Ik was eindelijk thuis, besefte ik me dat ik vergeten was om te pinnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Goedemorgen! Vandaag dagje vrij, dus blijf lekker de hele dag binnen bij de verwarming
Ik wil wel pinnen, wat is je pincodequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik was eindelijk thuis, besefte ik me dat ik vergeten was om te pinnenMocht ik de kou weer in
Ik ben een keer bij Rock Werchter geweest, was wel heel leukquote:
Ik ben helemaal geen festival ganger, mij veels te drukquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij Rock Werchter geweest, was wel heel leuk
Maar verder ben ik niet zo'n festival/concertganger hoor. En ik hou ook meer van dance dan van rock
Ze zijn er deze week wel snel bij met afwijzingen , gisteren had ik hem verstuurd en vandaag al afgewezenquote:
zo das rapquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze zijn er deze week wel snel bij met afwijzingen , gisteren had ik hem verstuurd en vandaag al afgewezen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Helaas moeten wij je mededelen dat de keus niet op jou gevallen is. Dit omdat wij op basis van je sollicitatie onvoldoende aanknopingspunten zien in verhouding tot andere kandidaten die ons inziens beter in het profiel passen.
Dat is de reden
Ik heb even gebeld ernaartoe voor meer informatie maar het lijkt me niks . Ze zeggen dat je wel er tegen moet kunnen, er komt allerlei soort tuig langs.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
heb je nog gesolliciteerd bij die piercingshop?
Ik heb ze jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je ze kunnen bemachtigen?
was snel uitverkocht hoorde ik
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb ze ja. Binnen een half uur.
Inderdaad, komende zondag wordt uberspannend!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer post jij weer eens mee op zondagavond?
Een herhaling van WMB en het laatste deel van de Peter R. drieluik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, komende zondag wordt uberspannend!
Altijd interessant om het verhaal van Koos nogmaals te horen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
Een herhaling van WMB en het laatste deel van de Peter R. drieluik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |