ze gingen toch winnen?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
1-0 verloren van Inter, maar ze overwinteren wel in de Europa League
ja, dat had je toch gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Van Inter? Had het graag gezien maar zat er helaas niet in.
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Twente
Verliezen in Milaan
Zo doe je dat jongens
In de eerste helft hadden ze er makkelijk 1 in kunnen knallen en in de tweede helft misschien ook nog wel een. Laf goaltje van Inter helaasquote:Op donderdag 25 november 2010 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Iedereen met een klein beetje verstand had wel kunnen voorspellen dat Twente nooit zou gaan winnen daar.
Ik begrijp niks van deze postquote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Maraca het volgende:
Pff.. wat is het verwerken van de Roos van leary vragenlijst toch een rotwerkNog even los van wat de mogelijke score kan zijn
Mijn leerlingen vinden me in ieder geval vriendelijk
Dat scheelt al
Die goal was vrij lullig inderdaad...quote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
In de eerste helft hadden ze er makkelijk 1 in kunnen knallen en in de tweede helft misschien ook nog wel een. Laf goaltje van Inter helaas
Zal wel een docentendingetje zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van deze post
quote:[..]
Die goal was vrij lullig inderdaad...
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van deze post
roos van Leary is echt irritant om te verwerken ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Maraca het volgende:
Pff.. wat is het verwerken van de Roos van leary vragenlijst toch een rotwerkNog even los van wat de mogelijke score kan zijn
Mijn leerlingen vinden me in ieder geval vriendelijk
Dat scheelt al
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
roos van Leary is echt irritant om te verwerken ja.
gelukkig dat ze je vriendelijk vindendat is al een goed teken
En?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eindelijk klaarNu kijken wat de scores betekenen
hmm, dat dacht ik alquote:
Nou, het is niet erg want de leerlingen zijn wel tevreden over me. Alleen moet ik strenger optreden en meer orde houden (had ik ook wel verwacht). Maar ze vinden de sfeer prettig, vinden mij vriendelijk en behulpzaam en ze vinden dat ik de stof goed uitleg.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gewoon elke score met 0.5 verminderen
Maar als je strenger optreed vinden ze de sfeer niet prettig meerquote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, het is niet erg want de leerlingen zijn wel tevreden over me. Alleen moet ik strenger optreden en meer orde houden (had ik ook wel verwacht). Maar ze vinden de sfeer prettig, vinden mij vriendelijk en behulpzaam en ze vinden dat ik de stof goed uitleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |