SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DIE FOTO'S MAN, WTFFF!!! Waarom zou je dit leuk vinden?WAAROM?
MUST KILL!!!
MODWAARSCHUWING: DE BEELDEN ZIJN UITERMATE SCHOKKEND EN ABSOLUUT NSFW
.
[ Bericht 1% gewijzigd door Symphonic op 24-11-2010 09:49:35 ]
Jawel, check al die screenshots eronder. Wel 30 filmpjes ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat filmpje kan toch niet echt zijn.![]()
Zo ja schiet dat mens dan echt af. Eerst lekker door d'r knieën schieten. Dan kogel door haar harses.
Is echt hoor. Doen ze ook met kittens en puppy's. Er zijn gasten die daar kennelijk een stijve piemel van krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat filmpje kan toch niet echt zijn.![]()
Zo ja schiet dat mens dan echt af. Eerst lekker door d'r knieën schieten. Dan kogel door haar harses.
Ik heb een filmpje een stukje gezien. Iets met een glasplaat + zitten + konijn. Toen zette ik hem uit. Walgelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel, check al die screenshots eronder. Wel 30 filmpjes ofzo
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef MASD het volgende:
Als ze het konijn erna opeten is het trouwens okay. Ik denk dat iedereen het wel met mij eens is.
Das niks man. In die screenshots zie je zelf een aansteker enzquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.
Yep zo kwam ik hem ook tegenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Is 4chan hiervan al op de hoogte gebracht?
Meh, in een oorlog doen ze ergere dingen tegen elkaar. Wat is dan nog de definitie van humaan. Tevens ziet het konijntje er smakelijk uit. Stoofpot galore.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Je mag van mij konijn best eten daar heb ik geen problemen mee. Maar zorg dat dat beest dan 'humaan' aan z'n einde komt niet door erop te gaan springen of zitten of zo.
Dat wil niet zeggen dat mensen het goedkeuren en iedereen zich eraan waagt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
In China mag je iig alles met dieren doen...
Fiertjan, Oooooooooooo zooooooo leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Weet je al een antwoord?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fiertjan, Oooooooooooo zooooooo leuk
ik zag crushing denk 4 jaar geleden al daar is niks nieuws (voor gs wel blijkbaar)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef teknomist het volgende:
Wtf, mensen hebben we ook genoeg op deze aardbolquote:Op woensdag 24 november 2010 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Whehehe zieke shit
Maar konijnen, kom op zeg, wat maakt één meer of minder nou uit.
Wat maakt het lijden van een konijn minder erg dan het lijden van een ander, zogenaamd "beter", dier?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Whehehe zieke shit
Maar konijnen, kom op zeg, wat maakt één meer of minder nou uit.
Omgekeerd kun je natuurlijk hetzelfde zeggen over koeien/varkens/kippen. Denk niet dat die voor hun lol met dertig op een vierkante meter leven.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat maakt het lijden van een konijn minder erg dan het lijden van een ander, zogenaamd "beter", dier?
Ja, dat filmpje bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is al eens eerder gebeurd met een kat: 虐猫
Google dat maar eens.
Hoe is dat het omgekeerde van wat ik zei?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omgekeerd kun je natuurlijk hetzelfde zeggen over koeien/varkens/kippen. Denk niet dat die voor hun lol met dertig op een vierkante meter leven.
trollquote:Op woensdag 24 november 2010 03:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vraag me af wat de mensen die dit meisje doodwensen op het Kerstmenu hebben staan dit jaar. Wedden dat ze allemaal een kalkoen of een konijn op gaan eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |