Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 10:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van deze post
roos van Leary is echt irritant om te verwerken ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Maraca het volgende:
Pff.. wat is het verwerken van de Roos van leary vragenlijst toch een rotwerkNog even los van wat de mogelijke score kan zijn
Mijn leerlingen vinden me in ieder geval vriendelijk
Dat scheelt al
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
roos van Leary is echt irritant om te verwerken ja.
gelukkig dat ze je vriendelijk vindendat is al een goed teken
En?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eindelijk klaarNu kijken wat de scores betekenen
hmm, dat dacht ik alquote:
Nou, het is niet erg want de leerlingen zijn wel tevreden over me. Alleen moet ik strenger optreden en meer orde houden (had ik ook wel verwacht). Maar ze vinden de sfeer prettig, vinden mij vriendelijk en behulpzaam en ze vinden dat ik de stof goed uitleg.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gewoon elke score met 0.5 verminderen
Maar als je strenger optreed vinden ze de sfeer niet prettig meerquote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, het is niet erg want de leerlingen zijn wel tevreden over me. Alleen moet ik strenger optreden en meer orde houden (had ik ook wel verwacht). Maar ze vinden de sfeer prettig, vinden mij vriendelijk en behulpzaam en ze vinden dat ik de stof goed uitleg.
Kinderen.. wat moet je ermee?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar als je strenger optreed vinden ze de sfeer niet prettig meer
Dat ben jij!quote:Wie ben jij:
Wij zoeken een accurate collega met de opleiding Basiskennis Boekhouden en aantoonbare administratieve kennis. Daarnaast heb jij 0-2 jaar werkervaring. Heb jij gevoel voor prioriteiten, ben je communicatief vaardig en zoek je naar oplossingen via de diplomatieke weg? Dan is dit jouw baan!
![]()
Je kan tussen 2 stylen kiezen, een strenge docent of een matige docentquote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kinderen.. wat moet je ermee?
[..]
Dat ben jij!
Dat is helaas de harde realiteit van tegenwoordigquote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Maraca het volgende:
AfgewezenAndere sollicitant had een jaar ervaring en daar heeft hij voor gekozen
Maar sommige mensen (ouders) begrijpen dat nietquote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef Maraca het volgende:
Helaas is dat inderdaad de realiteit
Mijn ouders gelukkig welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen (ouders) begrijpen dat niet
Welke regio ga je dan naartoe? De regio met een zachte "g"?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn ouders gelukkig welMaar het is gewoon zo verdomd klote in combinatie met die nieuwe wet dat je 27 moet zijn om een uitkering te krijgen. En dan maken ze doorstuderen om iig nog een beetje nuttig bezig te zijn en je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten ook nog eens onmogelijk door instellingsgeld te vragen . Wat willen ze nu eigenlijk van starters
![]()
Ben in ieder geval blij dat ik heb besloten om deze regio te verlaten, want ik ben het helemaal zat
Oh alsjeblieft nietquote:Op donderdag 25 november 2010 12:19 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Welke regio ga je dan naartoe? De regio met een zachte "g"?
Dat is zeker waar, zie genoeg vacatures in Rotterdam met Accountancy (via monsterboard/nationalevacaturebank/werk.nl)quote:Op donderdag 25 november 2010 12:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft nietDaar zou ik voor geen goud willen wonen. Nee, ik ga richting de randstad omdat daar veel meer mogelijkheden zijn binnen de accountancy
Noord-Oost is veel beterquote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef tralalala het volgende:
Gelderland-Midden, daar moet je zijn!
Ik loop stage, dus de gewone docent neemt het dan weer over. Sowieso want eind juni is mijn opleiding toch al klaar. En ik wil pas in de zomervakantie verhuizenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, zie genoeg vacatures in Rotterdam met Accountancy (via monsterboard/nationalevacaturebank/werk.nl)
Hoe moet dat dan met die kinderen?
Wonen? Nee. Werken? Ja!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef tralalala het volgende:
Rotterdamdaar ga je toch niet vrijwillig wonen.
Dordrecht is wel mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 13:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik loop stage, dus de gewone docent neemt het dan weer over. Sowieso want eind juni is mijn opleiding toch al klaar. En ik wil pas in de zomervakantie verhuizen
[..]
Wonen? Nee. Werken? Ja!Wil in Dordrecht gaan wonen
quote:
Ja, baal er stevig van, maar wat kan je eraan doen? Degene met wie ik het gesprek heb gehad heeft wel een hele positieve feedback achtergelaten bij het uitzendbureau, dus ik "word apart gehouden".quote:
Is ook wel dicht bij Rotterdamquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dat de baan met de telefoons?
En verder: Dordrecht
Ga gewoon in ons aller Vlaardingen wonen
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ook afgewezen voor een baan in Schiedam ,..
Ik heb het niet meer op new kids.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:13 schreef Maraca het volgende:
Ik ben niet zo van reclame maken, maar:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers
http://actiespullen.nl/
Ik vind het wel een goede actie aangezien die bordjes vaak worden gestolenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer op new kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |