je kunt er beter nu iets van leren of niet dan? lekker instelling weer, studentenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:16 schreef Seam het volgende:
Leuk, maar dan is er voetbal.
Zelfs als geneeskundestudent vind ik voetbal belangrijker dan zoiets. Ik zie het wel tijdens mijn co-schappen
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:26 schreef 314 het volgende:
[..]
je kunt er beter nu iets van leren of niet dan? lekker instelling weer, studenten
Een gebroken hart..liefdesverdrietquote:Op donderdag 18 november 2010 19:28 schreef Verstreujem het volgende:
nah, komende week mag ik er weer bij een aantal bij staan :p
Wat voor een operatie is het (bypass / klep?)
ziet er boeiend uit!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:34 schreef Ali Salami het volgende:
Wat jullie mogelijk te wachten staat. Dit zijn wat foto's van een openhartoperatie waarbij er vier bypasses zijn gezet en een aortaklep is vervangen. Erg interessant, vooral als je er zelf bijstaat.
[ afbeelding ]
FF boren...
[ afbeelding ]
Ader wordt vrijgeprepareerd uit het been (de andere bypass wordt uit de borstkas gehaald)
[ afbeelding ]
De borstkas is open, een blik op een nog kloppend hart
[ afbeelding ]
De hartlongmachine wordt aangesloten
[ afbeelding ]
En die neemt het vervolgens over
[ afbeelding ]
Druk doende...
[ afbeelding ]
De ader uit het been wordt op een kransslagader gezet
[ afbeelding ]
Mooi uitzicht op het hart met de kransslagderen
[ afbeelding ]
Onderin de nieuwe aortaklep klep, nu nog met blauw omhulsel
Ziet er echt heel interessant uit, jammer dat een normaal persoon dit nooit live in de operatiekamer kan bekijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:34 schreef Ali Salami het volgende:
Wat jullie mogelijk te wachten staat. Dit zijn wat foto's van een openhartoperatie waarbij er vier bypasses zijn gezet en een aortaklep is vervangen. Erg interessant, vooral als je er zelf bijstaat.
[ afbeelding ]
FF boren...
[ afbeelding ]
Ader wordt vrijgeprepareerd uit het been (de andere bypass wordt uit de borstkas gehaald)
[ afbeelding ]
De borstkas is open, een blik op een nog kloppend hart
[ afbeelding ]
De hartlongmachine wordt aangesloten
[ afbeelding ]
En die neemt het vervolgens over
[ afbeelding ]
Druk doende...
[ afbeelding ]
De ader uit het been wordt op een kransslagader gezet
[ afbeelding ]
Mooi uitzicht op het hart met de kransslagderen
[ afbeelding ]
Onderin de nieuwe aortaklep klep, nu nog met blauw omhulsel
Had ik maar voor de gezondheidszorg gekozen, mja ik koos voor economiequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Ace1 het volgende:
Zelf een paar operaties bijgewoond tijdens m'n stages.. zeer interessant!
Dus voor mensen die normaal dit soort dingen niet zien wel een aanrader
Waar zie je dat? De huid lijkt wat raar, maar dat komt doordat er een laagje folie overheen zit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef LeNick het volgende:
Wtf hebben ze heel z'n huid eraf gescheurd?
Op de eerste 4 foto's.. Maar nu ik van dat laagje weet zie ik het wel idd..quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Waar zie je dat? De huid lijkt wat raar, maar dat komt doordat er een laagje folie overheen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |