Natalee die was het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kon niets verzinnen, als je wat weet vraag ik het aan
Dan heb je Peter gemist die ging testen of je een beetje normaal in de laadruimte van een Pick-up truck kon zitten als de bestuurder als een debiel over een zandpad rijdt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ik keek zondag niet, daarom: geen idee voor iets leuks
die kop van hem daar ook bij hequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan heb je Peter gemist die ging testen of je een beetje normaal in de laadruimte van een Pick-up truck kon zitten als de bestuurder als een debiel over een zandpad rijdt.
Heb nu de soundtrack opstaanquote:
Vanilla Icequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nu de soundtrack opstaan
ice ice baby
Ja, maar dan gezongen door:quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanilla Ice
Foute 80's en 90's muziek
Het liedje voor Yoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Maraca het volgende:
I ain't saying she's a gold digger.. but she ain't messing with no bro bro..
If you ain't no punk holla, we want prenup. We want prenup! Yeah!!quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
If you ain't no punk holla, we want prenup. We want prenup! Yeah!!
Wat is dat nou weer voor mooiboy?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dan gezongen door:
[ afbeelding ]
![]()
Daar kan ik zelfs Golddigger van Kanye West van hebben
Mr. Schuequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor mooiboy?
Siquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, sorry, maar hij ziet eruit alsof ie thuis een handtasje heeft liggen
Dan houdt ie ook van voetbalquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is heel mannelijk! zeker zonder shirt
![]()
aai das vroegquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog 10 minuutjes ajax kijken en dan naar bed, morgen 6.30 op
leuk die verpliche collegesquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, verplicht college om 8.30, moet om 7.15 dan de deur uit
wat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Bwhehehe, die Real Madrid-spelers![]()
![]()
nou ze hebben verloren zie ik, dat is niet zo bestquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat snappen vrouwen niet en ik heb geen zin om een lang verhaal te typen
Vorig topicquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waar zou ik hoofdpijn van moeten hebben dan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zag het ja, en nee ik heb een hard hoofd.
je hebt hem toch wel terug gegooid?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zag het ja, en nee ik heb een hard hoofd.
FC Twente doet het tot nu toe best goed in de CL hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Slechter dan Fc Twente morgen kan haast niet...![]()
Ik bedoelde slechter dan Ajax vandaag kan haast nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
FC Twente doet het tot nu toe best goed in de CL hoor.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb een vacature gevonden om te werken in een piercing shop
Wel voor een functie van administratief medewerker, je werkt gewoon achter de kassa terwijl je ziet dat mensen getatoeëerd, gepiercete worden .quote:
oh klinkt nog best leukquote:Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wel voor een functie van administratief medewerker, je werkt gewoon achter de kassa terwijl je ziet dat mensen getatoeëerd, gepiercete worden .
En dat wil ik nou niet, ik wil gewoon in een kantoor werken. Ik haat tatoeages en piercings en ik haat het nog meer om het live te zien gebeuren
Het ziet er verschrikkelijk uitquote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh klinkt nog best leuk
daar zal je je niet gauw vervelen.
waarom haat je tattoos en piercings?
oke, vandaarquote:Op woensdag 24 november 2010 11:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het ziet er verschrikkelijk uit![]()
Ik snap niet waarom mensen hun lichaam willen pijnigen voor een ringetje of een afbeelding op hun lichaam
Edit : 1 vacature open bij de belastingdienst.. maar niet de juiste voor mij
bedoel je solliciteren bij de belastingdienst of bij die piercing shopquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, vandaar
maar je kan toch solliciteren?
als je wordt aangenomen heb je in ieder geval werk, mocht het tegenvallen kan je uit een baan solliciteren.
alle2quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
bedoel je solliciteren bij de belastingdienst of bij die piercing shop?
oke, moet je een afgeronde HBO opleiding hebben? of HBO-werk en denk niveau?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Die van de belastingdienst is HBO dus niet voor mij![]()
Ik zal over de andere eens nadenken
Afgeronde HBO opleiding moet je hebbenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, moet je een afgeronde HBO opleiding hebben? of HBO-werk en denk niveau?
je kan het toch proberen? nee heb je, ja kan je krijgen
oh dat is zo irritant!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Afgeronde HBO opleiding moet je hebben
Ja, zo zijn er nog meer ,eentje hier om de hoek maar heb je ook een afgeronde HBO opleiding voor nodig (Vacature bij de rabobank)quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh dat is zo irritant!
heb je een leuke vacature...
oke.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, zo zijn er nog meer ,eentje hier om de hoek maar heb je ook een afgeronde HBO opleiding voor nodig (Vacature bij de rabobank)
Nee, ik heb een afgeronde MBO opleiding niveau 4 administrateurquote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke.
jij deed toch een hbo opleiding?
okequote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een afgeronde MBO opleiding niveau 4 administrateur
oke, mbo-4 is toch ook prima?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, een HBO of andere opleiding word te zwaar en ben bang dat ik zal falen
Ze mogen blij zijn met gelijkspel, maar het wordt hoe dan ook een mooie wedstrijd.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:08 schreef tralalala het volgende:
Maar ik zie Twente morgen niet echt winnen tegen Inter en Tottenham al helemaal niet verliezen van Werder.
nee. de gedichtenwedstrijd!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Op wie de beste slowchatter is?
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:51 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij zit ik in een tv programma..
Hmm.. Zag niemand met een camera, dus laat ik maar aannemen dat het gewoon heel erg vreemd wasquote:
Dus je komt in benidorm bastardsquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. Zag niemand met een camera, dus laat ik maar aannemen dat het gewoon heel erg vreemd was
Ffuuuquote:
oei spannend!!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ffuuuhet betrof wel een oudje ja..
Ik hoop het nietquote:
is het ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop het nietVind verborgen camera dingen altijd zo achterlijk
Nou, ik weet niet heel erg zeker of het echt een tv programma wasquote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
is het ook.
maar ze hebben je niet benaderd of je in beeld mocht?
klinkt wel bizarquote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet heel erg zeker of het echt een tv programma wasKan ook best zijn dat de beste man naast me behoorlijk aan het dementeren was. Blijkbaar gooiden ze vroeger mensen van de belastingdienst op de brandstapel
En iets van een minister die vroeger goed was en dat we geen oorlog moesten krijgen.. nee, dat was niet goed
Eerst keek ik nog opzij als hij iets zei en daarna ging ik weer met mijn telefoon kloten. Had hij volgens mij ook niet eens door
Behoorlijk. En probeer dan maar eens niet in de lach te schietenquote:
Goed van jequote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Behoorlijk. En probeer dan maar eens niet in de lach te schieten
ja dat is dan wel moeilijkquote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Behoorlijk. En probeer dan maar eens niet in de lach te schieten
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef Maraca het volgende:
Het was gelukkig een kort stukje met de trein.. maar ooh, wat voelde ik mij ongemakkelijk
euh neequote:Op woensdag 24 november 2010 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Goeieavond!! Wie kijkt er al uit naar Inter - FC Twente?
Weet ik niet.. Het kastje waarmee je hem aan kan zetten en de temperatuur kunt regelen explodeerdequote:Op woensdag 24 november 2010 21:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar gaat er 220 door je deken dan? Ik neem aan dat er eerst een transformator zit ofzo?
Transformator oververhit dusquote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet ik niet.. Het kastje waarmee je hem aan kan zetten en de temperatuur kunt regelen explodeerdelag gelukkig in bed zodat ik de vonken snel kon doven..
Zo vurig is het nog nooit geweest in bed![]()
Ah, zo heet dat ding dusquote:
Openschroeven, reparerenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, zo heet dat ding dusziet er wel naar uit. Dus dat ding gaat de prullenbak in
No way. Ding is ook al zeker 10 jaar oud dus gewoon opquote:
* Maraca kijkt naar buitenquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca kijkt naar buiten
Zo te zien niet veel
ze gingen toch winnen?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
1-0 verloren van Inter, maar ze overwinteren wel in de Europa League
ja, dat had je toch gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Van Inter? Had het graag gezien maar zat er helaas niet in.
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Twente
Verliezen in Milaan
Zo doe je dat jongens
In de eerste helft hadden ze er makkelijk 1 in kunnen knallen en in de tweede helft misschien ook nog wel een. Laf goaltje van Inter helaasquote:Op donderdag 25 november 2010 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Iedereen met een klein beetje verstand had wel kunnen voorspellen dat Twente nooit zou gaan winnen daar.
Ik begrijp niks van deze postquote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Maraca het volgende:
Pff.. wat is het verwerken van de Roos van leary vragenlijst toch een rotwerkNog even los van wat de mogelijke score kan zijn
Mijn leerlingen vinden me in ieder geval vriendelijk
Dat scheelt al
Die goal was vrij lullig inderdaad...quote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
In de eerste helft hadden ze er makkelijk 1 in kunnen knallen en in de tweede helft misschien ook nog wel een. Laf goaltje van Inter helaas
Zal wel een docentendingetje zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van deze post
quote:[..]
Die goal was vrij lullig inderdaad...
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van deze post
roos van Leary is echt irritant om te verwerken ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Maraca het volgende:
Pff.. wat is het verwerken van de Roos van leary vragenlijst toch een rotwerkNog even los van wat de mogelijke score kan zijn
Mijn leerlingen vinden me in ieder geval vriendelijk
Dat scheelt al
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
roos van Leary is echt irritant om te verwerken ja.
gelukkig dat ze je vriendelijk vindendat is al een goed teken
En?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eindelijk klaarNu kijken wat de scores betekenen
hmm, dat dacht ik alquote:
Nou, het is niet erg want de leerlingen zijn wel tevreden over me. Alleen moet ik strenger optreden en meer orde houden (had ik ook wel verwacht). Maar ze vinden de sfeer prettig, vinden mij vriendelijk en behulpzaam en ze vinden dat ik de stof goed uitleg.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gewoon elke score met 0.5 verminderen
Maar als je strenger optreed vinden ze de sfeer niet prettig meerquote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, het is niet erg want de leerlingen zijn wel tevreden over me. Alleen moet ik strenger optreden en meer orde houden (had ik ook wel verwacht). Maar ze vinden de sfeer prettig, vinden mij vriendelijk en behulpzaam en ze vinden dat ik de stof goed uitleg.
Kinderen.. wat moet je ermee?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar als je strenger optreed vinden ze de sfeer niet prettig meer
Dat ben jij!quote:Wie ben jij:
Wij zoeken een accurate collega met de opleiding Basiskennis Boekhouden en aantoonbare administratieve kennis. Daarnaast heb jij 0-2 jaar werkervaring. Heb jij gevoel voor prioriteiten, ben je communicatief vaardig en zoek je naar oplossingen via de diplomatieke weg? Dan is dit jouw baan!
![]()
Je kan tussen 2 stylen kiezen, een strenge docent of een matige docentquote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kinderen.. wat moet je ermee?
[..]
Dat ben jij!
Dat is helaas de harde realiteit van tegenwoordigquote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Maraca het volgende:
AfgewezenAndere sollicitant had een jaar ervaring en daar heeft hij voor gekozen
Maar sommige mensen (ouders) begrijpen dat nietquote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Maraca het volgende:
Helaas is dat inderdaad de realiteit
Mijn ouders gelukkig welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen (ouders) begrijpen dat niet
Welke regio ga je dan naartoe? De regio met een zachte "g"?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn ouders gelukkig welMaar het is gewoon zo verdomd klote in combinatie met die nieuwe wet dat je 27 moet zijn om een uitkering te krijgen. En dan maken ze doorstuderen om iig nog een beetje nuttig bezig te zijn en je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten ook nog eens onmogelijk door instellingsgeld te vragen . Wat willen ze nu eigenlijk van starters
![]()
Ben in ieder geval blij dat ik heb besloten om deze regio te verlaten, want ik ben het helemaal zat
Oh alsjeblieft nietquote:Op donderdag 25 november 2010 12:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Welke regio ga je dan naartoe? De regio met een zachte "g"?
Dat is zeker waar, zie genoeg vacatures in Rotterdam met Accountancy (via monsterboard/nationalevacaturebank/werk.nl)quote:Op donderdag 25 november 2010 12:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft nietDaar zou ik voor geen goud willen wonen. Nee, ik ga richting de randstad omdat daar veel meer mogelijkheden zijn binnen de accountancy
Noord-Oost is veel beterquote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef tralalala het volgende:
Gelderland-Midden, daar moet je zijn!
Ik loop stage, dus de gewone docent neemt het dan weer over. Sowieso want eind juni is mijn opleiding toch al klaar. En ik wil pas in de zomervakantie verhuizenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, zie genoeg vacatures in Rotterdam met Accountancy (via monsterboard/nationalevacaturebank/werk.nl)
Hoe moet dat dan met die kinderen?
Wonen? Nee. Werken? Ja!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef tralalala het volgende:
Rotterdamdaar ga je toch niet vrijwillig wonen.
Dordrecht is wel mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 13:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik loop stage, dus de gewone docent neemt het dan weer over. Sowieso want eind juni is mijn opleiding toch al klaar. En ik wil pas in de zomervakantie verhuizen
[..]
Wonen? Nee. Werken? Ja!Wil in Dordrecht gaan wonen
quote:
Ja, baal er stevig van, maar wat kan je eraan doen? Degene met wie ik het gesprek heb gehad heeft wel een hele positieve feedback achtergelaten bij het uitzendbureau, dus ik "word apart gehouden".quote:
Is ook wel dicht bij Rotterdamquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dat de baan met de telefoons?
En verder: Dordrecht
Ga gewoon in ons aller Vlaardingen wonen
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ook afgewezen voor een baan in Schiedam ,..
Ik heb het niet meer op new kids.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:13 schreef Maraca het volgende:
Ik ben niet zo van reclame maken, maar:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers
http://actiespullen.nl/
Ik vind het wel een goede actie aangezien die bordjes vaak worden gestolenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer op new kids.
Jammerquote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, baal er stevig van, maar wat kan je eraan doen? Degene met wie ik het gesprek heb gehad heeft wel een hele positieve feedback achtergelaten bij het uitzendbureau, dus ik "word apart gehouden".
[..]
Is ook wel dicht bij RotterdamEn het was inderdaad die baan..
[..]*knuffel*
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ook afgewezen voor een baan in Schiedam ,..
Ja, maar dat is voor een fulltime baan in septemberquote:Op donderdag 25 november 2010 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jammer
Maar je had toch nog een sollicitatie verstuurd?
* Stephan1237 knuffel terugquote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, baal er stevig van, maar wat kan je eraan doen? Degene met wie ik het gesprek heb gehad heeft wel een hele positieve feedback achtergelaten bij het uitzendbureau, dus ik "word apart gehouden".
[..]
Is ook wel dicht bij RotterdamEn het was inderdaad die baan..
[..]*knuffel*
Het is soms wel leuk in Schiedamquote:Op donderdag 25 november 2010 14:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jammer
Maar je had toch nog een sollicitatie verstuurd?
[..]
Positief punt: je wilt natuurlijk niet vrijwillig in Schiedam zijn
Ik zat op het accent college/CSG Aquamarijn in Schiedamquote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat op de middelbare school in Schiedam, maar tegenwoordig kom ik er nooit meer, behalve om er met de trein doorheen te rijden
Is dat toevallig aan de Nieuwe Damlaan?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zat op het accent college/CSG Aquamarijn in Schiedam
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is dat toevallig aan de Nieuwe Damlaan?
6de?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar had ik altijd gymles in de 6e omdat ons eigen gebouw verbouwd werd
Ik zat op het Stedelijk Gymnasium, dus VWO, dus 6 jaarquote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
6de?![]()
Ik snap iets niet, je had maar 4 jaren daar, 1K(1L)/2K(2L)
Van 2004-2006 zat ik op de Nolenslaan en je wilt niet weten wat je voor jeugd daar aantrof![]()
Dat is een stuk lopenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zat op het Stedelijk Gymnasium, dus VWO, dus 6 jaar
Maar dat gebouw werd verbouwd inclusief gymzaal en toen gebruikten wij dus de gymzaal van het Accent College op de Nieuwe Damlaan
We gingen dan ook gewoon fietsenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is een stuk lopen![]()
Gym was nooit leuk
Met een examinator naast je ... leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker met de auto crossen door de sneeuw heen.
In december pas.. maar dan zul je zien dat het ook sneeuwtquote:
En uitgesteld wordtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
In december pas.. maar dan zul je zien dat het ook sneeuwt
Ik heb een kip in de ovenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga boerenkool met spekjes en rookworst eten
Hier niet.quote:
Hehe same herequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen![]()
Was vergeten mijn fiets binnen te zetten. Mocht ik mijn fiets gaan krabben
Ik was eindelijk thuis, besefte ik me dat ik vergeten was om te pinnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen! Vandaag dagje vrij, dus blijf lekker de hele dag binnen bij de verwarming
Ik wil wel pinnen, wat is je pincodequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was eindelijk thuis, besefte ik me dat ik vergeten was om te pinnenMocht ik de kou weer in
Ik ben een keer bij Rock Werchter geweest, was wel heel leukquote:
Ik ben helemaal geen festival ganger, mij veels te drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij Rock Werchter geweest, was wel heel leuk
Maar verder ben ik niet zo'n festival/concertganger hoor. En ik hou ook meer van dance dan van rock
Ze zijn er deze week wel snel bij met afwijzingen , gisteren had ik hem verstuurd en vandaag al afgewezenquote:
zo das rapquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze zijn er deze week wel snel bij met afwijzingen , gisteren had ik hem verstuurd en vandaag al afgewezen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Helaas moeten wij je mededelen dat de keus niet op jou gevallen is. Dit omdat wij op basis van je sollicitatie onvoldoende aanknopingspunten zien in verhouding tot andere kandidaten die ons inziens beter in het profiel passen.
Dat is de reden
Ik heb even gebeld ernaartoe voor meer informatie maar het lijkt me niks . Ze zeggen dat je wel er tegen moet kunnen, er komt allerlei soort tuig langs.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
heb je nog gesolliciteerd bij die piercingshop?
Ik heb ze jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je ze kunnen bemachtigen?
was snel uitverkocht hoorde ik
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb ze ja. Binnen een half uur.
Inderdaad, komende zondag wordt uberspannend!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer post jij weer eens mee op zondagavond?
Een herhaling van WMB en het laatste deel van de Peter R. drieluik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, komende zondag wordt uberspannend!
Altijd interessant om het verhaal van Koos nogmaals te horen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een herhaling van WMB en het laatste deel van de Peter R. drieluik!
Misschien is de Ferrari-uitzending wel op TV, ik ben die de vorige keer vergeten op te nemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Altijd interessant om het verhaal van Koos nogmaals te horen!
Had ik ook al opgemerkt een paar posts terug, maar niemand reageerde.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Misschien is de Ferrari-uitzending wel op TV, ik ben die de vorige keer vergeten op te nemen.
Je voeding is aan het overlijden of er zit veel stof in je PC.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Computer had niet veel zin om op te starten vanmorgen
1 . Overclocking failed,
Opnieuw opgestart
Daarna hoorde ik de ventilator van mijn pc helemaal niet draaien en geen beeld.
Toen opnieuw opgestart en ik kreeg ik windows fout herstel
en nu is alles weer goed, snel alles even gebackupt
Uhohquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je voeding is aan het overlijden of er zit veel stof in je PC.
Goed begin. Eerst PC uit, kast open, zacht borsteltje op je stofzuiger, en even schoonmaken. Je heft geen kabels los te maken o.i.d. dus maak je niet drukquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Uhoh
Ben echt een leek in hardware van pc's. Ik weet dat ik een schroevendraaier nodig heb om de kast open te maken
En terwijl je dat doet even een leuk achtergrondmuziekje:quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goed begin. Eerst PC uit, kast open, zacht borsteltje op je stofzuiger, en even schoonmaken. Je heft geen kabels los te maken o.i.d. dus maak je niet druk
Bedankt zal ik doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goed begin. Eerst PC uit, kast open, zacht borsteltje op je stofzuiger, en even schoonmaken. Je heft geen kabels los te maken o.i.d. dus maak je niet druk
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar dat was weer de schuld van m'n school. Ik had me dus ingeschreven voor m'n opleiding en dat was allemaal prima gegaan. Ik kon inloggen in Blackboard, inschrijven voor tentamens, ik stond bij de werkgroepen ook gewoon op de lijst, ik had een inlogcode voor de computers op de campus... Zag er allemaal prima uit dus! Alleen het blijkt dat je school jouw inschrijving ook weer moet invoeren in een of ander systeem van DUO en dat had m'n school NIET gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt zal ik doen![]()
Vervolg verhaal DUO :
Zojuist een brief gekregen dat ik teveel hebt ontvangen van de DUO groep (waar ik in september/oktober een brief over kreeg)
Ik zou een brief "inschrijvingscontrole" hebben gehad, ik heb inderdaad een brief gehad en ik zou binnen 4-8 weken een acceptgiro binnenkrijgen.
Er staat
Dit bedrag is een kortlopende schuld geworden.
(een deel van) de kortlopende schuld ontstaan door te veel ontvangen toelage wordt maandelijks verrekend. Als je geen toelage meer ontvangt krijg je een acceptgiro om het resterende bedrag terug te betalen. Je hebt na ontvangst van de acceptgiro vier weken om deze te betalen.
Maar die acceptgiro zit er niet bij,
Ik ga maandag maar weer bellen naar Debielen Uitvoeren Onderwijs (DUO)
Ik dacht dat ik van dat #&$#$ af was als ik die acceptgiro had ontvangen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar dat was weer de schuld van m'n school. Ik had me dus ingeschreven voor m'n opleiding en dat was allemaal prima gegaan. Ik kon inloggen in Blackboard, inschrijven voor tentamens, ik stond bij de werkgroepen ook gewoon op de lijst, ik had een inlogcode voor de computers op de campus... Zag er allemaal prima uit dus! Alleen het blijkt dat je school jouw inschrijving ook weer moet invoeren in een of ander systeem van DUO en dat had m'n school NIET gedaan
Dus ik kreeg ineens een brief dat ik stufi had aangevraagd voor een opleiding die ik helemaal niet deed (en dat terwijl ik hem WEL deed).
KASSA!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. ben gewoon al ruim 9 uur aan het werkop een zaterdag
Ben al thuisquote:
Ooh zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben al thuisBen aan het werk voor mijn studie
Ga zo even een lijstje maken met dingen die ik nog moet doen. Heb morgen ook vrijgehouden voor school dus dan kan ik ook het een en ander doenquote:
Heavyquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga zo even een lijstje maken met dingen die ik nog moet doen. Heb morgen ook vrijgehouden voor school dus dan kan ik ook het een en ander doen
Ach, had ik de afgelopen 2 maanden maar meer moeten doenquote:
In het weekend werken vind ik zielig/niet leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. ben gewoon al ruim 9 uur aan het werkop een zaterdag
Ach, valt wel meequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
In het weekend werken vind ik zielig/niet leuk
hop dat kan er vanavond ook wel weer bijquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, valt wel meelekker rustig
![]()
Alleen zie ik dat ik 6 december iets moet inleveren, maar geen idee wat het moet voorstellenDat ga ik even verschuiven naar.. volgende week
Ik ga niet 's nachts werkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
hop dat kan er vanavond ook wel weer bij![]()
23:00 Maken wat ik op 6 december moet inleveren
02:30 Naar bed
05:50 Verder gaan met het maken van wat ik 6 december af moet hebben
En daarna ontspanning zoals uitgaan/filmpje kijken/klef doen met je verloofdequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga niet 's nachts werkenBij mijn vorige opleiding iets te vaak gedaan
![]()
Heb nog 7 taken op mijn to-do lijst staan, waarvan ik er nog 3 ga afmaken vanavond
Filmpje kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En daarna ontspanning zoals uitgaan/filmpje kijken/klef doen met je verloofde
Niet zulke moeilijke vragen stellenquote:
REDquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen![]()
tips?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien het 7 uur duurt om om L'encerclement - La démocratie dans les rets du néolibéralisme te kuiken, is Memento geen slecht alternatiefquote:
Beide al gezienquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als je een hele goede film wilt
Inception![]()
Of je kijkt gewoon American Pie![]()
Ik ga het gewoon proberenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Voor memento moet je alleen wel een beetje opletten, weet niet of je daar na zo'n lange dag nog zin in hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |