Hier niet.quote:
Hehe same herequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen![]()
Was vergeten mijn fiets binnen te zetten. Mocht ik mijn fiets gaan krabben
Ik was eindelijk thuis, besefte ik me dat ik vergeten was om te pinnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen! Vandaag dagje vrij, dus blijf lekker de hele dag binnen bij de verwarming
Ik wil wel pinnen, wat is je pincodequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was eindelijk thuis, besefte ik me dat ik vergeten was om te pinnenMocht ik de kou weer in
Ik ben een keer bij Rock Werchter geweest, was wel heel leukquote:
Ik ben helemaal geen festival ganger, mij veels te drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij Rock Werchter geweest, was wel heel leuk
Maar verder ben ik niet zo'n festival/concertganger hoor. En ik hou ook meer van dance dan van rock
Ze zijn er deze week wel snel bij met afwijzingen , gisteren had ik hem verstuurd en vandaag al afgewezenquote:
zo das rapquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze zijn er deze week wel snel bij met afwijzingen , gisteren had ik hem verstuurd en vandaag al afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |