Ik heb ze jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je ze kunnen bemachtigen?
was snel uitverkocht hoorde ik
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb ze ja. Binnen een half uur.
Inderdaad, komende zondag wordt uberspannend!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer post jij weer eens mee op zondagavond?
Een herhaling van WMB en het laatste deel van de Peter R. drieluik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, komende zondag wordt uberspannend!
Altijd interessant om het verhaal van Koos nogmaals te horen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een herhaling van WMB en het laatste deel van de Peter R. drieluik!
Misschien is de Ferrari-uitzending wel op TV, ik ben die de vorige keer vergeten op te nemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Altijd interessant om het verhaal van Koos nogmaals te horen!
Had ik ook al opgemerkt een paar posts terug, maar niemand reageerde.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Misschien is de Ferrari-uitzending wel op TV, ik ben die de vorige keer vergeten op te nemen.
Je voeding is aan het overlijden of er zit veel stof in je PC.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Computer had niet veel zin om op te starten vanmorgen
1 . Overclocking failed,
Opnieuw opgestart
Daarna hoorde ik de ventilator van mijn pc helemaal niet draaien en geen beeld.
Toen opnieuw opgestart en ik kreeg ik windows fout herstel
en nu is alles weer goed, snel alles even gebackupt
Uhohquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je voeding is aan het overlijden of er zit veel stof in je PC.
Goed begin. Eerst PC uit, kast open, zacht borsteltje op je stofzuiger, en even schoonmaken. Je heft geen kabels los te maken o.i.d. dus maak je niet drukquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Uhoh
Ben echt een leek in hardware van pc's. Ik weet dat ik een schroevendraaier nodig heb om de kast open te maken
En terwijl je dat doet even een leuk achtergrondmuziekje:quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goed begin. Eerst PC uit, kast open, zacht borsteltje op je stofzuiger, en even schoonmaken. Je heft geen kabels los te maken o.i.d. dus maak je niet druk
Bedankt zal ik doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goed begin. Eerst PC uit, kast open, zacht borsteltje op je stofzuiger, en even schoonmaken. Je heft geen kabels los te maken o.i.d. dus maak je niet druk
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar dat was weer de schuld van m'n school. Ik had me dus ingeschreven voor m'n opleiding en dat was allemaal prima gegaan. Ik kon inloggen in Blackboard, inschrijven voor tentamens, ik stond bij de werkgroepen ook gewoon op de lijst, ik had een inlogcode voor de computers op de campus... Zag er allemaal prima uit dus! Alleen het blijkt dat je school jouw inschrijving ook weer moet invoeren in een of ander systeem van DUO en dat had m'n school NIET gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt zal ik doen![]()
Vervolg verhaal DUO :
Zojuist een brief gekregen dat ik teveel hebt ontvangen van de DUO groep (waar ik in september/oktober een brief over kreeg)
Ik zou een brief "inschrijvingscontrole" hebben gehad, ik heb inderdaad een brief gehad en ik zou binnen 4-8 weken een acceptgiro binnenkrijgen.
Er staat
Dit bedrag is een kortlopende schuld geworden.
(een deel van) de kortlopende schuld ontstaan door te veel ontvangen toelage wordt maandelijks verrekend. Als je geen toelage meer ontvangt krijg je een acceptgiro om het resterende bedrag terug te betalen. Je hebt na ontvangst van de acceptgiro vier weken om deze te betalen.
Maar die acceptgiro zit er niet bij,
Ik ga maandag maar weer bellen naar Debielen Uitvoeren Onderwijs (DUO)
Ik dacht dat ik van dat #&$#$ af was als ik die acceptgiro had ontvangen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, maar dat was weer de schuld van m'n school. Ik had me dus ingeschreven voor m'n opleiding en dat was allemaal prima gegaan. Ik kon inloggen in Blackboard, inschrijven voor tentamens, ik stond bij de werkgroepen ook gewoon op de lijst, ik had een inlogcode voor de computers op de campus... Zag er allemaal prima uit dus! Alleen het blijkt dat je school jouw inschrijving ook weer moet invoeren in een of ander systeem van DUO en dat had m'n school NIET gedaan
Dus ik kreeg ineens een brief dat ik stufi had aangevraagd voor een opleiding die ik helemaal niet deed (en dat terwijl ik hem WEL deed).
KASSA!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. ben gewoon al ruim 9 uur aan het werkop een zaterdag
Ben al thuisquote:
Ooh zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben al thuisBen aan het werk voor mijn studie
Ga zo even een lijstje maken met dingen die ik nog moet doen. Heb morgen ook vrijgehouden voor school dus dan kan ik ook het een en ander doenquote:
Heavyquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga zo even een lijstje maken met dingen die ik nog moet doen. Heb morgen ook vrijgehouden voor school dus dan kan ik ook het een en ander doen
Ach, had ik de afgelopen 2 maanden maar meer moeten doenquote:
In het weekend werken vind ik zielig/niet leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. ben gewoon al ruim 9 uur aan het werkop een zaterdag
Ach, valt wel meequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
In het weekend werken vind ik zielig/niet leuk
hop dat kan er vanavond ook wel weer bijquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, valt wel meelekker rustig
![]()
Alleen zie ik dat ik 6 december iets moet inleveren, maar geen idee wat het moet voorstellenDat ga ik even verschuiven naar.. volgende week
Ik ga niet 's nachts werkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
hop dat kan er vanavond ook wel weer bij![]()
23:00 Maken wat ik op 6 december moet inleveren
02:30 Naar bed
05:50 Verder gaan met het maken van wat ik 6 december af moet hebben
En daarna ontspanning zoals uitgaan/filmpje kijken/klef doen met je verloofdequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga niet 's nachts werkenBij mijn vorige opleiding iets te vaak gedaan
![]()
Heb nog 7 taken op mijn to-do lijst staan, waarvan ik er nog 3 ga afmaken vanavond
Filmpje kijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En daarna ontspanning zoals uitgaan/filmpje kijken/klef doen met je verloofde
Niet zulke moeilijke vragen stellenquote:
REDquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen![]()
tips?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien het 7 uur duurt om om L'encerclement - La démocratie dans les rets du néolibéralisme te kuiken, is Memento geen slecht alternatiefquote:
Beide al gezienquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als je een hele goede film wilt
Inception![]()
Of je kijkt gewoon American Pie![]()
Ik ga het gewoon proberenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Voor memento moet je alleen wel een beetje opletten, weet niet of je daar na zo'n lange dag nog zin in hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |