SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DIE FOTO'S MAN, WTFFF!!! Waarom zou je dit leuk vinden?WAAROM?
MUST KILL!!!
MODWAARSCHUWING: DE BEELDEN ZIJN UITERMATE SCHOKKEND EN ABSOLUUT NSFW
.
[ Bericht 1% gewijzigd door Symphonic op 24-11-2010 09:49:35 ]
Jawel, check al die screenshots eronder. Wel 30 filmpjes ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat filmpje kan toch niet echt zijn.![]()
Zo ja schiet dat mens dan echt af. Eerst lekker door d'r knieën schieten. Dan kogel door haar harses.
Is echt hoor. Doen ze ook met kittens en puppy's. Er zijn gasten die daar kennelijk een stijve piemel van krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat filmpje kan toch niet echt zijn.![]()
Zo ja schiet dat mens dan echt af. Eerst lekker door d'r knieën schieten. Dan kogel door haar harses.
Ik heb een filmpje een stukje gezien. Iets met een glasplaat + zitten + konijn. Toen zette ik hem uit. Walgelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel, check al die screenshots eronder. Wel 30 filmpjes ofzo
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef MASD het volgende:
Als ze het konijn erna opeten is het trouwens okay. Ik denk dat iedereen het wel met mij eens is.
Das niks man. In die screenshots zie je zelf een aansteker enzquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.
Yep zo kwam ik hem ook tegenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Is 4chan hiervan al op de hoogte gebracht?
Meh, in een oorlog doen ze ergere dingen tegen elkaar. Wat is dan nog de definitie van humaan. Tevens ziet het konijntje er smakelijk uit. Stoofpot galore.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.
Dat wil niet zeggen dat mensen het goedkeuren en iedereen zich eraan waagt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
In China mag je iig alles met dieren doen...
Fiertjan, Oooooooooooo zooooooo leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Weet je al een antwoord?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fiertjan, Oooooooooooo zooooooo leuk
ik zag crushing denk 4 jaar geleden al daar is niks nieuws (voor gs wel blijkbaar)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Wtf, mensen hebben we ook genoeg op deze aardbolquote:Op woensdag 24 november 2010 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Whehehe zieke shit
Maar konijnen, kom op zeg, wat maakt één meer of minder nou uit.
Wat maakt het lijden van een konijn minder erg dan het lijden van een ander, zogenaamd "beter", dier?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Whehehe zieke shit
Maar konijnen, kom op zeg, wat maakt één meer of minder nou uit.
Omgekeerd kun je natuurlijk hetzelfde zeggen over koeien/varkens/kippen. Denk niet dat die voor hun lol met dertig op een vierkante meter leven.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat maakt het lijden van een konijn minder erg dan het lijden van een ander, zogenaamd "beter", dier?
Ja, dat filmpje bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is al eens eerder gebeurd met een kat: 虐猫
Google dat maar eens.
Hoe is dat het omgekeerde van wat ik zei?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omgekeerd kun je natuurlijk hetzelfde zeggen over koeien/varkens/kippen. Denk niet dat die voor hun lol met dertig op een vierkante meter leven.
trollquote:Op woensdag 24 november 2010 03:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen die dit meisje doodwensen op het Kerstmenu hebben staan dit jaar. Wedden dat ze allemaal een kalkoen of een konijn op gaan eten?
Maar natuurlijk, wij gaan dan ook allemaal met de kinderen die konijntjes pletten en een aansteker in hun gezicht stoppenquote:Op woensdag 24 november 2010 03:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen die dit meisje doodwensen op het Kerstmenu hebben staan dit jaar. Wedden dat ze allemaal een kalkoen of een konijn op gaan eten?
Hartstikke leuke dames om honkbalknuppels op te testen inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef Zware_jongen het volgende:
Ach, de één eet poep in zijn vrije tijd en de ander trapt liever konijnen dood. Voor de rest is het best een leuke dame, toch?
Ja je hoort die schedel kraken en een piep geluidje als ze met dat glas erop zitquote:Op woensdag 24 november 2010 08:53 schreef Razor21 het volgende:
Kan veel hebben dit filmpje bekijk ik niet. Heb wat foto's gezien OMG![]()
![]()
Zit er ook geluid bij of niet? Zou lekker ranzig klinken als ze er op gaat staan![]()
Ok nu weet zeker dat ik dus niet ga kijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja je hoort die schedel kraken en een piep geluidje als ze met dat glas erop zit
Ook nog vol die camera inzoomen. Krijg het niet uit mijn hoofd
De variant met die kittens en naaldhakken is zo mogelijk nog zieker .quote:Op woensdag 24 november 2010 08:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok nu weet zeker dat ik dus niet ga kijken.
Die ken ik nogquote:Op woensdag 24 november 2010 08:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De variant met die kittens en naaldhakken is zo mogelijk nog zieker .
Allemaal inderdaad wáy erger dan "je honkbalknuppel testen" op een medemens, inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, wij gaan dan ook allemaal met de kinderen die konijntjes pletten en een aansteker in hun gezicht stoppenEn dat natuurlijk met een grote glimlach want weerloze dieren martelen dat is leuk
dit is geen medemensquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal inderdaad wáy erger dan "je honkbalknuppel testen" op een medemens, inderdaad.
gastquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Allemaal inderdaad wáy erger dan "je honkbalknuppel testen" op een medemens, inderdaad.
Een honkbalknuppel uittesten op een medemens vind ik meer acceptabel dan met je hakken op een konijn staan. Een mens kans zich verdedigen. Een konijn niet. Dat is nogal een verschil.. niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een konijn ook niet, dus volgens die theorie zou het prima zijn wat dat meisje doet?
Zit jij het nou allemaal goed te praten ? Zal jou eens met een naaldhak perforeren achterlijke kuttroll .quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een konijn ook niet, dus volgens die theorie zou het prima zijn wat dat meisje doet?
Euh, nee? uiteindelijk komt het er allebei op neer dat je hersens in elkaar geslagen worden. En bovendien kan een relatief klein meisje zich onmogelijk "verdedigen" tegen een sterke man met honkbalknuppelquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een honkbalknuppel uittesten op een medemens vind ik meer acceptabel dan met je hakken op een konijn staan. Een mens kans zich verdedigen. Een konijn niet. Dat is nogal een verschil.. niet?
Man denk nou even na ofzo. Natuurlijk keur ik het niet goed. Maar dat neemt niet weg dat de reacties in dit topic bijna net zo triest zijn als de actie zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit jij het nou allemaal goed te praten ? Zal jou eens met een naaldhak perforeren achterlijke kuttroll .
Als onderdeel van een SM spelletje , (want dat is het kennelijk) heeft niets te maken met vlees eten of dieren slachten . Dat is gewoon voor je eigen sadistische goodwill op een superlaffe en pijnlijke manier een dier afmaken . Daarna gewoon weggooien als een waardeloze prul. Misselijkquote:Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Man denk nou even na ofzo. Natuurlijk keur ik het niet goed. Maar dat neemt niet weg dat de reacties in dit topic bijna net zo triest zijn als de actie zelf
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als onderdeel van een SM spelletje , (want dat is het kennelijk) heeft niets te maken met vlees eten of dieren slachten . Dat is gewoon voor je eigen sadistische goodwill op een superlaffe en pijnlijke manier een dier afmaken . Daarna gewoon weggooien als een waardeloze prul. Misselijk
Als jij dat op wat voor manier dan ook meent te moeten goedpraten verdien je een oneervol bezoekje van pistolen Paultje .
Ach rot toch op teringtroll . Ik ben ook een voorstander van vlees Dieren mogen (mits fatsoenlijk geslacht) prima om die reden doodgemaakt worden .quote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Kan je dan echt gewoon helemaal niet lezen? KIJK EENS WAT JE QUOTE!
zelfs een roofdier is niet zo wreedquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit dus. Dat wijf kent geen enkel vorm van menselijkheid. Ze is gewoon zwaar ziek. Klaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs een roofdier is niet zo wreed
Een roofdier doodt om te eten, niet voor de fun
Inderdaad. Een roofdier doet ook niet voor de lol zijn soortgenoten "opknopen aan de hoogste boom".quote:Op woensdag 24 november 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog wakker worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Een roofdier doet ook niet voor de lol zijn soortgenoten "opknopen aan de hoogste boom".
Soortgenotenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Inderdaad. Een roofdier doet ook niet voor de lol zijn soortgenoten "opknopen aan de hoogste boom".
Volgens mij moet jij nadenken voordat je wat zegt.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog wakker worden.
Gebrek aan creativiteit en originaliteit bij forumleden.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
En nogmaals, om misverstanden te voorkomen: Ik keur die daden van dat meisje absoluut niet goed, alleen de reacties hier zijn ook te droevig voor woorden.
Ik ventileer mijn mening. Als jij daar niet tegen kan, dan verzoek ik je vriendelijk om dit topic niet meer door te lezen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nadenken voordat je wat zegt.
Ik kan me de reacties wel goed voorstellen. Zulke daden gaan gewoon veel te ver. Een normaal weldenkend mens flikt zulke dingen niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
En nogmaals, om misverstanden te voorkomen: Ik keur die daden van dat meisje absoluut niet goed, alleen de reacties hier zijn ook te droevig voor woorden.
Iets met 'obvious troll' enz.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Satanisch? Hier is niks satanisch aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach rot toch op teringtroll . Ik ben ook een voorstander van vlees Dieren mogen (mits fatsoenlijk geslacht) prima om die reden doodgemaakt worden .
Maar dit is satanisch gedrag . Ik hoop dat ze branden in de hel die kankerchinezen .
kat mishandeldquote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, wij gaan dan ook allemaal met de kinderen die konijntjes pletten en een aansteker in hun gezicht stoppenEn dat natuurlijk met een grote glimlach want weerloze dieren martelen dat is leuk
Psycho
katachtigen doden anders vaak genoeg voor de jacht en het spelletje met de prooi en eten dan de prooi niet op.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe kwam een mens vroeger aan zijn vlees dan? Wachten tot het geslacht en al in zijn armen sprong?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Zwolsboy het volgende:
Van nature is een mens geen moordenaar voor de lol alleen voor voeding.
Niet alleen in China hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Zwolsboy het volgende:
Een kat weet niet beter.
Een mens wel.
Van nature is een mens geen moordenaar voor de lol alleen voor voeding.
In china denken ze daar anders over.
Ik zeg alleen voor voeding.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe kwam een mens vroeger aan zijn vlees dan? Wachten tot het geslacht en al in zijn armen sprong?
Nee okequote:
Daarentegen profiteren zij weer dat zij hun made in China goederen weer neer kunnen schijten in het westen en ook in Nederland.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Nee oke![]()
Maar qua sociaalheid is china echt zwaar in de min net als benzine en energieverbruik boeit hun totaal niets bomen kappen boeit ze totaal niets.
Daarom vind ik het niet erg dat ze daar voor een schijtloontje werken en wij van onze mooie spullen kunnen genietendat zal ze leren
Misschien eet tinkebel het konijntje nog wel opquote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ik zeg alleen voor voeding.
Vroeger werd vlees 100% gebruikt van botten maakte ze bijv wapens.
Restvoer ging naar de honden.
Enzo.
Omdat mensen hypocriet zijn. Netzo als vegetariërs die vliegen doodslaanquote:Op woensdag 24 november 2010 12:18 schreef Salmiak het volgende:
Leuk dat wanneer iemand een konijn vermoord iedereen in rep en roer is, maar dingen zoals dit wel normaal zijn.
Kan iemand mij het verschil uitleggen? Het zijn toch allebei dieren?
Sowieso vegetariërsquote:Op woensdag 24 november 2010 12:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Omdat mensen hypocriet zijn. Netzo als vegetariërs die vliegen doodslaan
Wat snap je nou niet? Er is toch een duidelijk verschil tussen een dier een spuitje geven voor slachten en langzaam martelen voor de funquote:Op woensdag 24 november 2010 12:14 schreef ReV66 het volgende:
Elke fokker die tegen dierenmishandeling is moet uit protest vegetarier worden en een vegan streaker worden.
Maar is het wel zo'n sickfuck dan? ik bedoel, waarom heeft niemand problemen met dit bericht:quote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef Symphonic het volgende:
Zullen we de discussie over vegetariers hier buiten laten.
Dit topic gaat gewoon over een individuele sickfuck.
Als hier konijnenlijksmurrie gestaan had was MYV zeker wel een sickfuck, maar nu is het gewoon geaccepteerd. Slaat nergens op natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:02 schreef MYV het volgende:
Precies. mn Ugg zit nu onder de Spinnenlijksmurrie. Gatver
Mensen die op alle slakjes zout leggenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Maar is het wel zo'n sickfuck dan? ik bedoel, waarom heeft niemand problemen met dit bericht:
[..]
Als hier konijnenlijksmurrie gestaan had was MYV zeker wel een sickfuck, maar nu is het gewoon geaccepteerd. Slaat nergens op natuurlijk.
Goede vergelijking manquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Maar is het wel zo'n sickfuck dan? ik bedoel, waarom heeft niemand problemen met dit bericht:
[..]
Als hier konijnenlijksmurrie gestaan had was MYV zeker wel een sickfuck, maar nu is het gewoon geaccepteerd. Slaat nergens op natuurlijk.
In beide gevallen eet je ze op, of gebruik je het dier als decoratiequote:Op woensdag 24 november 2010 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet? Er is toch een duidelijk verschil tussen een dier een spuitje geven voor slachten en langzaam martelen voor de funAlleen zieke geesten zien dit blijkbaar niet...
Een spin heeft ook gevoelens hoor, net zoals elk ander dierquote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen die op alle slakjes zout leggenKom op man. Er zit nogal een verschil tussen een spinnetje en een konijn.
Wat voor verschil dan? Alleen dat het konijntje er schattiger uitziet?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen die op alle slakjes zout leggenKom op man. Er zit nogal een verschil tussen een spinnetje en een konijn.
Waar zie jij ze die uitelkaar gerukte lichaampjes opeten dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef ReV66 het volgende:
[..]
In beide gevallen eet je ze op, of gebruik je het dier als decoratie
Je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:59 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Wat voor verschil dan? Alleen dat het konijntje er schattiger uitziet?
Nee, daarom vroeg ik ook om uitleg...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Dat wijf doodt voor de fun konijnen. En per ongeluk op een spinnetje trappen doet iedereen weleens. Zie het verschilquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Nee, daarom vroeg ik ook om uitleg...
Ik bezoek chinese websites idd...quote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef Aphrodyte het volgende:
En hoe komt TS precies op zo'n website terecht? Toevallig zeker?
Wat een ontzettend domme kankervergelijking weer .quote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef ReV66 het volgende:
[..]
In beide gevallen eet je ze op, of gebruik je het dier als decoratie
Ik zeg niet dat ik het normaal vind dat ze een konijntje uit elkaar trekt. Dat vind ik ook ziek. Maar ik verbaas me erover dat in dit topic iedereen zit te haten op die vrouw (en op chinezen, want alle chinezen doen dit blijkbaar?) terwijl in een ander topic iemand uitgebreid vertelt hoe ze een spin van haar zool af schraapt en dat niemand daar iets op aan te merken heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat wijf doodt voor de fun konijnen. En per ongeluk op een spinnetje trappen doet iedereen weleens. Zie het verschil
Als er ooit een internationale wet komt dat er geen enkele dieren mogen worden geslacht voor consumptie dan zal er geleidelijk aan op een respectvolle manier met dieren worden omgegaan, ook in China. Zolang er in de wereld dus ook in Nederland dieren worden geslacht voor consumptie, er gejaagd wordt etc.krijg je onoverkomelijk te maken met dierenmishandeling in de wereld. En dan ook nog een heel encyclopedie over het woord hypocriet..............quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zie jij ze die uitelkaar gerukte lichaampjes opeten dan?
En waarom is de manier waarop normaal als het uiteindelijk opgegeten word?
Wat een kankerreactie weerquote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme kankervergelijking weer .
Zie je mijn plaatjes niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het normaal vind dat ze een konijntje uit elkaar trekt. Dat vind ik ook ziek. Maar ik verbaas me erover dat in dit topic iedereen zit te haten op die vrouw (en op chinezen, want alle chinezen doen dit blijkbaar?) terwijl in een ander topic iemand uitgebreid vertelt hoe ze een spin van haar zool af schraapt en dat niemand daar iets op aan te merken heeft.
Als je 'spin' had vervangen met 'konijn' dan was het ineens niet meer geaccepteerd. Ik vraag me gewoon af waar deze scheiding tussen wel vermoorden/niet vermoorden vandaan komt.
Ik ga jou straks kapotslaan met een klauwhamer . Dat heb ik namelijk ook met mijn hond gedaan . Mijn hond is een zoogdier en jij ook . Dus dan moet dat gewoon kunnen .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Wat een kankerreactie weer![]()
Simpele ziel je werkt er zelf aan mee
Ze eten hem niet op . Dat doet die Bear Grylls tenminste wel .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind dit wel vrij normaal btw, gewoon survival van die Chinees. Laatst keek ik bijvoorbeeld ultimate survival en die gek had toen honger dus gooide hij een konijn dood met een stok om hem vervolgens op te eten. Dit is gewoon keiharde survival.
Ja maar als het om een spin gaat vind hij het in een keer wel ergquote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga jou straks kapotslaan met een klauwhamer . Dat heb ik namelijk ook met mijn hond gedaan . Mijn hond is een zoogdier en jij ook . Dus dan moet dat gewoon kunnen .![]()
Tot zover een kijkje in de belevingswereld van ReV66 ...
Jawel, maar daaruit leid ik alleen af dat:quote:
Ja omdat die schattig is, daaromquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Jawel, maar daaruit leid ik alleen af dat:
1. jij het verschil tussen spinnen en muggen niet weet (sorry, flauw :p )
2. Een konijntje schattiger is.
Maar dat vind ik niet echt een reden om meer rechten te hebben. Helaas werkt het zo blijkbaar wel. Ik stel alleen maar dit rare onderscheid aan de kaak. Vind jij het normaal dat een dier meer mishandeld mag worden als het minder schattig is?
Hehe, leukemievergelijking weer. En jammer dat je niet ingaat op mijn voorgaande post. Eet dan gewoon geen vlees pauper, dan maak je pas een statementquote:Op woensdag 24 november 2010 13:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga jou straks kapotslaan met een klauwhamer . Dat heb ik namelijk ook met mijn hond gedaan . Mijn hond is een zoogdier en jij ook . Dus dan moet dat gewoon kunnen .![]()
Tot zover een kijkje in de belevingswereld van ReV66 ...
Nee, maar de aidsnegers in Afrika uit hun lijden verlossen lijkt me trouwens ook niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Wtf, mensen hebben we ook genoeg op deze aardbol
Dus biedt jij je vrijwillig aan?
So what? Hij had ook gras of bladeren kunnen eten, dat konijntje was gewoon luxe. Dit konijn mag dan wel niet opgegeten worden maar brengt wel vreugde in de harten van japanse stampfetisjisten, dat is ook wat waard. Zure zak.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze eten hem niet op . Dat doet die Bear Grylls tenminste wel .
Kijk wat je zegtquote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Hehe, leukemievergelijking weer. En jammer dat je niet ingaat op mijn voorgaande post. Eet dan gewoon geen vlees pauper, dan maak je pas een statement. Zitten gaan janken om een konijn.
Je zou nog verbaasd zijn als ik echt een keer bij je langskom met een met een klauwhamer.
Wanneer begin je?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk wat je zegtAls je het erg vind dat konijnen worden geplet voor de fun mag je geen vlees meer eten
Konijn doodmaken en opeten is in jouw beperkte wereldje hetzelfde als een konijn doodmaken om je sexuele frustraties te botvieren ?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Hehe, leukemievergelijking weer. En jammer dat je niet ingaat op mijn voorgaande post. Eet dan gewoon geen vlees pauper, dan maak je pas een statement. Zitten gaan janken om een konijn.
Je zou nog verbaasd zijn als ik echt een keer bij je langskom met een met een klauwhamer.
ok...? Ik weet niet zeker of ik je begrijp, want je hebt niet expliciet gezegd waar je op doelt en ik wil eigenlijk niet zomaar conclusies trekken. Maar misschien probeer je duidelijk te maken dat muggen overlast veroorzaken en konijnen niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat die schattig is, daarom
Als je niks wilt snappen, vraag dan niks...
Waar haal je die sexuele frustatie ineens vandaan, stop jij je soms je lul in een konijn?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Konijn doodmaken en opeten is in jouw beperkte wereldje hetzelfde als een konijn doodmaken om je sexuele frustraties te botvieren ?
Je bent echt te dom om te schijten jongen . Ik hoop dat je een keer de verkeerde tegenkomt die jou een knuppeltje of een glasplaat in jouw nek legt .
Karma sucks bitch
Dat doodmaken en opeten doe je ook alleen maar voor je eigen genot, je hebt het niet nodig om te overleven. Dus als je geen beter argument hebt houd dan je bek dicht, driftig zakkenwassertje.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Konijn doodmaken en opeten is in jouw beperkte wereldje hetzelfde als een konijn doodmaken om je sexuele frustraties te botvieren ?
Je bent echt te dom om te schijten jongen . Ik hoop dat je een keer de verkeerde tegenkomt die jou een knuppeltje of een glasplaat in jouw nek legt .
Karma sucks bitch
Leuk, al die persoonlijke aanvallen maar ik zou het fijner vinden als we een beetje inhoudelijk bleven (hoewel, dit is ONZ...) Ik heb al eerder gezegd dat ik het ook ziek vind dat er een konijn mishandeld wordt. Zoiets doe je gewoon niet met een ander levend wezen. Ik vind het alleen debiel dat mensen niet beseffen dat ze zelf ook honderden beesten afmaken en zich daar niet schuldig over voelen omdat het geaccepteerd is die beesten dood te maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Salmiak en ReV66, kunnen jullie niet elkaar toevoegen op msn zodat jullie je zieke fantasieën kunnen delen?
Je hebt je niet eens verdiept in de materie achterlijke . Als je dat namelijk wel had gedaan had je zelf kunnen teruglezen dat het een of ander ziek aspect is van een doorgeslagen sm-spelletje .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Waar haal je die sexuele frustatie ineens vandaan, stop jij je soms je lul in een konijn?Dan had jij allang dood moeten zijn als karma bestond. hehe, ik hoop dat Dion Graus jouw gezicht binnekort gaat bewerken met een moker en een schuurmachine, bestaat karma toch nog.
Je bent nog dommer dan ik dacht leprapatient. Het is schrijnend dat je zelf niet ziet dat je jezelf aan het vrijpleiten bent terwijl je net zo schuldig bent achterlijke mongool. Degene die voor het vuurpeleton zal eindigen ben jij maar niet voordat je bent afgemaakt net zoals de konijn en jouw ballen weggeschoten zijn met een sawned off shotgun.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt je niet eens verdiept in de materie achterlijke . Als je dat namelijk wel had gedaan had je zelf kunnen teruglezen dat het een of ander ziek aspect is van een doorgeslagen sm-spelletje .
Kennelijk ben je zelf een vies sadistje aangezien je dit soort misselijkmakende praktijken als normaal beschouwt, of sterker nog aan het verdedigen bent .
Mensen zoals jij krijgen vroeg of laat een nekschot . Of tenminste het zelfde lot als de konijnen in dat filmpje .
Nee halve tamme . Als ik dat konijn snel en fatsoenlijk afmaak en het dan op ga eten dan haal daar voedingswaarde uit . De dood van dat konijn geeft mij dus o.a. koolhydraten, vitamines, ijzer . Energie dus . Zoals een goede omnivoor dat betaamt is dat volstrekt legitiem en het konijn sterft (in tegenstelling tot de filmpjes in de OP ) niet voor niets. Dat is iets totaal anders dan vanuit een of andere gestoorde ziekelijke mindfuck mijn seksuele falen op zo'n weerloos beest botvieren en deze vervolgens als ik uitgespeeld ben in de kliko deponeren .quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doodmaken en opeten doe je ook alleen maar voor je eigen genot, je hebt het niet nodig om te overleven. Dus als je geen beter argument hebt houd dan je bek dicht, driftig zakkenwassertje.
Dat je die stoffen binnen krijgt boeit geen ene fuck, die kun je ook uit andere dingen halen. Het is beide niet om te overleven dus sterft het konijn voor jouw genot.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee halve tamme . Als ik dat konijn snel en fatsoenlijk afmaak en het dan op ga eten dan haal daar voedingswaarde uit . De dood van dat konijn geeft mij dus o.a. koolhydraten, vitamines, ijzer . Energie dus . Zoals een goede omnivoor dat betaamt is dat volstrekt legitiem en het konijn sterft (in tegenstelling tot de filmpjes in de OP ) niet voor niets. Dat is iets totaal anders dan vanuit een of andere gestoorde ziekelijke mindfuck mijn seksuele falen op zo'n weerloos beest botvieren en deze vervolgens als ik uitgespeeld ben in de kliko deponeren .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |