prikkelen, waarin dieren mishandeld/vermoord/ etc.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen hou die poep uit je ogen en lees onderstaande berichten maar. Je maakt jezelf wel erg belachelijk als je onderstaande berichten niet beyond sickness vindt.
\].[/i] [/i]
Die mening deel ik totaal niet met je. Aangezien er heel veel gevallen van dierenmishandeling in Nederland niet in het daglicht komen of weinig aandacht geschenken. En zie onder andere ook de geposte berichten:quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Japanners/chinezen zich hiervan onderscheiden omdat er ook daadwerkelijk vraag is voor in Japan/China. Hier in Nederland, zal je dit niet snel zien. ( Site's met als bedoeling iemand seksueel te prikkelen, waarin dieren mishandeld/vermoord/ etc.
Die sites zijn er wel. Alleen horen we daar niet zoveel over. Maar doe aub niet alsof Japan/China zieker is dan het westen. Wij hebben horrorkelders, miljarden gigabites aan porno op 't internet, dierensex, verkrachtingen, enzovoorts enzovoorts.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Japanners/chinezen zich hiervan onderscheiden omdat er ook daadwerkelijk vraag is voor in Japan/China. Hier in Nederland, zal je dit niet snel zien. ( Site's met als bedoeling iemand seksueel te prikkelen, waarin dieren mishandeld/vermoord/ etc.
Waarschijnlijk is er niet genoeg animo daarvoor, hier in het westen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die sites zijn er wel. Alleen horen we daar niet zoveel over. Maar doe aub niet alsof Japan/China zieker is dan het westen. Wij hebben horrorkelders, miljarden gigabites aan porno op 't internet, dierensex, verkrachtingen, enzovoorts enzovoorts.
Daarom gaat men als een blinde schaap ineens andere landen bekritiseren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er niet genoeg animo daarvoor, hier in het westen.
Al die andere gevallen geloof ik wel, en heb er dan ook geen problemen mee. ( Ieder diertje zijn pleziertje)
Lekker hè, subjectief blind zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er niet genoeg animo daarvoor, hier in het westen.
Al die andere gevallen geloof ik wel, en heb er dan ook geen problemen mee. ( Ieder diertje zijn pleziertje)
Dan zou ik daar ook kritiek op leveren, maar het gaat er hier om "konijntjes die gemarteld worden". En jij weet zelf ook dat NU in Nederland er veel minder animo voor is. En het zal waarschijnlijk ook niet geaccepteerd worden hier!.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Daarom gaat men als een blinde schaap ineens andere landen bekritiseren.
Je moet je eens afvragen wat er zou gebeuren als er wel animo ervoor was en veel meer soortgelijke zaken in Nederland en het westen uitvergroot zou worden. Dan wordt het ineens erg stil........
Misschien moet Alberto maar weer eens op stap gaan.
Ik ben hier ook niet om subjectief te antwoorden, mij boeit het meer als dieren vertrapt worden voor vermaakt. Dan als een vrouw verkracht word, dat zou ik nog ergens kunnen begrijpen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lekker hè, subjectief blind zijn.
Juist ja...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:01 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Er hangt vast een poster van Sander Vreeswijk boven jouw bed. Een echte voorbeeld voor jouw mooie kutvolk.
En dus omdat er in nederland er gelukkig geen animo ervoor is kun je nu in alle rust je vingertje wijzen naar China.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Dan zou ik daar ook kritiek op leveren, maar het gaat er hier om "konijntjes die gemarteld worden". En jij weet zelf ook dat NU in Nederland er veel minder animo voor is. En het zal waarschijnlijk ook niet geaccepteerd worden hier!.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:53 schreef ReV66 het volgende:
[..]
En dus omdat er in nederland er gelukkig geen animo ervoor is kun je nu in alle rust je vingertje wijzen naar China.
quote:
Nu weet je eindelijk waarom jij faalt en zo nog meer anderen.quote:[b]
Kijk ik zie hier wel, wat je wilt bereiken. Maar in mijn ogen gaan Aziaten slechter om met dieren, dan westerlingen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:55 schreef ReV66 het volgende:
[..]
[..]
Nu weet je eindelijk waarom jij faalt en zo nog meer anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |